Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ההמלצה הקבועה ,שיומי מי נוט 3 פרו.

אם אתה לא מפחד LG G4 מחיר מעולה שקרוב ל 1200 שח, מכשיר דגל עד לפני כמה חודשים.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

מנשמע אייל? :p

 

יש'ך קישור למטען קיר איכותי לטלפון הסלולרי? (SGS6)

 

שלי כבר פג תוקף (כבל יצוק לצערי,נרכש בתחנת סונול לפני שנה וקצת)

 

אפשרי לרכוש חלופי סביב 30-40ש"ח בתחנה אחרת,חשבתי אם יש כאן איזה משהו שווה שאתה מכיר (אנקר? aukey? )

 

חן חן לך ;) ומועדים לשמחה!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

טעינה מהירה לא מעניינת כל כך,גם 1אמפר (איטי,סביב שעתיים מ0 ל100) בסדר בשבילי.

 

נ.ב מקורי (יבואן רשמי) עולה סביב 100ש"ח (בדקתי בכמה חנויות) - הרבה יותר מדי לטעמי בשביל מטען.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
מנשמע אייל? :p

 

יש'ך קישור למטען קיר איכותי לטלפון הסלולרי? (SGS6)

 

שלי כבר פג תוקף (כבל יצוק לצערי,נרכש בתחנת סונול לפני שנה וקצת)

 

אפשרי לרכוש חלופי סביב 30-40ש"ח בתחנה אחרת,חשבתי אם יש כאן איזה משהו שווה שאתה מכיר (אנקר? aukey? )

 

חן חן לך ;) ומועדים לשמחה!

 

 

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12550 זה אפשרות טובה לדעתי, מטען מקורי, לא מספק את הטעינה המהירה שהמכשיר שלך תומך, אך מספיק מהיר [2A]. משלוח חינם עד הבית..

בנוסף אתה מקבל אחריות מלאה על המוצר..

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם

מועדים לשמחה.

אני קניתי את המוצר הבא ואחד אובר קיל אבל יש הרבה צרכנים . אבל אין בליל של מטעים שפזורים בכל רחבי הבית , תענוג.

יש אפשרות למטען קטן יותר עם 2 יציאות.

Tronsmart בן כשנה לא מטעין יותר ביציאה של ה QC2.0.

פורסם

הוא לא נראה כמו הדגם המוכר , השאלה אם זה זיוף או דגם אחר

במחיר הזה נראה זיוף

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם (נערך)

לגבי מטען - מצטרף להמלצה על טרונסמארט, או Aukey מקבילים. רק בחר את מספר היציאות הדרוש לך. בבית הבנים ואני משתמשים במטענים עם 1-2 יציאות מאותם יצרנים, לטיולים יש לי Aukey עם 3 יציאות שמטעין לי במקביל שני טלפונים ו-Transformer Boos.

 

לגבי כבלים לטעינה - ממליץ מאוד על אלה של שיומי. בדוק מחירים בעליאקספרס, גירבסט, באנגוד, גיקבייאינג, לפי החיבורים והאורך הדרושים. כבלי Type C עלומי שם עלולים להיות בעייתיים, מעדיף לרכוש מבית טוב, ואילו micro USB זולים כך שהזמנתי חמישיה בדולרים בודדים.

 

ד"א - ברכב יש לי מטען טרונסמארט עם 4 יציאות שמחזיק לי בקביעות את המצלמה (a118C) וטלפון על QC2.0, ובמידת הצורך עוד טלםון או שניים. מומלץ ביותר. אבל, כמובן, לבדוק מחיר באתרים השונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...