Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז אייל לא הבנתי את השורה התחתונה שלהם? הם עושים כמו אמאזון (ככל שההזמנות מתחת ל300$)?

 

מה זה אומר על מגבלת ה-75$?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עזבו שטויות, מאיפה אני מתארגן על בוקסרים איכותיים (ברמה של מאצ'טונים) מבלי להשקיע כמה מאות בכל קניה.

ניסיתי ונכשלו: סליו, נקסט, אמריקן איגל , פוקס ועוד..

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
עזבו שטויות, מאיפה אני מתארגן על בוקסרים איכותיים (ברמה של מאצ'טונים) מבלי להשקיע כמה מאות בכל קניה.

ניסיתי ונכשלו: סליו, נקסט, אמריקן איגל , פוקס ועוד..

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

 

רק exofficio אבל לא זול

פורסם

ניסית להזמין מאסוס?

האמת שיש כמה בדרך אליי, אז עדיין אין לי חו"ד.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
עזבו שטויות, מאיפה אני מתארגן על בוקסרים איכותיים (ברמה של מאצ'טונים) מבלי להשקיע כמה מאות בכל קניה.

ניסיתי ונכשלו: סליו, נקסט, אמריקן איגל , פוקס ועוד..

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

דלתא ופייר קארדן, סו פאר סו גוד

פורסם

דלתא זה מאצטונים.. הם טובים אבל מרגיש שעושקים אותי. אקסופיט יקר לאללה. ולא ניסיתי מאסוס, אין לי כוח להתאכזב מאיכות נחותה אז אני נמנע בנתיים. האמת שלא ניסיתי קלווין קליין. איפה איילי שימצא איזה דיל מטריף??

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

חברים אם מישהו נתקל בדיל לדייסון v8/v6 דגמי אבסולוט אשמח שתשתפו...

 

חוץ מזה ראיתי שהרבה מכם מקבלים טראקינג מאוד מפורט על כל משלוח כולל נחיתות ביניים. אשמח לקבל קישור.

 

תודה לכולם

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אני צופה במכבי ו-ווסטוורלד פרק 4 ינעל העולם איזה סדרה.

פשוט עמות זה מה שיש להגיד זו התשובה השניה.

אני מסביר לה שאני פטור ממס במדינה שלי מסכום מסויים.

אין לדבר לקיר.

This applies for orders under 300$ USD. You will no longer need to pay any extra fees for duty/vat as we pay them forward for you. All orders arrive hassle and fee free.

 

Please let me know if you have any further questions or concerns. We thank you for your business and look forward to serving you again soon.

Thank you,

 

EA תקנה בשוק יש 5ב10 מה צריך יותר מזה אפילו כתוב על זה HIKE.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

הרגתם אותי היום

בוקסרים

אופציה א'

אופציה ב'

אופציה ג' של ארמני הכי טובים שאני מכיר היה לי פעם, חופנים יופי....

בשבת הייתי בחוצות המפרץ יש שם יופי של דברים מתחם ע נ ק.

אני ממליץ לרכז קניות/קניה מחול רק על מותגים שהם באמת יותר יקרים בארץ.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לגבי תחנת טעינה טובה אתה לא חייב אנקר, אני מבין שזה נשמע קצת הזוי להוציא 150-200 שקל "על מטען".

בפחות מזה יש לך aukey ו tronsmart. הם גם טובים.

בדפוקטוב אתה יכול לקנות תחנה של blitzwolf עם 5 פורטים 2A ב74 שח כולל משלוח, אם צריך QC3 אז עוד 20 שקלים.

 

בהשוואה לזה "בארץ" אנשים קונים מטען מקורי פשוט (2A פורט בודד) של סמסונג ב₪100 בלי להניד עפעף.

 

 

מדהים כמה השרשור הזה בא בול בזמן, התכוונת לדגם הזה עם הQC3 (מישהו יכול לאמ:לק את QC3 - עד כמה זה נחוץ?)

http://www.banggood.com/Qualcomm-Certified-BlitzWolf-BW-S7-QC3_0-40W-5-USB-Desktop-Charger-Adapter-With-Power3S-Tech-p-1060300.html

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

לדעתי שווה את התוספת של ה-20 ש"ח. רק תוודא שהמכשיר שלך תומך בטעינה מהסוג הזה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אמ;לק:

אם יש לך או אתה מתכנן לרכוש מכשיר עם טעינה מהירה QC2/QC3 אז כדאי שגם במטען מולטיפורט שאתה קונה עכשיו יהיה לפחות פורט אחד עם QC.

זה נותן טעינה של רוב (80 אחוז? משהו כזה) הסוללה באיזה חצי שעה.

רשימת מכשירים תומכים: QC2.0 / QC3.0

אם אין ולא יהיה לך - תחסוך ותקנה בלי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...