Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואיך הראוטרים הישנים של בזק? בד"כ הראוטרים שהחברות שוכרות עולים באיכותם רק על זבל עופות.

לגבי הראוטר של שיומי- לא הצלחתי למצוא את הדגם המדוייק. ראיתי ראוטרים אבל ללא התייחסות ל-VDSL

פורסם

מליוני בתי אב עובדים על נתבי בזק, לא יודע עד כמה זה נכון לקרוא להם זבל עופות

בכל זאת, עובדים

 

בארכיון שלי יש vvg2000 שעובד כבר כמה שנים, שום בעיות

לפני זה היה wl-am604g שהוחלף באחריות אחרי כמה שנים לdgn2200 שעבד בלי בעיה עד ששדרגתי ל VDSL

הרבה לפני זה היה speedtouch home שפרצתי אותו לPRO. כי זה מה שכל הילדים המגניבים עשו.

 

הנקודה היא שהכל פחות או יותר עבד בדיוק כמו שצריך, לא יותר מזה.

 

אם אתה רוצה רשת יותר סקסית אתה יכול לקחת את הvvg2000 ולהפעיל אותו במצב מודם, חבר אליו איזה נתב אסוס חדיש שיודע לעשות הכל כולל קפה וקיפול סדינים בבוקר ויש לך אחלה רשת בתקציב מינימלי.

נתבי AC עם מודם מובנה עולים יותר מהsetup הזה. בערך פי 2 יותר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תמיד אפשר לקנות את ה ActionTec C1000A במחיר מגוחך של 100₪ באיביי (משומש... שלי נראה חדש לחלוטין).

 

קניתי אותו ל VDSL בבזק + בזק בינלאומי במקום לשלם להם 10 שקלים בחודש על מודם-ראוטר (קיבלתי אותו מהם לשנה הראשונה חינם והוא היה גרוע בצורה קיצונית. מכשיר סיני עם קושחה נוראית ומסורסת של בזק בינלאומי).

אני משתמש בו בערך שנה ומאוד מרוצה.

 

במקור התכוונתי להשתמש בו רק בתור מודם ולחבר ראוטר חיצוני, אבל הוא מתפקד נהדר גם בתור ראוטר אז אני לא רואה סיבה...

(אין לו 5GHZ , לא ממש מפריע לי)

 

http://www.ebay.com/itm/CenturyLink-Actiontec-C1000A-300-Mbps-4-Port-Gigabit-Wireless-N-Router-/272025648773?hash=item3f55fdfe85:g:6yIAAOSw6EhUQXYu

 

מוסיף עוד המלצה לC1000A, גם אני תכננתי להשתמש בו בתור מודם בלבד וגם אני בסוף משתמש איתו בתור מודם ראוטר (עושה עבודה מצויינת כבר יותר משנה)

פורסם

לא מחפש ראוטר שישכיב לי את הילידים לישון. הכי חשוב שלא יהיו התנתקויות ושתהיה קליטה טובה ברחבי הבית (לא בית גדול במיוחד, כ90 מ"ר)

פורסם

שאלה למומחים

הזמנתי מאמזון אנגליה מגף לבת הזוג, עלות כולל משלוח 85£ (כ 408 שח )

הפריט נשלח עם DHL,

במעקב משלוח אתמול צויין

"הנמען לא היה בבית, נא להתקשר לתיאום מסירה"

התמימה התקשרה הבוקר, מסרו לה שצריכה לשלם שחרור מכס וטיפול כ150 שח, ישר שילמה ואז עדכנה אותי.

 

האם רכישה מאמזון (אמזון כמוכר רשמי) לא כוללת דמי טיפול בהכל כולל המשלוח?!

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם (נערך)

שכר לימוד ידידי הכל לטובה. העיקר שהגברת מרוצה.

רכשת מחנות שמוכרת באמזון.

כלמור זה לא FBA או Ships from and sold by Amazon.

כמה תנאים להזמנה.

המוכר חייב להיות אמזון .

בעגלה בדוק אם יש תשלום של מס.

יתרה מכך, בסינון תוצאות סמן 3 צ'ק בוקס

האחד של Ship to Israel במקרה של אמזון .COM

השני תקף לאמזונים האירופיים AmazonGlobal Eligible

ושלישית סמן תחת המוכר את Amazon.de (הDE הוא לצורך הדוגמא) תקף לכל האמזונים.

 

אם אתה עדיין לא בטוח תעלה לכאן שאילתה ,נשמח לעזור לך לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אוקי, השכלתי .

תודה רבה לעוזרים.

גם בתשלום המיסים זה משתלם מאשר רכישה בארץ.

:)

נ.ב. הגיוני שהם הפיצו את הפריט למסירה בטרם הוסדר התשלום ?

ש.לקוחות טענו שהשליח נקש בדלת אמש ולא ענו לו (איך בדיוק תכננו לגבות את התשלום?!)

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

סקרנת אותי - שלמת סה"כ עם המיסים כמעט 560ש"ח

 

כמה עולים המגפיים האלו בארץ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא נמכרות כלל בארץ , לעניות דעתי מעל 800 למגף עור אמיתי עם ריפוד פנימי (סינטטתי)

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...