Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את החנות שלהם באיביי לא הכרתי, תודה אייל

 

לעיתים נדירות המוצרים של אנקר באמאזון כן נשלחים לארץ.

לא מזמן היה מבצע על חלק גדול מהקטלוג והזמנתי 2 מטענים של אנקר עם 5 חיבורים + חיבור qc3

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

זה כנראה היה באמת משהו חריג ביותר, אני נכנס לקטלוג שלהם כל כמה ימים כשמגיע מייל על סבב הנחות, מביט בעיקר על כבלים, מטעני 5port ואוזניות BT ואף פעם לא ראיתי משלוח לארץ, לצערי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש באיביי את הXIAOMI PISTON 2 או שהכל זה חיקויים?

אחותי צריכה זוג אוזניות ואני מעדיף לקנות לה משהו חדש יחסית ולא את הCX300 מ2009.

They are trying to ban me...

פורסם

כפי שאייל רשם, יש את החנות באיביי, כבר יצא לי להזמין powerbanks ממנה בbf .

 

הסתכלתי עכשיו בחנות שלהם באמזון ארהב ונראה שדווקא המטענים הביתיים נשלחים לארץ באותו המחיר משלוח של איביי כ-9$. המחיר, למרות ההנחה נראה לי קצת יקר.

 

אגב המטענים הביתיים, יכול להיות שאנקר באמת רמה מעל, אבל אני רכשתי לפני כשנתיים מטען 6 יציאות (לא יודע כמה אמפר), סיני בהמלצת מישהו כאן באחד השרשורים שעד היום עובד מצוין.

 

לגבי כבלים ומטען לאוטו למוצרי אפל, בדוק בksp את מירקייס. בbf המחירים טובים ואצלי באוטו עובד מצויין.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
יש באמזון צרפת סט ביטים ומקדחים של בלאק ודקר: http://tinyurl.com/hs9xceb

יוצא, אחרי הזנת קידום כ-47 יורו= כ-160 ש"ח.

 

אותי מעניינים בעיקר המקדחים והראצ'טים.

 

משתלם, בפרט ביחס לארץ?

 

בן

 

אייל אני רואה שאתה בהאזנה. ראית את הפוסט שלי מעלה? שווה משהו?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
יש באיביי את הXIAOMI PISTON 2 או שהכל זה חיקויים?

אחותי צריכה זוג אוזניות ואני מעדיף לקנות לה משהו חדש יחסית ולא את הCX300 מ2009.

 

יש המון זיופים, טונות.

שיומי תקנה מ GearBest, שם יש אחריות וערבון למוצר מקורי, הם לא משחקים בקקה.

 

(אני כבר רואה את אייל עם הלפידים והקלשונים מחוץ לחלון בכל פעם שאני מוציא מילה על הפיסטונים :cry: )

 

כפי שאייל רשם, יש את החנות באיביי, כבר יצא לי להזמין powerbanks ממנה בbf .

 

הסתכלתי עכשיו בחנות שלהם באמזון ארהב ונראה שדווקא המטענים הביתיים נשלחים לארץ באותו המחיר משלוח של איביי כ-9$. המחיר, למרות ההנחה נראה לי קצת יקר.

 

אגב המטענים הביתיים, יכול להיות שאנקר באמת רמה מעל, אבל אני רכשתי לפני כשנתיים מטען 6 יציאות (לא יודע כמה אמפר), סיני בהמלצת מישהו כאן באחד השרשורים שעד היום עובד מצוין.

בפאוורבאנקים שיומי נותנים תמורה מעולה במיוחד ב10000mAh ומעלה, יש גם דגמים חדשים יותר עם QC וכו' (אם כי אנקר הוציאו דגמים כאלה הרבה לפני)

 

בכללי, בלי קשר לאנקר, זה שמטען "טפו טפו טפו עובד" זה לא אומר שום דבר.

איך עובד? איזו נצילות? כמה יציב הזרם? כמה הוא מתחמם במקרה של הטענה של 4 מכשירים במקביל במתח 2A? (או QC רחמנא ליצלן) איזה הגנות יש נגד קפיצות מתח? האם מספיק חכם להוריד זרם ב10% האחרונים?

 

יש המון פרמטרים, מטען זה לא סתם קקמייקה.

 

ההבדל בין מטען טוב ממותג\מקורי למטען סיני מעפאן בדרך כלל עומד על כמה עשרות בודדות של שקלים, בשביל סכומים כאלה לא צריך להמר על מכשירים של אלפי שקלים או יותר גרוע מזה. (טלפון שעולה באש ולוקח את כל הבית איתו וכו')

היה גם מקרה מוות שדווח ברשת שנגרם עקב מטען זבל עם הארקה פגומה, אין לי כוח לחפש את זה.

 

עריכה:

דרך אגב, באג התחילו לשווק אנקר בחצי קלאץ' עם מלאי מוצרים מוגבל

בין היתר יש את זה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=25481

ב₪19 מקבלים את כבל המיקרו הכי טוב בעולם בערך, בלי להגזים.

אני באמת לא מבין מי זה המשוגעים האלה שקונים משהו אחר אצל המתחרים מהרגע שזה התחיל להימכר בארץ.

(אני לא עובד בבאג תירגעו, גם מאנקר לא מקבל תמלוגים)

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגבי הסוללה הניידת, אשתי משתמשת ב10k של אנקר כבר שנתיים והיא פשוט מצויינת. אם השיומי זולות יותר ועושות אותה עבודה, אז באמת אין טעם. אגב , מאיפה כדאי לקנות אותן? מגירבסט?

 

לגבי המטען- שמע, התקלת אותי. מדובר במטען מפצל של 6 usb אלום שם שאמור לתת טוטל של 35w. בד״כ מטעין רק אייפון או שניים במקביל, אבל לפעמים עוד מוצר אן שניים במקביל כמו סוללה ניידת.

 

קניתי אותו ע״פ המלצה של חבר פורום פה (לא זוכר מי) לפני כשנתיים ועד כה עובד בסדר. עלה בסביבות 30 ש״ח.

 

יכול להיות שכדאי להשקיע באחד יותר מוכר, גם אם לא אנקר, השא׳ עד כמה להשקיע בדבר כזה נחשב הגיוני.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כל דבר שיומי יש בגירברסט וגיקבאיינג, תראה איפה המחיר יותר זול ושם תקנה, בדרך כלל זהים ואני מתוך "נאמנות לחנות" קונה בערך הכל בגירבסט.

 

אני לא יודע מה המליצו לך ומה קנית, אני ברמה האישית מטען מולטיפורט של 30 שקל הייתי זורק לפח יותר מהר מנייר טואלט משומש.

לצורך ההשוואה מטעני מותג עם פורט בודד עולים החל מ20-24 אחרי משלוח.

 

לגבי תחנת טעינה טובה אתה לא חייב אנקר, אני מבין שזה נשמע קצת הזוי להוציא 150-200 שקל "על מטען".

בפחות מזה יש לך aukey ו tronsmart. הם גם טובים.

בדפוקטוב אתה יכול לקנות תחנה של blitzwolf עם 5 פורטים 2A ב74 שח כולל משלוח, אם צריך QC3 אז עוד 20 שקלים.

 

בהשוואה לזה "בארץ" אנשים קונים מטען מקורי פשוט (2A פורט בודד) של סמסונג ב₪100 בלי להניד עפעף.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אוקיי, למדתי משהו.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
יש המון זיופים, טונות.

שיומי תקנה מ GearBest, שם יש אחריות וערבון למוצר מקורי, הם לא משחקים בקקה.

 

(אני כבר רואה את אייל עם הלפידים והקלשונים מחוץ לחלון בכל פעם שאני מוציא מילה על הפיסטונים :cry: )

 

 

בפאוורבאנקים שיומי נותנים תמורה מעולה במיוחד ב10000mAh ומעלה, יש גם דגמים חדשים יותר עם QC וכו' (אם כי אנקר הוציאו דגמים כאלה הרבה לפני)

 

בכללי, בלי קשר לאנקר, זה שמטען "טפו טפו טפו עובד" זה לא אומר שום דבר.

איך עובד? איזו נצילות? כמה יציב הזרם? כמה הוא מתחמם במקרה של הטענה של 4 מכשירים במקביל במתח 2A? (או QC רחמנא ליצלן) איזה הגנות יש נגד קפיצות מתח? האם מספיק חכם להוריד זרם ב10% האחרונים?

 

יש המון פרמטרים, מטען זה לא סתם קקמייקה.

 

ההבדל בין מטען טוב ממותג\מקורי למטען סיני מעפאן בדרך כלל עומד על כמה עשרות בודדות של שקלים, בשביל סכומים כאלה לא צריך להמר על מכשירים של אלפי שקלים או יותר גרוע מזה. (טלפון שעולה באש ולוקח את כל הבית איתו וכו')

היה גם מקרה מוות שדווח ברשת שנגרם עקב מטען זבל עם הארקה פגומה, אין לי כוח לחפש את זה.

 

עריכה:

דרך אגב, באג התחילו לשווק אנקר בחצי קלאץ' עם מלאי מוצרים מוגבל

בין היתר יש את זה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=25481

ב₪19 מקבלים את כבל המיקרו הכי טוב בעולם בערך, בלי להגזים.

אני באמת לא מבין מי זה המשוגעים האלה שקונים משהו אחר אצל המתחרים מהרגע שזה התחיל להימכר בארץ.

(אני לא עובד בבאג תירגעו, גם מאנקר לא מקבל תמלוגים)

תומך טעינה מהירה?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

2A תומך בוודאות, מעל זה אין לי מכשיר לנסות

 

גגל anker powerline microusb review בטוח שמישהו בדק אותו עם מכשירי fc / qc ודומיהם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בהשוואה לזה "בארץ" אנשים קונים מטען מקורי פשוט (2A פורט בודד) של סמסונג ב₪100 בלי להניד עפעף.

 

מזמן לא 100ש"ח,הנה אופיר כתב איפה לרכוש ב50ש"ח (מאמין שזה באמת מקורי ולא סתם פרסמו)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585363-Black-Friday-2015-%D7%90%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9C-CF&p=5248018&viewfull=1#post5248018

 

ואם חשבת ש100ש"ח זה יקר..מזל שאין לך אייפון.

 

לחבר יש 6פלוס והלך לו המטען המקורי (נדפקה הבננה),הלכנו לבאג בשביל הצחוקים,וההם מוכרים מטען של אפל מקורי ב250 (!!) ש"ח.

 

כששאלתי אם המחיר לא מנופח מדי,הבחור לא ממש ידע מה לענות..

 

לבסוף הבחור קנה מטען תואם ב50ש"ח מקרביץ והזמין בטריה ניידת של שיומי במקביל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

אני קורא ביקורת למטענים פאוור בנק מכאן.

נינגה שיומי טובות לייעוד שלהן ,חלילה לא הטלתי דופי שזהו מוצר נחות.

ההמלצות שלי לאוזניות תקציביות

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...