Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי, השכלתי .

תודה רבה לעוזרים.

גם בתשלום המיסים זה משתלם מאשר רכישה בארץ.

:)

נ.ב. הגיוני שהם הפיצו את הפריט למסירה בטרם הוסדר התשלום ?

ש.לקוחות טענו שהשליח נקש בדלת אמש ולא ענו לו (איך בדיוק תכננו לגבות את התשלום?!)

כן.

אתה יכול לשלם לבלדר במזומן או אשראי במקום.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

טוב, סבא רוצה dyson V8.

ספציפי את הדגם הזה בגלל זמן סוללה של 40דק'.

ממתין ל-BF בתקווה שתהיה עליו הנחה.

בארץ בחנויות 2500₪-3000₪.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם (נערך)
לגבי הראוטר של שיומי- לא הצלחתי למצוא את הדגם המדוייק. ראיתי ראוטרים אבל ללא התייחסות ל-VDSL

למשל כאן:

 

http://m.gearbest.com/xiaomi-router-_gear/

קליטה טובה בכל רחבי הבית, מהירות טובה.

יש דגמים רק עם ממשק בסינית, אבל שימוש בכרום עם אפשרות תרגום אוטומטי פותרת הבעיה

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי erezgur
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש מבצעים לא רעים לבלאק פריידיי בהיי טק זון לבעלי כרטיס ומצטרפים חדשים,

כולל איי-רובוט 866 ב2000 שקל, נראה שלשם שינוי המבצעים אמיתיים ומשתלמים.

פורסם

וואלה התקופה האחרונה יבשה, אין דילים שווים לכל החוששים .

כנראה שומרים את המבצעים לסייברשני ולשישי השוורצע.

פורסם
טוב, סבא רוצה dyson V8.

ספציפי את הדגם הזה בגלל זמן סוללה של 40דק'.

ממתין ל-BF בתקווה שתהיה עליו הנחה.

בארץ בחנויות 2500₪-3000₪.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

איפה ראית ב- 2,500? אבסולוט לא ראיתי בארץ בפחות מ- 2,900.

פורסם

חייב אוזניות בלוטוס חדשות, החלטתי לא להתפשר וללכת על הJayBird.

שמעתי שהשיקו את הX3 החדשות לא מזמן,

 

בתקווה שיגיעו לחנויות האינטרנטיות עד אז, איפה אפשר למצוא דילים טובים? האם אפשר לדעת בכמה יימכרו באותו היום?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

לכל מי שמתעניין ב-IROBOT למיניהם שעולה לא מעט.

פתחו עיינכם...לא כל מה שממותג, מפורסם ונוצץ באמת טוב יותר ממוצר שיעלה לכם 600ש"ח עד הבית.

 

הכירו: חברת ILIFE הסינית.

יש לי ניסיון כבר עם 2 רובוטים שלהם - אחד שלי, אחד לאחי.

להורי יש IROBOT (שמחזיק לא מעט...) ואני אומר לכם שהרובוט הסיני מכניס אותו בכיס הקטן!

 

אני קניתי את ה-ILIFE A4.

לאחי יש את ה-V5 PRO.

 

http://www.bestcordlessvacuumguide.com/chewei-ilife-a4-review/

 

http://www.vacuumsguide.com/ilife-chuwi-v5/

 

ממליץ בחום!

פורסם

מהנסיון שלכם,

מוצר שרשום באמאזון כ"לא נשלח לישראל", יש דרך להפוך אותו לזמין לרכישה?

שלחתי הודעה למוכר, יצא למישהו לדבר עם מוכר שהסכים לשלוח?

 

המוצר: https://www.amazon.com/Volsmart-Android-Navigation-2004-2009-Capactive/dp/B01HBP1IPW/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1478094216&sr=8-2&keywords=mazda+3+android

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

Sold by Volsmart and Fulfilled by Amazon in easy-to-open packaging.

 

המוכר פרטי אבל יש התערבות מצד אמאזון.

אגב, במצב כזה המוצר נשלח בשיטת שילוח של אמאזון? כלומר מיסים מראש ושליח עד הבית?

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...