Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נראה כמה טובים אתם.

אשתי רוצה וילונות בהזמנה.

בארץ רוצים 350 ש"ח למטר רץ.

 

ממה שמצאתי, המחירים באנגליה וארה"ב אפילו יותר גבוהים.

 

aliexpress אין משהו מתאים.

 

תודה

משכנתא זה קל

פורסם

אני מחפש אוזניית BT, כזו שיושב באוזן לשיחות.

אני מוצא את עצמי מדבר בטלפון יותר מדי לפעמים...ולמרות שברכב יש דיבורית, צריך אחת ניידת גם לבית.

מה אתם ממליצים?

התחלתי להסתכל על פלטרוניקס, הרבה דגמים נשלחים לארץ, אבל הכל נראה לי אותו דבר.

 

אשמח להמלצות

פורסם (נערך)

מניח שחלקכם מכירים את התוסף, אך לאלו שלא. בעצם הוא נותן מידע על היסטוריה של מחירים, באמזון למשל .. ממש נוח

 

זה התוסף

https://chrome.google.com/webstore/detail/keepa-amazon-price-tracke/neebplgakaahbhdphmkckjjcegoiijjo

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם

המולטיטול של גרבר כמובן זיוף, למרות שידעתי רכשתי אותו ככלי זמין בעלות נמוכה עם ביטים,

נמצא במשרד לדברים מזדמנים ולםעמים ברכב.

סהכ סביר אבל לא יותר

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לנו יש את המדחום הנל. רק לא הדגם של 2016 אלה משנה שעברה.

רוצה לציין שבשביל למדוד על המצח יש ללחוץ על המצח ולהעביר את המדחום שמאלה ימינה לאורך המצח כשהוא לחוץ על המצח. לטעמי לא הכי נח. המיוחד לא כשהילדים חולים.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
אם במדחום עסקינן, הזמנתי 2 מזה

 

https://www.amazon.com/gp/product/B01LZPWP2X/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

 

קיבל תגובות מצוינות.

איך הזמנת? באתר אין שילוח לארץ ..

 

לנו יש את המדחום הנל. רק לא הדגם של 2016 אלה משנה שעברה.

רוצה לציין שבשביל למדוד על המצח יש ללחוץ על המצח ולהעביר את המדחום שמאלה ימינה לאורך המצח כשהוא לחוץ על המצח. לטעמי לא הכי נח. המיוחד לא כשהילדים חולים.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

ממליץ על משהו אחר ?

פורסם
מישהו הזמין פעם מהאתר NEWEGG? הם עושים משלוחים לארץ או רק עם חברות שילוח?

לא מקבלים כרטיסי אשראי בינלאומיים, אבל אמורה להיות אפשרות לביטקוין.

פורסם
איך הזמנת? באתר אין שילוח לארץ ..

 

 

ממליץ על משהו אחר ?

אני משתמש בו כרגע רק באופציה של האוזן. כמו כן משתמש במדחום רגיל לטוסיק.

חבר אחר קנה מדחום של בראון. אך עדיין לא קיבל אותו אז אין לי רשמים לגביו

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אין לי ניסיון עם מדידת חום לתינוקות בכלים האלה, אבל מכמה ביקורים ב"ביקורופא" עם חיילים כל קשר בין המדידה במצח לבין המציאות (מדידה תחת הלשון) מקרי לחלוטין.

 

חום מודדים או עגילי או. תחת ללשון (למי שמסוגל להחזיק נכון ולא שתה קפה/תה בדקות האחרונות)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

phpclub -בקשר לשאלה שלך

דרך BUY2USA,

 

על הדרך רכשתי מדחום סטנד' למדידה באופן רקטלי ואוראלי iProvèn R1221A

להגיד שזה מקרי זה קצת תמוהה, למשל לאחי יש מדחום סטנד' וגם אחד שמודד ללא מגע, הוא אישית מאוד מרוצה.

יש שיפור גדול בשנים האחרונות בתחום, ואפשר לראות ביקורות של מספר מוצרים של מדידה ללא מגע באמזון, ותגובות של אנשים בנושא.

אני אשמח לעשות מדידה השוואתית שאקבל את המוצרים ולראות כמה מקרי העניין :-o

×
×
  • תוכן חדש...