Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואווו אתר כזה עדיין לא ראיתי:

http://weirdorconfusing.com/

 

אמל"ק - אתר שמתמחה בלמצוא דברים שטותיים (מדיי!) באמאזון. הנאה צרופה לכל המשפחה.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

חח ענק

שמישהו ימצא איזה פטנט גאוני לגבר להשתין באוטו שאתה תקוע בפקק,

זה חלום שלי,

תמיד לוחץ לי בפקקים של רח' העצמאות בואכה רמבם.

פורסם
מצוין. מחכה לעדכון.

 

כמו שכתבתי, לא יצא לי לנסות עדיין, אך כך זה עובד במשלוחים מamazon us לאירופה - דואר רגיל לחלוטין.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

הבוקר הגיעו שתי החבילות עם שליח של דואר ישראל (למרות שנשלחו מארה"ב בהפרש של 4 ימים), לא שונה מהמשלוח היקר יותר, אבל לקח קצת יותר זמן יכול להיות בגלל החגים.

פורסם

היום קיבלתי חבילה מאמאזון צרפת.

נשלחה (משום מה?) מבריטניה ב27.10

הספיקה לעבור בגרמניה ובטורקיה ואתמול נסרקה בלוד.

היום בבוקר משאית של ups הגיעה ומסרה לי.

 

מדהים.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כנ"ל גם אצלי

הזמנתי שני משלוחים עם המשלוח הזול אחד הגיע עם שליח עד הבית והשני גם אמור להגיע עם שליח (משלוח של I PARCELL)

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
היום קיבלתי חבילה מאמאזון צרפת.

נשלחה (משום מה?) מבריטניה ב27.10

 

היום בבוקר משאית של ups הגיעה ומסרה לי.

 

מדהים.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני פעם הזמנתי מאמאזון גרמניה ביום ראשון בשעות הבוקר המוקדמות, והמשלוח הגיע אלי עם UPS ביום שלישי, יומיים אחרי (חבילה גדולה).

 

זה שיא מבחינתי שספק אם יתקיים במשלוח פנים ארצי.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

החוצפנים גם התחייבו ל-3.11, אין לתאר [emoji6]

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
היום קיבלתי חבילה מאמאזון צרפת.

נשלחה (משום מה?) מבריטניה ב27.10

הספיקה לעבור בגרמניה ובטורקיה ואתמול נסרקה בלוד.

היום בבוקר משאית של ups הגיעה ומסרה לי.

 

מדהים.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אין קשר בין האתר ממנו הזמנת לבין המרכז הלוגיסטי ממנו נשלחה החבילה. היו לי הזמנות מהאתר הבריטי שנשלחו מגרמניה ומספרד, היו מהאתר הגרמני שנשלחו מאנגליה. אין בזה חוק אלא שיט אחזרת המלאים של אמאזון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בחיי אני מפחד להיכנס להזמנות מאמאזון, השירות שלהם זה פשוט חלום ורוב הדברים ניתנים לשליחה לארץ, אחים שלי שמזמינים מקבלים הכל עם שליח עד הבית ואני מקנא, כבר לא עומד בזה והולך להזמין כל מיני דברים לאוטו כולל רמקולים וכו'- המחירים ממש סבבה והמישלוחה לא יקר ביכלל בהתחשב במישקל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בחיי אני מפחד להיכנס להזמנות מאמאזון, השירות שלהם זה פשוט חלום ורוב הדברים ניתנים לשליחה לארץ, אחים שלי שמזמינים מקבלים הכל עם שליח עד הבית ואני מקנא, כבר לא עומד בזה והולך להזמין כל מיני דברים לאוטו כולל רמקולים וכו'- המחירים ממש סבבה והמישלוחה לא יקר ביכלל בהתחשב במישקל.

 

יש משלוחים רק מהאתר האנגלי?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

מכין עצמי ועוד איך, עם התמיכה של הדיון הזה אני בטוח שנימצא דילים מטורפים והאשראי יתמלא מהר מאוד :-).

אני בעקרון רוצה לעשות התקנה פשוטה יחסית של רמקולי 6.5+ מגבר איכותי אבל שיהיה פיצפון להסתרה מאחורי הדאשבורד, לא מעוניין בחיווט בכל האוטו ובאס שמפרק, רק שידרוג עדין ואיכותי לאוזן ואסטטי בהתקנה שלא יראו כלום.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני פרזיט לא עובדדדד.

שישי השחור כשמו כן הוא יוצא ביום שישי איאיאיאי.

25.11.16

שנה שעברה זוגתי כרעה ללדת ב 27.11.

הולך לפצות ביג טיים.

×
×
  • תוכן חדש...