Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקרוב משפחה יש יומהולדת 70 ׁ(הבחור מהנדס ככה שהוא יכול להתמודד עם הטכנולוגיה P:ׂ), רוצים לקנות לו טאבלט\אייפד עד ה2000 שקל.

מה ההמלצות?

ראיתי רק ipad air pro ואת ה galaxy tab s2

לא מעוניינים במשהו סיני.

They are trying to ban me...

פורסם
אחותי צריכה נייד לבית הספר

הייתי שמח בדיוק לזה: http://ksp.co.il/?uin=31810 אבל עם 4GB זיכרון, לצערי אי אפשר לשדרג

אז מצאתי את זה: https://amzn.com/B01JLCKP34 אבל אין משלוחים לארץ, באמאזונ(ים) האירופאים בינתיים לא קיים, בעע

 

קיצר הרעיון פשוט, 11.6-14 עם 4GB RAM, עדיפות כמובן למעבד N3700 אך גם N3050 יתקבל בברכה, מעדיף לא ATOM

לא משנה אם זה אמאזון או בארץ, עד ₪1000 גג

 

אם יש למישהו כיוון - אשמח

 

תודה

 

אומנם המעבדים האלה ממותגים כפנטיום\סילירון אבל זה עדיין אטום.

מעבדי הסילירון חלשים מדי, תכוון מינימום לפנטיום כאלה. למרות שעדיף להשקיע עוד 200-300 ש"ח ולקנות i3 (תלוי בשימוש, יש הרבה דגמים עם 4005u או 5005u).

פורסם

תודה

 

אין תקציב ואין צורך, כל המעבדים המכונים "chromebook killers" יעשו את העבודה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בעולם הטאבלטים רק אייפד. אייפד אייר 2 נכנס בתקציב.

 

תסביר?

לסבתא שלי יש את הIPAD4 (הוא ממש כבד דרך אגב..) אצלנו בבית יש IPAD AIR ולי יש GALAXY NOTE PRO12.2 ללימודים.

אישית אני הכי אוהב ומסתדר עם הגלאקסי אבל אני מבין שיש כאלו שיותר קל להם עם האייפד.

They are trying to ban me...

פורסם
יש לי מערכת של בוז באוטו ורמקולים. סחורה מאוד overpriced.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

כאחד ששנים ארוכות משתמש באזניים כדרך קבע וכבר לא ממש זוכר מה זה לדבר עם טלפון צמוד לאוזן, אני יכול להעיד מניסיון אישי שעברו תחת ידיי טובי המותגים שיש לעולם להציע. היא היחידה עם שמע פשוט פנטסטי ואיכות שיחה שאנשים בשוק שאתה באזניים.

אגב, אני מחכה לאמניות החדשות של אפל.אקנה אותן בכל מקרה,נראה שהן לגמרי בכיוון.

פורסם

שנים שלא היה לי רכב קבוע הייתי עם דיבוריות. בזמנו מוטורולה וjawbone היו הכי טובות עם ג'ברה בצד כיקרה אבל מסוגננת. פלנטרוניקס הייתה לי בעמדה במשרד לשיחות ועידה ארוכות. בוז אף פעם לא היו בתמונה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
שנים שלא היה לי רכב קבוע הייתי עם דיבוריות. בזמנו מוטורולה וjawbone היו הכי טובות עם ג'ברה בצד כיקרה אבל מסוגננת. פלנטרוניקס הייתה לי בעמדה במשרד לשיחות ועידה ארוכות. בוז אף פעם לא היו בתמונה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

איזו טענה הוכחת?

מבחן התוצאה עבורי זועק bose לשמים.

אתה יכול להיעזר בניסיון, ויכול שלא. אין אמת אחת, ודאי לא אובייקטיבית.

לגבי jawbone,מצויינות חוץ מדגם era האחרון שפשוט לא מספק את הסחורה.

פורסם

לא הוכחתי. פשוט ציינתי את נסיוני שגם לא קטן ונותן לי בסיס אמפירי לקבלת החלטה. Jawbone מצויינות כל עוד חדשות. כעבור חצי שנה הסוללה מתה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אמאזון שולחים עם שליח ומטפלים בעניין המכס, תקבל אותו תוך שבוע-שתיים עד הבית

המוכר הזה שולח ב'דואר רשום' שיגיע אולי בתשרי וכמובן יכול ליפול במכס. אין לי מושג איזה מסים יש על שעונים אבל מע"מ תשלם בטוח (אם תיפול)

 

זה בערך הקאץ'

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

על שעונים יש רק מע"מ 17%.

משלוח איטי, לא קריטי לי לקבל את השעון עוד שבוע או חודש.

עם תשלום מע"מ ההפרש יעמוד על 20gbp.

 

שלחתי הודעה למוכר לאמת שהמוצר אכן חדש ושהוא באחריות יצרן, נראה מה יענה.

×
×
  • תוכן חדש...