Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש חולצות וטייצים (Base Layers) לאימונים. לא אכפת לי בכלל אם זה מותג או משהו ג'נרי, העיקר שזה יהיה איכותי, נוח, ויעשה את העבודה. איביי, אמזון... כל אתר יעבוד.

 

ואם יש בארץ במחירים טובים, גם אשמח לשמוע :)

פורסם (נערך)
למה רחוק עד איביי.... ממליץ בחום על מגה ספורט עודפים היכן כבודו מתגורר?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

אדון Z ,תן קצת כיוון ,לאיזה אימונים?

קצר או ארוך?

אתם זריזים...

אני מחולון, וארוך.

רכיבה על אופניים \ כוח

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
פורסם
אני קורא ביקורת למטענים פאוור בנק מכאן.

נינגה שיומי טובות לייעוד שלהן ,חלילה לא הטלתי דופי שזהו מוצר נחות.

ההמלצות שלי לאוזניות תקציביות

 

תודה על הפורום ביקורות נכנס ישר למועדפים

פורסם

כדאי ביותר .

אני מזכיר לך שהפטור ממס הוא עד 75$ כ-60 פאונד לפני אני מדגיש לפני דמי משלוח.

תאורטית, אתה מזמין ב 55 פאונד ביגוד +דמי משלוח של 22 פאונד = 77 פאונד.

אתה עדיין פטור מתשלום מס.

תשלום המס לחישוב לא כולל את דמי המשלוחה, חשוב שוב לציין.

 

@sh33p יש לי עוד כמה עשרות......

בשמחה.

פורסם
המחירים פצצה, אבל המשלוח הופך את כל העסק ללא כדאי... 22 פאונד זה מחיר של 2 חולצות :|

יש עוד אתרים בסגנון?

אני לא הייתי קונה בגדי רכיבה מבלי למדוד. אלא אם זה אותו מוצר שיש לי כבר ביד.

מביקור בחנות עצמה, לא התרשמתי מאיכות הסחורה למעט בגדי חורף שהם כמעט חסרי שימוש אצלנו.

אייל, עד כמה שזכור לי, כולל מריבה עם צעקות בדואר, המיסים כוללים את עלות המשלוח. לעולם אזכור את המשפט "המחוקק חוקק חוק!" של הפקידה המעצבנת. השתנה משהו בנושא?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
אני לא הייתי קונה בגדי רכיבה מבלי למדוד. אלא אם זה אותו מוצר שיש לי כבר ביד.

מביקור בחנות עצמה, לא התרשמתי מאיכות הסחורה למעט בגדי חורף שהם כמעט חסרי שימוש אצלנו.

אייל, עד כמה שזכור לי, כולל מריבה עם צעקות בדואר, המיסים כוללים את עלות המשלוח. לעולם אזכור את המשפט "המחוקק חוקק חוק!" של הפקידה המעצבנת. השתנה משהו בנושא?

 

מתי זה קרה?

כבר שנה+ שהפקידות בדואר/מכס מעודכנות שלא כולל משלוח, לפחות מנסיוני.

×
×
  • תוכן חדש...