Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במצב כזה הייתי הולך על רכישה דרך אמאזון. לדעתי ה-40 פאונד האלה שווים את השקט שאמאזון נותנים לך מבחינת מקוריות, אחריות, משלוח ושירות בכללי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מה לגבי

Xiaomi yeelight ?

יש למישהו משהו דומה? נורה חכמה, קראתי כתבה ורשום שיש אפשרות להדליק ולכבות מהסמארטפון, ובנוסף מצבי תאורה כמו מצב לילה שמגיעה מתאורה חזקה לחלשה ב15 דקות, ובבוקר ההפך מעלה את חום הנורה ב15 דקות עד "התעוררות"

יש כמה ביקורות חלקיות ביוטיוב אבל לא שימוש לאורך זמן

https://www.aliexpress.com/item/XiaoMi-Colorful-APP-WIFI-Remote-Control-Smart-LED-Light-RGB-Colorful-temperature-Romantic-lamp-Yeelight-XiaoMi/32662520832.html?spm=2114.30010308.3.1.XHmNIh&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10069_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=0238ce22-5690-4cdc-80da-d675e9a399f9

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לא מכיר את המוצר, אבל תביא בחשבון ש-600 לומן היא נורה חלשה מאד. בחדר בגודל ממוצע מתאימה לשמש, לכל היותר, כ-mood light.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה לגבי

Xiaomi yeelight ?

יש למישהו משהו דומה? נורה חכמה, קראתי כתבה ורשום שיש אפשרות להדליק ולכבות מהסמארטפון, ובנוסף מצבי תאורה כמו מצב לילה שמגיעה מתאורה חזקה לחלשה ב15 דקות, ובבוקר ההפך מעלה את חום הנורה ב15 דקות עד "התעוררות"

יש כמה ביקורות חלקיות ביוטיוב אבל לא שימוש לאורך זמן

https://www.aliexpress.com/item/XiaoMi-Colorful-APP-WIFI-Remote-Control-Smart-LED-Light-RGB-Colorful-temperature-Romantic-lamp-Yeelight-XiaoMi/32662520832.html?spm=2114.30010308.3.1.XHmNIh&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10069_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=0238ce22-5690-4cdc-80da-d675e9a399f9

יש לי את המנורה הזו כמעט שנה. עובדת באופן מושלם.

האור לא מספיק חזק כדי לקרוא ספר.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

מומחי אמזון(אייל מישהו?)

שעון חכם עם GPS לאיתור (לילדה שלי הבכורה).

ראיתי איזה דיל בארץ ב190ש"ח, נראה לי שהיה מדובר על חברת פוקסי(פיתוח ישראלי).

יש משהו זהה/מקביל באמזון במחיר יותר שווה נפש?

פורסם (נערך)

http://www.ebay.com/itm/Monitor-Children-GPS-Tracking-Device-SIM-Smart-Watch-Safety-Tracker-Kids-Gift-/201678820120

 

יש דברים בסגנון הזה (פשוט עם דור 2, בדומה לפוקסי), ויש יותר מתקדמים.

 

שים לב שמדובר על קרינה סלולרית שצמודה ליד של הילדה.

עריכה אחרונה על ידי MeDuZa

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מועדים לשמחה.

למה אתה צריך איתורן על הילדה?

אלצנו בקיבוץ עובדים על פיילוט של אפליקציה שברגע שהילד מגיע למקום שהוא צריך להיות ,ההורים מקבלים התראה שהילד נראה פזית שם.

פורסם

א. אני לא צריך איתוראן, אני צריך שעון, אם כבר שעון, שתהיה האופציה למקרה חירום שאדע איפה היא.

ב. שעון חכם לבנות במחיר מצחיק בלי GPS גם אפשרי.

פורסם

טוב שינוי בתוכניות, יורדים מהטאבלט.

רוצים לקנות לבחור בן 70 שעון יד, תקציב? גג גג גג 1000 ש"ח, אבללל- מהארץ, היומהולדת שלו בחמישי.

סתם רפרפנו ממש טיפה בזאפ, השעון הזה נראה כמו משהו שיתאים.

אני לא מבין כלום בשעונים חוץ מזה שמומלץ לקנות שעון עם ספיר ולא זכוכית רגילה, איך מזהים? זה נכנס בתקציב בכלל?

 

עוד מעט יוצאים לעשות סיבוב, אנסה להתעדכן פה תוך כדי.

They are trying to ban me...

פורסם

הבחור רוצה תוצרת ישראלית?

 

אעז ואציע שעון של עדי, יש להם סדרה חדשה עם ספיר.

 

רק אין לי מושג לגבי מנגנונים וכדו. תמתין למומחים ממני פה כדי להכריע בנושא.

 

אולי שעון מבית סיטיזן/ אוריינט/ סייקו היפניים והאמינים יתאימו?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
הבחור רוצה תוצרת ישראלית?

 

אעז ואציע שעון של עדי, יש להם סדרה חדשה עם ספיר.

 

רק אין לי מושג לגבי מנגנונים וכדו. תמתין למומחים ממני פה כדי להכריע בנושא.

 

אולי שעון מבית סיטיזן/ אוריינט/ סייקו היפניים והאמינים יתאימו?

 

הכוונה הייתה קניה מהארץ, לא משנה איזו חברה :)

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...