Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחסית חדשה.

המחיר המדובר אמור להיות המחיר הרגיל שלה, אבל כרגיל בהשקות מוצרים סיניים - המחיר בהתחלה לשוק הבינלאומי היה גבוה יותר ולא משתלם.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
מישהו מחכה למבצעי מסכים בTARGET? שנה שעברה אני זוכר המון ישראלים קנו מסכי 4K ענקיים של 65" בגרושים מהם - היה דיון ענק בהומתייטר.

 

איך שלחו לארץ?

פורסם

סחבק התחיל את הסיפור עם המסכים מטרגט.

ממתין ל vizio סדרה M.

כבר כמה חברי פורום שלנו רכשו משם מסכים, בעיקר של LG .

גרושים זה לא (בייחס לארץ) המחיר נע באזור ה 6500 שח כולל הכל.

פורסם
ביגוד תינוקות/ ילדים, המלצות?

 

Sent from my XT1572 using Tapatalk

 

ב carters יהיה בקריסמס עצמו 60 אחוז הנחה, קניתי שנה שעברה לשנה הזאת, פשוט תענוג של סחורה בכלום כסף

פורסם
מישהו ניסה את ה

Xiaomi Mi Band 1 / 1s / 2?

אני רוצה בעיקר לכדורגל...

 

מה הכי מומלץ? ואגב מה נחשב מחיר טוב לכל אחד מהדגמים?

 

Sent From My ZUK Z1

אני משתמש בmi band 2.

עד כה, מאוד מרוצה ממנו.

אני פחות משתמש בכל הקשור לHR ספירת צעדים כו'.

אני יותר בעניין של ההתראות.

בכל מקרה, הכל עובד פיקס. אני לא משתמש באפליקציה המקורית מפני שהיא מגבילה את הצמיד בהתראות.

אמליץ לך לרכוש את האפליקציה

fitness & notify

 

 

 

בסה''כ הוא מצויין, אני מאוד ממליץ עליו.

מחירו כ25 $ בגירבסט.

פורסם
http://m.geekbuying.com/item/-HK-Stock-Original-YI-M1-WiFi-4K-Digital-Micro-Single-Camera-Standard-Lens-IMX269-Sensor-20MP-3-0--Touch-Screen-App-Control---Black-372969.html

 

מצלמת מירורלס m4/3 תוצרת Xiaomi, כולל עדשת קיט 12-40 ב1,545 שקלים.

הביקורות לא רעות בכלל, ומבחר העדשות לפלטפורמה עצום.

 

למה אני מובטל?!

ומיסים?

יגיע למעלה מ 2000..

פורסם
יש כיוון לדגם הזה עם הטעינה אלחוטית?

מצטרף לשאלה.

 

מעמד לרכב עם טעינה אלחוטית, חלום.

 

ובינתיים, מטען מהיר לגלקסי 7 לרכב, עדיפות עם כבל טעינה מסולסל, יש חיה כזו?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)
מישהו ניסה את ה

Xiaomi Mi Band 1 / 1s / 2?

אני רוצה בעיקר לכדורגל...

 

מה הכי מומלץ? ואגב מה נחשב מחיר טוב לכל אחד מהדגמים?

 

Sent From My ZUK Z1

 

היה* לי את ה-Mi band 1, ובמקרה גם אני קניתי אותו במיוחד לכדורגל, אז רשמים -

 

מבחינת צעדים ביום יום, הוא סביר**. מבחינה של למדוד בכדורגל...אני וחבר שנינו קנינו את הצמיד, משום מה אצלו הצמיד תמיד הראה שהוא רץ הרבה יותר ממני, למרות שברור לכל מי שמשחק איתנו שזה הפוך (בגלל זה קנינו אותו). עשינו בדיקה ביחד - רצנו סביב המגרש אחד ליד השני, בסוף המדידה שני הצמידים הראו תוצאות שונות לגמרי (מבחינת מרחק, כן?). השתמשנו תמיד ב-Google Fit בשביל למדוד את המרחקים (יש פיצ'ר מיוחד שמאפשר להפעיל ולהפסיק את המדידה לפעילות מסויימת, במקרה הזה כדורגל, והאפליקציה עושה חישובים של מרחק/קלוריות וכו' לפי הנתונים מהצמיד), וזה היה לא אמין בעליל - משום מה הנתונים מפעילות שהסתיימה כבר לפני כמה שעות המשיכו להשתנות (אם בשעה מסויימת הראה 2 ק"מ, פתאום אחרי שעתיים הראה 1.5 ק"מ).

 

בקיצור, בשורה התחתונה - אם אתה רוצה מדידות אמינות לכדורגל, הצמיד הזה זה לא מה שאתה מחפש.

 

*היה, בעבר, כי מסתבר שהוא לא Water Proof, אלא Water Resistent. נכנסתי איתו לבריכה והוא שבק חיים.

 

**כשהשתמשתי בו ביום יום, שמתי לב שהוא מתריע שעשיתי 8000 צעדים (הברירת מחדל) גם ברגעים שבכלל לא הייתי בתנועה. מסתבר שמספיק שאתה עושה תנועת למעלה-למטה עם היד והוא רושם את זה כצעד. אני אישית שמתי לב שהוא סופר צעדים גם כשאני אוכל או נוסע ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם (נערך)

לגבי הצמידים למיניהם: צריך להביא בחשבון שמדידת הדופק באמצעות חיישנים אופטיים ומניית הצעדים מאוד לא מדוייקות.

 

חישוב הקלוריות תלוי באלגוריתם שהוטמע במכשיר וגם במדידות הנ"ל ולכן גם הוא לא מדוייק.

 

בשבוע החרון אני משתמש במכשיר יותר אמין - ולאר M400, שמודד דופק על בסיס חגורת דופק, שנחשבת שיטה אמינה מאד. עדיין מניית הצעדים די אקראית (חוץ מאשר בעת צעידה במישור, אז היא די סבירה), וכמובן שחישוב הקלוריות נותן, במקרה הטוב, איזה סדר גודל, בודאי ש-748 מיצג משהו בין 500-900 קלוריות, קרוב לודאי בתחום התחתון. כך גם חישוב מרחק ההליכה שלא בפעילות בה יש מיפוי לפי GPS.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מדידת הצעדים של MiBand די סבירה. אבל בהערכת מרחקים הוא נכשל. בגדול.

אני רץ חמישה קילומטרים בדיוק בכל פעם. הצמיד מראה טווח של בין 4.7 ל6.1.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מניית הצעדים תלויה בלא מעט גורמים, נראה שיחסית טובה בצעדים אחידים ופחות טובה כאשר הם משתנים.

אני מניח שהמכשיר מעריך את אורך הצעד שלך לפי גובה ומשקל או נתונים דומים, ואין כיול אמיתי.

מדידת מרחק אמינה נעשית רק לפי GPS. הרי גודל הצעד משתנה, אלא אם אתה הולך\רץ במישור ללא כל הפרעה שאז הוא יחסית יציב. ניסית פעם ניווט לפי ספירת צעדים?

חישוב הקלוריות עקיף לגמרי, ותלוי בנוסחה שהוזנה למחשב שבצמיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...