Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע כמה זה משתלם, כי לפי זאפ ניתן לרכוש גם באזור ה130 ש״ח. השאלה גם מה טיבה ואם היא עודה עבודה טובה.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בלי קשר, המכונות בטווח המחירים האלה עושות עבודה לא משהו בכלל.

מניסיון עם מכונות גילוח (ראש\זקן) אם הן לא עוצמתיות ומורכבות היטב הן פשוט שוות לתחת.

פורסם
אני לא יודע כמה זה משתלם, כי לפי זאפ ניתן לרכוש גם באזור ה130 ש״ח. השאלה גם מה טיבה ואם היא עודה עבודה טובה.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הייתי לחוץ לרוץ לעבודה ולא בדקתי, מזל שלא הזמנתי.

ראיתי שהמחיר בארץ כמעט אותו דבר אז אני לא רואה פה דחף כמו שהיה במכונת גילוח שעולה אצלנו 800 :)

 

פורסם
כולה הלכתי לראות סרט

קצת דילים לא

קוצץ גוף \ זקן מגוון דגמים במחיר תחת. Philips BT5200/13 לדוגמה ב 180 שח.

 

נו באמת אייל, עד שאני מנסה להסגר על מכונה אתה מגיע וטורף את הקלפים!

 

עכשיו יש את ה-MultiGroom סדרה 7100 שאריק הציע, יש את ה-MultiGroom סדרה 5000 ועכשיו ה-BT5200 שאתה הצעת.

איך ניתן לבחור מבינהם?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

מי הפריע לי באמצע קובה של שישי.

חזר הדיל על טלויזיה 4k של סוני 49 אניצ של סוני ב 3400 שח עד הבית. באמזון אנגליה.

מיכאל את הבחירה אני משאיר לך ....

 

 

Sent from my LG-H960

פורסם
נו באמת אייל, עד שאני מנסה להסגר על מכונה אתה מגיע וטורף את הקלפים!

 

עכשיו יש את ה-MultiGroom סדרה 7100 שאריק הציע, יש את ה-MultiGroom סדרה 5000 ועכשיו ה-BT5200 שאתה הצעת.

איך ניתן לבחור מבינהם?

גם אני פוזל לכיוון מכונה חדשה לזיפים (ושאר הירקות), ממחקר קצר שעשיתי נראה שה7100 נותנת אחלה תמורה למחיר (וסה"כ 15 דולר יותר מה5100).

 

אז - יש איזה מבצע על ה7100? או שעדיף לחכות לבלק פריידיי?

פורסם

^^^

המחיר הסופי כרגע הוא 63$ (לא 45). מחיר הגיוני לגמריי אבל למרות שלא הצלחתי לראות את הדגם בארץ, יש בטווח המחירים הזה מכונות שונות.

 

אי לכך, ובדים בצד את הערכה, אני שואל אם זו תעשה את העבודה? עד עתה נחלתי בעיקר כישלונות עם כל מיני מכונות.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
שו טיפולים?

מחליפים שקיות כשמתמלא, מדי פעם נכנס עם לדרמן ומשחרר כל מני שיערות שנתפסו בזה שמסתובב, זהו..

 

לא רואה מוסך

 

לא יודע, להורים של האקסית שלי היה אחד, פעם בשנה הוא היה נשלח לטיפול של כמה מאות טובות, לא זוכר מה היה שם, יכול להיות זה קשור לאחריות?

 

יש מבצע על הדייסון V6 ב 1300 שח עד הבית.

מי רוצה?

גד זה אתה שרכשת שעון ב20 אירו ?

 

אני עורך כאן

טוב זה כבר ממש עונה להגדרה על shut the fuck up and take my money.

 

Linksys WRT1900ACS ב 688 שח עם משלוח לארץ ,זהו דגם שנמכר בארץ ב 1450 שח טבין ותקילין.

 

אל תזלזל, השעון עלה 50 יורו, אבל הוא הגיע עם קללה...:-D

פורסם

יש לי קירבי בערך 7 שנים. אפילו רצועה לא החלפתי עדיין. מצד שני בשנתיים אחרונות הוא שואב את המזגנים וניטו. נדיר שאני מוציא אותו לניקיון. העוזרת גם לא מוכנה לעבוד איתו. כבד ומסובך לה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
^^^

המחיר הסופי כרגע הוא 63$ (לא 45).

 

OK, למדתי שמחיר סופי רואים רק כשמוסיפים לעגלה ועדיין - יצא לי 55$. מה פספסתי?

 

'אמאזון גלובל שיפינג' - זו בעצם צורת המשלוח הרגילה עם שליח עד הבית?

 

לכידה.JPG

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

כן, ומוזר, לי יצא 62.89$. אנסה לראות שוב.

 

עריכה: משום מה בהערכה של הסכום יוצא כמוך אבל בצ׳ק אאוט יוצא כמו שיצא לי, אולי זה בגלל שאני באפליקציה?

 

כך או כך, המחיר טוב אבל השאלה שלי למעלה בעינה

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...