Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למה אתה חושב שיש לחנות מלאי מיידי?

מאמזון גג שבוע עשרה ימים עד הבית.

בדוק דגמים של NAD,Harman/Kardon,ROTEL,Arcam

חבל רציתי להמליץ לך על דנון Denon PMA-1520AE בהנחה מאוד יפה.

 

היה כאן דיון דומה אם אני זוכר נכון של נירלוי .

אני הייתי הולך על DAC משולב מגבר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

רסיבר זה מגבר שכולל בתוכו מקלט רדיו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כו ולא,

אינטגריטד זה המונח ,מאוד דומה לרסיבר רק שאין בו טיונר לרדיו לראשון.

בלי להתחשב כמובן בסוג ההגברה הכוונה ל CLASSים

פורסם

פח! פח זבל מנירוסטה בנפח 68 ליטר!! לא פחות, יותר זול לקניה מאמזון UK (עם שליח עד הבית) מאשר בארץ..

 

מדובר על פח מדבקה שנמכר בארץ ביבוא של Razco ושניתן למצוא אותו כאן. דעתכם ?

...CASKA for life

פורסם (נערך)

רמקול נייד אלחוטי של סמסונג בארץ 600 ש"ח, באמזון 215 ש"ח עד הבית ממש שליש מחיר

 

goo.gl/le88xW תהנו

 

 

בנוסף שעון שאהבתי של חברת סקונדה (מישהו מכיר?) בחצי מחיר, פחות מ 200 שח

 

https://goo.gl/LJMEJL

עריכה אחרונה על ידי tzviki
פורסם
חזר הדיל על מברשת השיניים של Oral-B Pro 6000 CrossAction ב 371 שח עד הבית מחיר שווה ביותר.

כ-50% מהמחיר בארץ העושק.

גמרת לי את המשכורת, ועוד לא הגיע הבלאק פריידי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בנוסף שעון שאהבתי של חברת סקונדה (מישהו מכיר?) בחצי מחיר, פחות מ 200 שח

 

https://goo.gl/LJMEJL

 

 

די פח, זכוכית מינראלית,נגנון פשוט.

עוד כמה שקליםיש לך איזה סייקו או קסיו.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מחפש סט בוקסות וראצ'ט לעבודות שונות ברכב (כרגע פירוקים קטנים של מושבים / דיפונים).

(האם זה מגיע גם עם ביטים שונים (ספציפית Torx [לא סגור על הגודל]?).

בנוסף אני מחפש סט של מברגים (עדיף) או מברג וסט ביטים לעבודות אלקטרוניקה קטנות של פירוק סלולריים וכדומה.

מה שממגיע עם חלקי החילוף מאיביי לא מספיק איכותי. אני מחפש משהו יחסית איכותי.

אפשר גם לקנות מהארץ אם ההפרש לא גדול מדי. (בעיקר את סט הבוקסות).

פורסם

סט בוקסות לדברים קטנים ברכב, סט של סיגנט מגיע עם כמה ביטים ומברג, עולה סביבות ה110 ש"ח סט 1/4.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עזרת לי מאוד.

תודה.

אני עדיין מחפש סט מברגים / ביטים לתיקוני אלקטרוניקה שונים.

אם למישהו יש כיוון, מבורך.

פורסם
מחפש סט בוקסות וראצ'ט לעבודות שונות ברכב (כרגע פירוקים קטנים של מושבים / דיפונים).

(האם זה מגיע גם עם ביטים שונים (ספציפית Torx [לא סגור על הגודל]?).

בנוסף אני מחפש סט של מברגים (עדיף) או מברג וסט ביטים לעבודות אלקטרוניקה קטנות של פירוק סלולריים וכדומה.

מה שממגיע עם חלקי החילוף מאיביי לא מספיק איכותי. אני מחפש משהו יחסית איכותי.

אפשר גם לקנות מהארץ אם ההפרש לא גדול מדי. (בעיקר את סט הבוקסות).

 

https://www.amazon.de/gp/product/B002O17GZK/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...