Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע, להורים של האקסית שלי היה אחד, פעם בשנה הוא היה נשלח לטיפול של כמה מאות טובות, לא זוכר מה היה שם, יכול להיות זה קשור לאחריות?

 

יש מצב שיש להם דגם יותר חדש שדורש טיפול, או שעובדים עליהם בעיניים

 

כמו שאמרתי שלנו בן 17, שום "טיפול" או תיקון באחריות לא היה, הכל עובד בדיוק כמו ביום הראשון, רק מחליפים שקיות ומדי פעם אני מנקה את הדרייבשאפט (אם ככה קוראים לזה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
נו באמת אייל, עד שאני מנסה להסגר על מכונה אתה מגיע וטורף את הקלפים!

 

עכשיו יש את ה-MultiGroom סדרה 7100 שאריק הציע, יש את ה-MultiGroom סדרה 5000 ועכשיו ה-BT5200 שאתה הצעת.

איך ניתן לבחור מבינהם?

 

שים לב, ה7100/5100 מתחילות ב 1ממ,ה BT5200 קוצצת מ 0.4ממ.

עריכה אחרונה על ידי thenewguy
פורסם

^^^

אז באמת מה כדאי לבחור?

הbt5200 כרגע ב185 ש״ח באמאזון בריטניה.

 

בן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מי הפריע לי באמצע קובה של שישי.

חזר הדיל על טלויזיה 4k של סוני 49 אניצ של סוני ב 3400 שח עד הבית. באמזון אנגליה.

מיכאל את הבחירה אני משאיר לך ....

 

 

Sent from my LG-H960

זה?

 

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00VOAMUIA/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1476471788&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=sony+4k+49&dpPl=1&dpID=51GxywLNcBL&ref=plSrch

 

Sent from my Z1 using Tapatalk

8)
פורסם

שאלה בבקשה לכל הצרכנים הכבדים כאן, אם אני מזמין את המוצר הבא מארה"ב:

Lego Technic Porsche 911 GT3 RS

https://www.amazon.com/Lego-Technic-Porsche-911-GT3/dp/B01CCT2ZHC

 

יש לו אריזה דיי גדולה (בגודל של מסך 20 אינצ' למחשב בערך) והוא עולה 300 דולר, מעבר לתשלום על משלוח, על מה עוד אני עלול לשלם?

תודה.

פורסם
שים לב, ה7100/5100 מתחילות ב 1ממ,ה BT5200 קוצצת מ 0.4ממ.

איפה ראית את זה? לא מצאתי לזה שום אזכור באתר של פיליפס או בהשוואה באמזון

פורסם

טוב אחת ולתמיד קוצץ זקן טרימר ווט אבר, שנתיים אחריות בן לאומית, עמיד במים Philips BT5205/16

250 שח עד הבית ,מחיר מעולה לא יקר ולא זול.

בסוף דף המכירה ישנה השוואת דגמים.

פורסם (נערך)

זה לא הגיוני. לדעתי בתמונה הראשונה הכוונה היא למסרק המתלבש (ואז הגיוני שהגובה הנמוך ביותר הוא 1 מ"מ), 1 מ"מ זה אורך מינימלי של מכונת תספורת (0.8 ליתר דיוק) ולא של קוצץ זקן. מאמין שהאורך המינימלי של ה-7100 הוא הסטנדרט של 0.4/0.5.

 

עריכה:

לא משנה, צדקת. ב-Manual של ה-7100 רשום 1 מ"מ. מוזר.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם
טוב אחת ולתמיד קוצץ זקן טרימר ווט אבר, שנתיים אחריות בן לאומית, עמיד במים Philips BT5205/16

250 שח עד הבית ,מחיר מעולה לא יקר ולא זול.

בסוף דף המכירה ישנה השוואת דגמים.

 

אגב, השוואת דגמים (כפי שיש בטבלה), לכדה את עיני המכונה: Philips BT7202/13 Series 7000 שיש לה גם ואקום לשאיבת השערות. באמאזון בריטניה יוצא בכרך 250 ש"ח (http://tinyurl.com/jadngzo) ובאתר הבריטי ozaroo (טרם יצא לי לרכוש) יוצא (לפי הערכה בכתובת שהזנתי בישראל) כ240 ש"ח (http://tinyurl.com/jmh2u9o). מה דעתכם עליה?

 

קחו בחשבון שהפיליפסים למיניהם לא הכי מדויקים אם רוצים לקצץ לגובה מסוים. מעדיף Wahl מקצועי.

 

Sent from my SM-A710F using Tapatalk

 

למה, כלומר מה מקצועי בו?

יש המון דגמים בכל קשת המחירים - מה מומלץ לקיצוץ זקן?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...