Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה אשתי נזקקה למעיל ללפלנד, המידה נמצאה בחנות של קולומביה, המעיל נרכש בשליש המחיר מאמזון באנגליה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשנה אשתי נזקקה למעיל ללפלנד, המידה נמצאה בחנות של קולומביה, המעיל נרכש בשליש המחיר מאמזון באנגליה

 

+1

ניגשתי לחנות של the north face

מצאתי מעיל שאני אוהב, רשמתי לעצמי את המידה והדגם וקנית בחצי מחיר באתר backcountry דרך שיפיטו

פורסם

התכוונת ללינק הזה

למרות שהם כותבים שזה נשלח לישראל על העלות משלוח בעמוד של המוצר ברגע שאתה מוסיף את זה לעגלה הוא כותב שזה לא נשלח לארץ

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

רציתי לעדכן לגבי מכונת הגילוח PHILIPS S5320 שהרבה רכשו כאן במבצע, ובכללם אני, גם לאחי. אחי מדווח שעובד מצוין. אני, שאינני מתגלח כ"כ (מסיבות שונות ומשונות), ובסה"כ משתמש בה לחלק שבין הסנטר לצוואר ומעל לקו הזקן בלחיים אמביוולנטי.

 

מחד, היא נטענת מאוד מהר, היא באמת גמישה וארגונומית, קל לנקות אותה והחלפת הטרימר עם ראש הגילוח פשוטה (ואומנם כדאי להיות שם עדין ולוודא שהבנתם את המנגנון). מאידך, ציפיתי שהיא תהיה חזקה יותר, ואומנם יש כפתור טורבו שמגביר עוצמה.

 

אולי זה בגלל שהיה לי שם שיער ארוך ואחרי העבודה עם הטרימר היה שם ברדק, אבל הגילוח עבר לי קצת קשה (אגב, הראשים אמורים להסתובב בעת הגילוח?).

 

אנסה שוב (מתישהו) כדי לבדוק שאין בעיה (איך בכלל מזהים?). כמו כן הראש גדול, תלוי באיזה מקום, זה יכול להיות חיסרון או יתרון.

 

מכל מקום, באמאזון בריטניה יש דיל לכמה שעות הקרובות על ה-5130 ויוצא 54 פאונד כולל הגל, אולי משתלם למי שהחמיץ פעם קודמת. http://tinyurl.com/j9oqzm5

 

בן.

 

נ.ב. באמזון ארה"ב יש כרגע דילים על מוצרי USB של סאנדיסק.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

^תודה על הקישור.

 

כאן ניתן לראות את ההשוואה בין המכונות: https://www.philips.co.uk/etc/philips/b2c/compareproducts.html?locale=en_GB&catalog=CONSUMER&ctn=S5320/06,S5130/06

 

נראה שב-5130 אין מצב טורבו, חיווי טעינה פחות משוכלל והסוללה מספיקה ל40 דק גילוח במקום 45 ב 5320.

 

 

הדיל נגמר בעוד 3 שעות.

פורסם

האמת שחוץ ממצב הטורבו, כל השאר לא דיל ברייקר. מה שכן, ואני לא בטוח, ראיתי בלינק שנתת (מצוין) שדווקא ב5130 רשום rechargeable ואני תוהה אם הכוונה לכך שהיא ניתנת להפעלה גם בחיבור ישיר לחשמל, שאז, וככל שאין את זה ב5320, זה דווקא יתרון בעיניי.

 

בכל מקרה, זה הדיל והוא מסתיים עוד 50 דקות.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

חדשות רעות ביותר מאמזון ארה"ב.

 

מחיר המשולח משום ירדו בצורה דרסתית.

לדוגמה בדיל היומי כרטיסי זיכרון עם משלוח של 7$ ממה שאני זוכר זה היה כ 15-17$.

עכבר G602 ב 10.78$ משלוחה.

נמשיך לעקוב.

פורסם

אני מזכיר, אתה לא חייב לקנות כי זה זול.....

אני מזכיר לך 2 ,

שישי השחור קרוב מתמיד תשמור קצת מסגרת לסוף נובמבר.

פורסם

אני חייב, אם עוד פעם נשפך לי הקפה אני טס לצרפת "להחליף כמה מילים" עם המהנדס שתכנן את המחזיק כוסות ב 208 בדיוק מתחת לשקע של הUSB ובצמוד לידית הילוכים, כאילו שם הם לא שותים קפה...

 

אני יודע, אני מתכנן על לפטופ ואולי גם סמארטפון, ועל מינוס לתחילת השנה החדשה.

×
×
  • תוכן חדש...