Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ozaroo אתר מעולה כבר העליתי ממנו לכאן כמה דילים. ב-ozaroo תמיד תשאיר את המטבע פאונד ותמיר ידנית לשח.



בן אני מתגלח עם סכין ,כך שאין לי מושג מה טוב יותר .

קראתי על הדגם עם הוואקום נראה מעניין ,יש ירידת ממחיר לדגם הזה.

יצא לי עד הבית עם הלינק שלך למכונה

Philips BT7202/13 Series 7000 כ-242 שח .

יותר זול מ-ozaroo .



 

פורסם

איך לי תמיד החישוב יוצא יקר יותר- כמה יצא לך בפאונד?

 

לגבי ozaroo- אפשר להתבסס על הערכת המשלוח שלהם? ולא הבנתי להשאיר פאונד או ש״ח?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

גם לי * 4.82 (לא?) כ-251 ש״ח. מה אני מחמיץ?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

יש לי מכונה עם שואב- עדיין יש לכלוך, במיוחד אם מקצצים הרבה במכה אחת.

אם מקצצים כל יומיים-שלוש אז אולי השואב יעזור.

 

דגם המכונה הוא QT4090 של PHILIPS, קניתי אותה לפני שנתיים וחצי שלוש.

דרך אגב האחריות שלהם סבבה לגמרי.

איכשהו נשבר הצ'ופצ'יק של המכסה תא אכסון, הם לא שאלו שאלות ופשוט שלחו את המכונה למעבדה, כמובן ללא עלות מצידי.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

מצטרף להמלצה על ozaroo, דגך אכב, אינו בריטי אלא מאירלנד הצפונית.

 

קניתי מהם מספר פעמים דרך חנות ה-ebay שלהם.

 

לגבי מטבע - כדאי לבדוק פרטנית לפני כל עסקה - אני בודק את שער ההמרה היציג של המטבע בו משתמש הסחור לשקל באתר אחד הבנקים ומוסיף את שעור ההוספה של כרטיס האשראי שלי (במקרה שלי 2.3%, אם כי לא בדקתי אם יש לי הנחה נוספת). בדרך כלל מומלץ לרכוש במטבע המקורי של הסוחר. הבעיה היא שלעתים יש שיוניי שער מרגע הרכישה עד ביצוע ההמרה על ידי חברת האשראי, אשר יכולים להיות לטובתך או לרעתך, ואין דרך לחזות אותם. בעסקות קטנות מדובר בדרך כלל בסכומים די זניחים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני רק שאלה.

 

במידה ומזמין מוצר כמו שמופיע בתמונה - מה שיופיע בצ׳קאאוט יכלול הכל (מכס, מיסים ומשלוח)? או שגם המוכר עצמו צריך להיות אמאזון?

 

תודהScreenshot_2016-10-15-19-07-25.jpg

 

Sent From My ZUK Z1

8)
פורסם

בצע תהליך הזמנה עד השלב האחרון (בסרגל שבראש הדף), בסופו תקבל בימין המסך חשבון שכולל את מחיר המוצר (מינוס מעמ מקומי, אם קיים), דמי משלוח, ואם נגבית מקדמת מס - גם היא תופיע. בדוק בעיון לפני אישור ההזמנה.

אם אתה מחליט לא להזמין בצע הסרת המוצר - כפתור delete מופיע צמוד לתמונה בשמאל הדף - פעמיים!!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכל מתלבטי המכונה לקיצוץ זקן - אני החלטתי ללכת בסוף על ה-7100, בעיקר בגלל האביזר של הגילוח לגוף, ולמרות החסרון הענק (!) שאי אפשר להשתמש במכונה כשהיא מחוברת לחשמל. מנסיון עם מכונה ישנה יותר של פיליפס-נורלקו (QT4022 או משהו כזה), הבטריה מתה אחרי משהו כמו שנה וחצי, ומהרגע הזה הדרך היחידה להשתמש בה היא כשהיא מחוברת לחשמל. אבל אני מניח שעד שזה יקרה גם ככה ארצה לשדרג לדגם חדש יותר.

פורסם

לקראת החורף הקרב ובא,ולקראת הטיסה שלי לפראג בדצמבר,חייב מעיל חדש.

שמעתי רק דברים טובים על יוניקלו יש המלצות ספציפיות?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...