Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיפודי קבלתי לא מזמן חבילה מספורט דיירקט הסכום הכולל (עם המשולח) היה מעל תקרת הפטור ,אבל בניקוי דמי המשלוח סך המוצרים היו מתחת 75$.

החבילה הגיע עד למשרד בלי שום בעיות.

כנל לגבי בישום שאני מזמין בכמויות .

כל החבילות מגיעות עם חברת משלוחים.

חשוב לבדוק ולדרוש שבחשבונית הקנייה ישנה הפרדה בין עלות המוצרים לדמי המשלוח, 2 שורות.

פורסם

כנל לגבי בישום שאני מזמין בכמויות .

 

אייל, מאיפה אתה מזמין את הבישום?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
אייל, מאיפה אתה מזמין את הבישום?

בן

בטח בשמחה ידידי.

מזמין מאתר ששמו fragrancex .

שים לב, חובה להשוות מחיר לארץ כי לא תמיד משתלם להזמין משם.

לי יש רשימה קבועה כך שאני יודע שאני תמיד קונה בזול ביחס לארץ.

חשוב לא לעבור את ה-75$ אחרת תשלם מס.

אפנק אותך בקופון של משלוח חינם FSW ללא מינימום בקופה. (אפילו בושם ב 15$)

משלח מאוד מהיר של DHL .

רחרוח נעים.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אפנק אותך בקופון של משלוח חינם FSW ללא מינימום בקופה. (אפילו בושם ב 15$)

משלח מאוד מהיר של DHL .

 

אייל המון תודה.

נכנסתי לאתר, הם רושמים שם שהמשלוח חינם - הוא אכן חינם? צריך בשביל זה קופון? אם הוא חינם - איך הם שולחים עם DHL?

ראיתי בדף הבית שיש קופון הנחה של 15% - לזה התכוונת?

לאיזה קופונים התכוונת בציטוט מעלה? מה זה "FSW"?

 

לפחות מהשוואה ראשונה של בושם שאשתי משתמשת בן (דונה קארן תפוח 100ML), אם אכן המשלוח חינם וביחד עם 15% הנחה יוצא הרבה יותר זול מבארץ.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

שים לב אין כפל הנחות. כלומר אם השתמשת בקופון של משלוח חינם לא ניתן לממש קופון נוסף.

אכן המשלוח הוא עם dhl.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

לא ראיתי קופון של משלוח חינם, רק של 15% הנחה. המשלוח ככלל הוא לא חינם?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

המשלוח חינם שרשום באתר מתייחס להזמנות בתוך ארה"ב בלבד.

עלות המשלוח לשאר המדינות (מלבד קנדה) הוא 14.95$ + 0.99$ עבור כל מוצר (כנראה נוסף).

 

עריכה:

הוספתי בושם במחיר של 27$, סימנתי משלוח לישראל והשתמשתי בקופון. זה נתן לי משלוח חינם אבל הוסיף 7$ VAT. למה?

עריכה אחרונה על ידי MeDuZa

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בן. תוסיף מוצרים לסל .

יש לך באחד השדות שם להזין קוד קופון. רשום fsw. ואז תראה בעגלה מימין כיצד יש לך משלוח חינם.

לאתר יש המון קופונים. הנחה מסויימת , שילוח חינם וכו.

 

Sent from my LG-H960

8

פורסם

אייל, יש לך מושג למה הוא מבקש ממני 7$ בתור VAT?

 

(ערכתי את ההודעה הקודמת עם כל הפרטים)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

תודה לשניכם. מה הקופון של המשלוח חינם? ועל איזה בושם ב15$ דובר?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עצרו הכול!

מזה ה VAT הזה פתאום אנחנו לא אמורים לשלם מעמ.

יש לי הזמנה מספטמבר, לא היה תוספת של VAT.

אני שולח להם מייל. אם לא יענו ארים להם טלפון.

תכף תשובות

פורסם

תרים להם טלפון זועם ותהפוך את שולחן העבודה שלך. הם בטוח יפנקו בקוד קופון שמן :-P בדיוק תכננתי לקנות בושם אז באת טוב

פורסם

לא זועם ולא בטיח , פשוט יש להם טעות.

זה מה שכבר ענו.

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 100%][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 100%]Valerie

Oct 26, 2:00 PM EDT

Hi ,

 

Thank you for your email and for shopping with FragranceX.com. Orders shipping to the UK, France, Germany, Greece, Belgium, Sweden, Ireland, Italy, Austria, Czech, Denmark, Luxembourg, Poland, Spain, Hungary, Slovenia, Latvia, Israel and The Netherlands will have tax applied to the order at checkout. This applies for orders under 300$ USD. You will no longer need to pay any extra fees for duty/vat as we pay them forward for you. All orders arrive hassle and fee free.

 

Please let me know if you have any further questions or concerns. We thank you for your business and look forward to serving you again soon.

Thank you,

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

י

×
×
  • תוכן חדש...