Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכים שתי טלויזיות, עשינו סיבוב היום אבל לא נסגרנו לגמרי.

 

ראשונה: 50" לסבתא שלי.

לא הבנתי למה ה50J5500 וה49K6000 עם אותו מחיר, את ה6000 הציעו לנו גם ב3300 ש"ח לפני מיקוח.

הרי הK היא סדרה חדשה, שתיהן באותו גודל, שתיהן סמארט, מה הקטע? ראיתי אותן גם אחת ליד השניה והן נראו לי די זהות.

 

שנייה: 40-43" לאחותי.

ראינו את ה43J5500 ב2550 ש"ח, אבל טיפה חוששים שזה יהיה לה גדול מדי.

הציעו לנו את ה40J5200 ב1850 ש"ח, דגם חדש שאמור להגיע ממש עכשיו.

 

יש טעם לחכות למבצעים של BF? לא נראה לי שיעשו מבצע על סדרת הK החדשה.

במחסני חשמל כבר התחילו אבל לא היה שם משהו מספיק טוב.

They are trying to ban me...

פורסם
ומיסים?

יגיע למעלה מ 2000..

17% בלבד על מצלמות דיגיטליות.

הווה אומר 1,800 ש"ח לכל היותר. עדיין מחיר נמוך מאוד למירורלס עם יכולות 4K כולל עדשה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

אני מבין שאף אחד לא שמע על מכירות "יום הרווקים הסיני" שהתרחש בסוף השבוע האחרון.

לכבוד זה האתר צ'יינה ביי מכר מוצרים בעשרה שקלים, כאשר יש רק מוצר אחד במלאי - והם נחטפו תוך כמה שניות מהרגע שזה התחיל.

 

מפה לשם, התחדשתי בספת ר' חדשה.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
צריכים שתי טלויזיות, עשינו סיבוב היום אבל לא נסגרנו לגמרי.

 

ראשונה: 50" לסבתא שלי.

לא הבנתי למה ה50J5500 וה49K6000 עם אותו מחיר, את ה6000 הציעו לנו גם ב3300 ש"ח לפני מיקוח.

הרי הK היא סדרה חדשה, שתיהן באותו גודל, שתיהן סמארט, מה הקטע? ראיתי אותן גם אחת ליד השניה והן נראו לי די זהות.

 

שנייה: 40-43" לאחותי.

ראינו את ה43J5500 ב2550 ש"ח, אבל טיפה חוששים שזה יהיה לה גדול מדי.

הציעו לנו את ה40J5200 ב1850 ש"ח, דגם חדש שאמור להגיע ממש עכשיו.

 

יש טעם לחכות למבצעים של BF? לא נראה לי שיעשו מבצע על סדרת הK החדשה.

במחסני חשמל כבר התחילו אבל לא היה שם משהו מספיק טוב.

אל תבנה על הבלאק פריידיי לטלוויזיות בארץ. בשנה שעברה כל רשתות החשמל סתם עשו עבודה בעיניים. רציתי לקנות טלוויזיה ומייבש וחוץ מזה שהיה הרבה יותר עומס בחנויות והרבה יותר קשה לקבל איזשהו שירות/יחס, המחירים היו רגילים לגמרי. כלומר, רובם העלו את המחיר והציגו מבצע כלשהו.

אני כבר הבנתי שבארץ רק באג וקי.אס.פי עושים מבצעים אמיתיים בבלאק פריידיי. וגם זה בעיקר אם אתה צריך שני מוצרים במחיר דומה.

פורסם (נערך)
לכל מבקשי הזרוע עם הטעינה של iOttie .

בבקשה . 250 שח עד הבית.

אין לי מושג כמה עולה בארץ, תבדקו.

 

יקר מאוד!

סתם שתדעו שהטיענה האלחוטית לא עובדת טוב בכלל.

עם כיסוי למכשיר, ווייז עובד ברקע כנראה לא תצליחו להטעין את המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

אהלן אהלן חבר'ה, אייל,

בגדי ספורט - ריצה, רכיבה על אופניים, איפה מומלץ? מנסיון אני כן מחפש את החברות המוכרות יותר (לריצה - נייקי, אדידס וכו', לרכיבה - פרל איזומי, רייס פייס וכו'), אין מה לעשות זה באמת יותר איכותי.

בנוסף הבעיה הגדולה שלי עם הסיניים זה המידות הדפוקות שלהם.

ומה המכס על המוצרים האלו?

תודה, ליאור.

פורסם

היי, היכן אתה גר, לא מזמן רכשתי מחנות שנקראת מגה ספורט עודפים באיזור התעשייה כנות, מחירים נוחים ויש שם את כל החברות שציינת דא עקא, שאין את כל המידות זה לאקי סייז בגדול.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

חברים, אם מישהו במקרה ייתקל בדיל טוב לשואב אבק רובוטי אשמח לקבל קישור.

רצוי עד 3000 ש"ח, אבל גם טיפה יותר תקין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הבנתי, מגה ספורט עודפים אני מכיר באיזור מרכז דרום תבדוק איפה יש באזורך. אני מידי שנה מרענן מלתחת ספורט גם משם.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

יש בבית שאן מגה ספורט עודפים.

ניקו, יש לי שואב של iLife, ממליץ מאוד! מנקה טוב, לא מרעיש וממש זול, בטח לא 3k וצפונה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
חברים, אם מישהו במקרה ייתקל בדיל טוב לשואב אבק רובוטי אשמח לקבל קישור.

רצוי עד 3000 ש"ח, אבל גם טיפה יותר תקין.

 

תפוס חבר עם היי טק זון, רומבה 866 ב2000 שקל, מחיר נמוך ממחיר הכי נמוך בזאפ בבערך 700 שקל ונמוך ב300 שקל מכל מבצעי הישראבלוף שופינג-איי-אל, וזה מהיבואן הרשמי.

 

* אין לי ניסיון איתו, אבל קניתי אותו עכשיו בעצמי ומחכה לו, הבנתי שפתרו שם הרבה בעיות שהיו בסדרות 600 ו700 עם המעבר למברשות סיליקון

×
×
  • תוכן חדש...