Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע הבא אני מתחבר לאינטרנט של פרטנר עם תשתית של בזק במהירות 100 מגה-ביט. המלצות על ראוטר משולב עם מודם (או שעדיף מודם וראוטר נפרדים)? אין כרגע תקציב, מעדיף משהו של חברה טובה בלי כאבי ראש של התנתקויות תכופות. שווה להמתין לשישי השחור? כרגע יש לי-

Netgear DGN2200v2

TP-Link WR841N

פורסם

נתאזר בסבלנות. הראוטרים שציינתי למעלה יכולים לשמש באופן זמני או שהתשתית שונה לגמרי ואז אני חייב מודם שתומך בVDSL? מה אומר לגבי מכשיר משולב או מודם וראוטר בנפרד?

פורסם

הנטגיר עפ"י מה שאני קראתי הוא מודם\נתב ADSL2+ תומך עד 15 מגה בקו היורד.

אתה צריך מודם VDSL כפי שכתבת.

מכשיר משולב הוא יופי של פתרון לדעתי רק לקנות חומרה טובה.

כמה אתה מוכן להשקיע?

יש כמה המלצות על מכשירים שכאלו כאן בפורום, חפש אותם קרא על היתרונות חסרונות .

לקראת שישי השחור נמצא לך כמה תופינים.

פורסם
נתאזר בסבלנות. הראוטרים שציינתי למעלה יכולים לשמש באופן זמני או שהתשתית שונה לגמרי ואז אני חייב מודם שתומך בVDSL? מה אומר לגבי מכשיר משולב או מודם וראוטר בנפרד?

לא מזמן עברתי גם אני מסכת יסורים בנושא.

חפש את השרשור שלי.

בגדול, אלא אם אתה רוצה להשקיע מאות שקלים,

תלך על מודם וראוטר בנפרד.

הראוטר שלך מספיק אבל את הנטגיר אתה חייב להחליף על מנת לקבל מהירות גבוהה מ-15.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

תמיד אפשר לקנות את ה ActionTec C1000A במחיר מגוחך של 100₪ באיביי (משומש... שלי נראה חדש לחלוטין).

 

קניתי אותו ל VDSL בבזק + בזק בינלאומי במקום לשלם להם 10 שקלים בחודש על מודם-ראוטר (קיבלתי אותו מהם לשנה הראשונה חינם והוא היה גרוע בצורה קיצונית. מכשיר סיני עם קושחה נוראית ומסורסת של בזק בינלאומי).

אני משתמש בו בערך שנה ומאוד מרוצה.

 

במקור התכוונתי להשתמש בו רק בתור מודם ולחבר ראוטר חיצוני, אבל הוא מתפקד נהדר גם בתור ראוטר אז אני לא רואה סיבה...

(אין לו 5GHZ , לא ממש מפריע לי)

 

http://www.ebay.com/itm/CenturyLink-Actiontec-C1000A-300-Mbps-4-Port-Gigabit-Wireless-N-Router-/272025648773?hash=item3f55fdfe85:g:6yIAAOSw6EhUQXYu

פורסם

יש מדי פעם עסקאות לא רעות על נתבי VDSL "ישנים" של בזק ביד2

זה נגיד: http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2_info.php?SalesID=2959864b1325bb523c433d3b1f839053f20

 

netgear vvg2000 ב30 שקלים.. אני עוד זוכר את הימים ששלימנו עליו מעל 500

 

נמצא בארץ ככה שאין צורך להזמין ולחכות לאף אחד, לי אישית נראה עדיף

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

@sh33p תמתין בסבלנות לבוקס. אין כרגע מחיר מיוחד.

אגב כבר ראיתי מכירות מוקדמות ל PS PRO, לדעתי יהיה על הקונסולה מבצע בשישי השחור.

פורסם
@sh33p תמתין בסבלנות לבוקס. אין כרגע מחיר מיוחד.

אגב כבר ראיתי מכירות מוקדמות ל PS PRO, לדעתי יהיה על הקונסולה מבצע בשישי השחור.

זה יהיה מעולה

קובי

:-)

פורסם

אני משתמש מרוצה בראוטר של שיומי. למעלה משנה עם הדגם בכל 2 האנטנות (מיני), אבל יש כבר דגם חדש יותר עם 4 אנטנות. 2.4 וגם 5 MHz, 802.11ac

כ 30 דולר בגירבסט וחנויות דומות

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
יש המלצות לדגמים של ראוטר vdsl שאפשר לקנות משומש ובזול?

יש מדי פעם עסקאות לא רעות על נתבי VDSL "ישנים" של בזק ביד2

זה נגיד: http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2_info.php?SalesID=2959864b1325bb523c433d3b1f839053f20

 

netgear vvg2000 ב30 שקלים.. אני עוד זוכר את הימים ששלימנו עליו מעל 500

 

נמצא בארץ ככה שאין צורך להזמין ולחכות לאף אחד, לי אישית נראה עדיף

 

 

יש שם עוד כמה כאלה ביד2 במחירים דומים (vvg2000)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...