Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, יש סיכוי שיהיה מבצע טוב על הדייסון V6 או V8 ?

סבא יושב לי על הראש וכבר מוכן להזמין מאלי איזה חיקוי זול. אני מרגיע אותו ואומר שאייל דואג לשנו אז רק להמתין.:-P

Veni Vidi Vici

פורסם

עם הדייסון כדאי לך לחכות ל-Black Friday או Cyber Monday.

ה-11.11 זה יותר בשביל שטויות של הסינים.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בשנתיים האחרונות לא היה שקל הנחה, לא על ה v6 ולא על הdc שהיה לפני, לפחות לא באמזונים ששולחים ארצה. יש את ה v8 אבסולוט בארץ במחיר של 2850 דרך הייטק זון, חישבתי את זה מול המחיר מגרמניה במידה והיה נשלח, יוצא יקר יותר ב350 שקל, לא הבדל עצום כמו שהיה על ה v6

ממש מתלבט אם לקנות או לא

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
בשנתיים האחרונות לא היה שקל הנחה, לא על ה v6 ולא על הdc שהיה לפני, לפחות לא באמזונים ששולחים ארצה. יש את ה v8 אבסולוט בארץ במחיר של 2850 דרך הייטק זון, חישבתי את זה מול המחיר מגרמניה במידה והיה נשלח, יוצא יקר יותר ב350 שקל, לא הבדל עצום כמו שהיה על ה v6

ממש מתלבט אם לקנות או לא

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

מצאת dyson v8 כולל מסים ב-2500₪?

אשמח ללינק בבקשה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

רשמתי במידה והיה נשלח לארץ, הוא נמכר בד"כ באמזון גרמניה ב520 יורו, עם השילוח והמיסים (בערך) זה היה יוצא 2500 שקל

לצערי הגרמנים לא שולחים אותו לארץ לעומת ה V6

לא ברור למה

פורסם (נערך)
האמת ,לא ממש מבצע,כבר זמן מה שאני חושב לרכוש אותו וזה המחיר בחודש האחרון.

בבאנג יש מבצע להיום ב169 עם קופון note41111

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-Note-4-Fingerprint-5_5-inch-3GB-RAM-64GB-MTK-X20-Deca-core-4G-Smartphone-p-1080995.html?utm_campaign=note41111&utm_content=sandy&p=2O09152737382013098T

 

קופון 11% הנחה ליום הרווקים למשלמים עם PAYPAL:

http://www.banggood.com/collection-2463.html?utmid=1115&utm_campaign=Paypal11&utm_content=Klaus&p=2O09152737382013098T

 

 

קופון 19% הנחה לXiaomi Redmi 4 5.0 inch 2.5D Fingerprint 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 625 Octa-core 4G

קופון redmi4136 -יוצא רק 136.88$.

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-4-5_0-inch-2_5D-Fingerprint-3GB-RAM-32GB-ROM-Snapdragon-625-Octa-core-4G-Smartphone-p-1102622.html?utm_campaign=1102622&utm_content=Klaus&p=2O09152737382013098T

 

שימו לב שהדגם היוצא NOTE 3 PRO, נמכר באותו מחיר אך הוא מתעלה על הנוט 4 חומרתית, סנאפדרגון 650 לעומת מידיאטק X20 וגם הGPS בסנאפדרגון הרבה יותר מדוייק וכו''

 

עשיתי מלר השוואות וקניתי בסוף נוט3 פרו לפני שבוע

שרק יצא גם אני חשבתי על זה, לאבא קניתי גירסת 2GB/16GB NOTE3P ואכן מכשיר מצויין, השאלה היא מה עדיף? האם רק הציפסט שקצת חלש או מכשיר חדש יותר עם כל השינויים? חייב לציין שאני לא בדקתי זאת עדיין ומעניין לדעת האם שווה להיתפשר על המעבד לטובת ה4.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

 

שימו לב שהדגם היוצא NOTE 3 PRO, נמכר באותו מחיר אך הוא מתעלה על הנוט 4 חומרתית, סנאפדרגון 650 לעומת מידיאטק X20 וגם הGPS בסנאפדרגון הרבה יותר מדוייק וכו''

 

עשיתי מלר השוואות וקניתי בסוף נוט3 פרו לפני שבוע

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

על סמך מה אתה אומר שהGPS במדיה טק פחות מדוייק? מדובר בסדרת הדגל של מדיה טק ומניסיון עם הX10 בפלאפון שלי הGPS עובד מצויין (בניגוד לדגמי הבסיס של מדיה טק שבעייתים בקטע זה) ואני בספק שהX20 לא יתן ביצועים טובים ויותר מהX10.

כמו כן בדרך כלל משווים אותו לסדרה 8 של סנאפ דרגון, לא 6.

פורסם
קופון 19% הנחה לXiaomi Redmi 4 5.0 inch 2.5D Fingerprint 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 625 Octa-core 4G

קופון redmi4136 -יוצא רק 136.88$.

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-4-5_0-inch-2_5D-Fingerprint-3GB-RAM-32GB-ROM-Snapdragon-625-Octa-core-4G-Smartphone-p-1102622.html

 

Available on Pre-Order Stock due to arrive on November 30 2016

 

 

באסה לפרצוף, די בטוח שבבלאק שיגיע לפני זה יהיה מבצע יותר שווה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

כן ראיתי, לרוב רק ביגלל חוסר מלאי הם עושים מבצעים אבל שמתחיל להגיעה המחיר עף.

 

נ.ב, הצצתי בגירבסט שלרוב הוא זול ושם הREDMI 4 עולה סביב ה200$-ככה גם באחרים, לא בדקתי עדיין האם שווה את ההפרש מ3S.

חיסכון של 60 דולר שווה לדעתי המתנה של שבועיים+.

http://www.gearbest.com/redmi-4-_gear/c_11293/

http://www.honorbuy.com/167-xiaomi-redmi-4

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...