Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כלבוטקס, למשל.

לא מופיעה באתר כי הם לא בדיוק טורחים לעדכן אותו, אבל בחנות זה המחיר. וכך בכל חנות שלא גובה 'עמלת רוסי'.

לא מדבר על העובדה ש1,799 ש"ח זה מחיר מופרך בכל קנה מידה לקסדה של 200 דולר.

בדיוק ראיתי יש להם אותה באתר, תודה.

האמת עדיין המחיר יקר קצת זו קסדת כניסה.

עדיין מתלבט k3 sv או שואי קווסט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי את הAGV, לך על הקווסט.

הAGV קסדה סבירה, אבל הפיצ'ר העיקרי שלה הוא העיצוב ואיכות הבניה לא מרהיבה. השואי משמעותית איכותית יותר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

היום שנקרא shoppingIL מתגלה כיותר זובי בעבוי IL לא מצאתי אף הוזלה ראויה.

 

הפאונד ממשיך לרדת למה שלא ננצל זאת.

 

מוכנת גילוח Philips S9041/12 סדרה 9 עם טרימר ב 527 שח עד הבית כולל הכל. דיל מוגבל בזמן שימו לב(!)

שואב אבק של Black + Decker Lithium Flexi Vacuum נראה מעולה לאוטו ב 400 עד הבית. המחיר משקף הנחה של 60%.

 

תחתונים לכל מי שחיפש עם משלוח לארץ מוזל של כ 9$ מתחת לרף המס שווה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אייל וחברים.

המלצה לאוזניות גיימינג אלחוטיות שיתאימו גם למחשב וגם לסוני במחיר שיהיה שווה את ההשקעה מישהו מכיר?

פורסם
אייל וחברים.

המלצה לאוזניות גיימינג אלחוטיות שיתאימו גם למחשב וגם לסוני במחיר שיהיה שווה את ההשקעה מישהו מכיר?

כן כן

אתה יודע שאין דבר כזה אוזניות גיימינג, נכון.

אני הייתי ממתין לדיל על הלוגיטק G933.

פורסם

ברור שיודע.

אבל עדיין נהנה כבר כמה שנים מאוזניות גיימינג 5.1 ('אמיתי') של sharkoon xtatic.

הבעיה היא החוט שמציק בשימוש עם הVIVE.

הביקורות על ה933 מתנדנדות

פורסם
יש לי את הAGV, לך על הקווסט.

הAGV קסדה סבירה, אבל הפיצ'ר העיקרי שלה הוא העיצוב ואיכות הבניה לא מרהיבה. השואי משמעותית איכותית יותר.

מחזק!

מניסיון ארוך בשניהם.

הנוחות לטווח ארוך והשקט בנסיעה מאוד מורגשים.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אם באוזניות עסקינן, אשמח להמלצה על אוזניות טלויזיה (אלחוטיות) זולות וטובות.

אבא שלי ביקש לפני זמן מה, והגיע הזמן לקנות לו. מה שחשוב שיהיו מסוג קשת ונוחות (שהאוזן תשב בתוך ה״בור״ של האוזניה).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אתה לא סומך עלי?

חוסך לך כסף.

אתה יודע שאתה שומע 2.0, כמה אלמנטים יש באוזניה.

תפסיק לקרוא סקירות ממומנות.

פורסם

חפש Braun CCR2 (או CCR3, או Clean and Renew)

בארץ עולים סביב 55 ש" ליחידה ומגיעים כזוג (CCR2) או שלשה (CCR3)

באיביי אפשר לקנות גם כמויות יותר גדולות.

הפעם רכשתי שתי שלשותמתר בריטי. אחרי שיגיעו ואתנסה בהן (הכמותצריכה להספיק לשנה וחצי - שנתיים) אחליט על הרכישה הבאה.

יש אפשרות לקנות גם ערכת מילוי לשימוש בקסטה הקיימת - אני מעדיף קסטות חדשות ונקיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתה לא סומך עלי?

חוסך לך כסף.

אתה יודע שאתה שומע 2.0, כמה אלמנטים יש באוזניה.

תפסיק לקרוא סקירות ממומנות.

את האמת? סומך בעיניים עצומות.

ארבעה אלמנטים בכל אוזניה. קישור

בכל מקרה, אחכה לדיל על ה933

×
×
  • תוכן חדש...