Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו מוכן להסביר לי מדוע פתאום אני שם לב שמחיר מוצר מסוים שאני מעוניין לרכוש מתחיל לעלות מיום ליום?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

כמה אתה אוהב אותי.

שמתי צלף על המחיר הכי זול אבר ב 1085 צבע אדום מאמזון בריטניה.https://goo.gl/LPqSVV

בכל מקרה אם לא דחוף לחכות לשישי השוורצע.

פורסם

iceco - תביא בחשבון שמדי דופק ללא רצועת חזה מאוד לא מדוייקים. העניין הזה נבדק בצורה מסודרת - אמנם לא לגבי גארמין - אבל כל הדגמים שנבדקו הראו רמת דיוק שלא עלתה על כ-90%, בניגוד לרצועה (באותו מחקר H7 של פולאר) שנתנה דיוק של 99% בהשואה אק"ג סטנסרטי, ומדובר בסטיה של עשרות פעימות בדקה, הן למעלה והן למטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כמה אתה אוהב אותי.

שמתי צלף על המחיר הכי זול אבר ב 1085 צבע אדום מאמזון בריטניה.https://goo.gl/LPqSVV

בכל מקרה אם לא דחוף לחכות לשישי השוורצע.

מטורף, בארץ מינימום 1500 ש"ח, אבל חיכינו שלושה שבועות,... נחכה שלושה שבועות... תודה אייל, על הכוונת השעון הזה בבלאק פריידי!

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
iceco - תביא בחשבון שמדי דופק ללא רצועת חזה מאוד לא מדוייקים. העניין הזה נבדק בצורה מסודרת - אמנם לא לגבי גארמין - אבל כל הדגמים שנבדקו הראו רמת דיוק שלא עלתה על כ-90%, בניגוד לרצועה (באותו מחקר H7 של פולאר) שנתנה דיוק של 99% בהשואה אק"ג סטנסרטי, ומדובר בסטיה של עשרות פעימות בדקה, הן למעלה והן למטה.

עד כמה זה קריטי רמת הדיוק בדופק? נניח יש סטייה של 5,7 בקצב פעימות הלב, כמה זה קריטי?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם (נערך)

מדובר בסטיות של 25 פעימות בדקה בשעון של Apple, שהיה המדוייק מבין החמישה שנבדקו. באחרים זה הגיע עד 40 פעימות - בדקה - וזה בשלב התאוששות, כללומר לא בשיא התנועה, שסביר שמפריעה למדידה (אם כי, כאמור, זו קצת ספקולציה שלי, לא מידע בדוק).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שאלה לגבי הזמנה של מוצר גדול מחו"ל

מדובר על מסור עץ

קרטון גדול וכבד.

כמה זה סיכון להזמין מחול?

מכס / נזק למוצר / גנבה בדואר /

ומאיפה כדאי להזמין במידה וכן.

 

מדובר על מוצר בסגנון הזה

https://www.amazon.com/Bosch-GCM12SD-120-Volt-12-Inch-Glide/dp/B004323NNC/ref=sr_1_50?ie=UTF8&qid=1478125119&sr=8-50-spons&keywords=Miter+Saw%2FTable+Saw&psc=1

 

לא חייב בוש.

מקיטה / דיוולט / AEG / ריובי / מילווקי / בוש / וכו

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
iceco - תביא בחשבון שמדי דופק ללא רצועת חזה מאוד לא מדוייקים. העניין הזה נבדק בצורה מסודרת - אמנם לא לגבי גארמין - אבל כל הדגמים שנבדקו הראו רמת דיוק שלא עלתה על כ-90%, בניגוד לרצועה (באותו מחקר H7 של פולאר) שנתנה דיוק של 99% בהשואה אק"ג סטנסרטי, ומדובר בסטיה של עשרות פעימות בדקה, הן למעלה והן למטה.

מצד שני, רצועה מסורבלת הרבה יותר. מה גם שיש צורך לזכור להשתמש בה.

המון פעמים אני נזכר ששכחתי את הרצועה, שלוש דקות אחרי היציאה לריצה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
שאלה לגבי הזמנה של מוצר גדול מחו"ל

מדובר על מסור עץ

קרטון גדול וכבד.

כמה זה סיכון להזמין מחול?

מכס / נזק למוצר / גנבה בדואר /

ומאיפה כדאי להזמין במידה וכן.

 

מדובר על מוצר בסגנון הזה

https://www.amazon.com/Bosch-GCM12SD-120-Volt-12-Inch-Glide/dp/B004323NNC/ref=sr_1_50?ie=UTF8&qid=1478125119&sr=8-50-spons&keywords=Miter+Saw%2FTable+Saw&psc=1

 

לא חייב בוש.

מקיטה / דיוולט / AEG / ריובי / מילווקי / בוש / וכו

 

זה יעשה את העבודה ?

 

https://www.amazon.co.uk/Metabo-305-KGS305M-Mitre-Saw/dp/B017DLKIP0/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1478150949&sr=8-5&keywords=mitre+saw+305mm

 

מותג. מותאם ל 220V.

 

2400 ש"ח כולל הכל עד הדלת (בארץ באזור ה 3200).

...CASKA for life

פורסם

טוב,מהיכן מומלץ לרכוש מעיל ארוך (ממש,כמעט עד לרגלייים) לאישה ?

לא לעוף על משהו באלפי שקלים..אין לי שמץ בעצם כמה עולה נורמלי\סביר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...