Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולה שאתה רק מניח ,יענו חי בהדחקה שהיא לא אוהבת מותגים.

חבל מייקל נמכר בארץ במחיר של החל מ-1000 וצפונה.

בכל מקרה תעדיף מבט כאן.

טומי הילפיגר במחיר פצץ רבע מחיר מהארץ. כולל משלוח מס.

או ללכת ל-קסטרו ושות' בארץ.

עדיף שזוגתך לא תראה......

פורסם
זה המעיל של בוגי נכון?

הם נמכרים באייבי ממה שאני יודע.

תחכה אם אין לחץ,עוד פחות מ-3 שבועות למניאאק.

כן זה המעיל.

אין יותר מדי לחץ אני רק צריך אותו לפני הקריסמס.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב אז איזה טאבלט אנדרואיד 10" לרכוש?

 

הקיים כבר לא עומד בקצב הביטרייט של אתרי הפורנו הגדולים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

העף מבט כאן והמתן למבצעים.

 

נראה מעניין, בא לי גם. המחירים בבלאק יחתכו משמעותית? או שבשביל 10$ לא שווה להמתין...

מה מומלץ מכל המבחר הענק שיש שם?

 

אגב אייל - תודה. שוקל להגיש אותך להדלקת משואה ביום העצמאות :wink:

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

אתה לא אמור להכיר את שמות המותגים.

אתה צריך סטרימר או סטייל אנדרואיד בוקס?

 

אני עורך כאן

 

@Michael_N ראה ידידי

חודש נובמבר הבא עלינו לטובה רבוי בימי מכירות ומבצעים .

הקרוב ביותר כרונולוגית הוא יום הרווקים הסיני ב 11.11. לדעתי כדי להמתין או שלא.

הסינים חרטטנים לא קטנים ,הם מעלים את המחירים ואז מורדים אחוז הנחה מסויים, בעברית צ'יינה בלוף.

משום מה השנה כולם מקדמים, כבר יש למשל עמוד נחיתה ייעודי לשישי השוורצע באמזון.COM

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אני רק שאלה..

 

מה הקטע של אמזון עם לשלוח לכאן מטריות ?

 

כל יום יש מבצעים חזקים על מטריות, רק מה לא שולחים לארץ ! כיף?

 

בקיצור, מחפש מטריה ברמה גבוהה במחיר שכונה - אם יש גימיק, עוד יותר טוב.

 

תודה לכם

...CASKA for life

פורסם
יותר בכיוון של רפתות ובע"ח.

 

אז יש לך סקס חופשי, מה אתה מרים את האף?

 

איייה, רוצה משהו שמתחבר לטלויזיה בHDMI ומאפשר הזרמה מהלפטופ, לחסוך לחבר אותו ישירות.

 

תודה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מצד שני, רצועה מסורבלת הרבה יותר. מה גם שיש צורך לזכור להשתמש בה.

המון פעמים אני נזכר ששכחתי את הרצועה, שלוש דקות אחרי היציאה לריצה.

אני משתמש בפולאר עם רצועהבדיוק 10שנים. לא אגיד שלא קרה לי ששכחתי את הרצועה או המשדר (הכפתור המצמד לרצועה בתיקתקים) אבל זה נדיר למדי. וממש לא מסורבל. מצבים בהם אני מפספס זה כאשר אני שוכח להפעיל את השעו בתחילת האימון, או שלחיצה לא נקלטת ואני לא שם לב לכך. משך 6 שנים השתמשתי ב-F55AL, לפני 4 שנים הוחלף ל-FT7 (הייתי במצב קמצני בגלל רכישת דירה), היום הגיע M400 שהאשה קנתה לי כמתנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
יש טעם לחכות לבלאק פריידי בשביל לרכוש מעיל uniqlo?

הבעיה עם יוניקולו היא שבאיביי יש המון זיופים ומצד שני החנות און ליין מבטלת הזמנות לחברות שילוח.

המחיר של המעילים לא יורד באופן משמעותי בסיילים.

 

לדקאתלון (וכמעט לכן יצרן) יש מעיל דומה, האיכות אמורה להיות מעולה למחיר.

עריכה אחרונה על ידי shake
×
×
  • תוכן חדש...