Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודעים אם אמזון מוכרים גברים.

חשבתי שאתה טיפוס של נשים לא?

מבצעי ה BF הם בד"כ לאמריקאים.

משום מה כל השלוחות האירופיות של אמזון התחילו להעלות מבצעים ,אומנם בצורה מצומצמת.

בצרפת ,גרמניה,איטליה, וספרד זה מה 14-20.11. כנראה לסייבר שני ולשישי השחור יעלו מבצעים ייעודים.

בבריטי כפי שכתבתי 14.25.11

 

יש להם דף מסודר למבצעים/הנחות כמו שיש בuk?

פורסם (נערך)

@ haranz לא זהו ראוטר VDSL בלבד, לא מודם משלוב. אתה יכול לשרשר אליו מודם .

 

RNB כן ,לכל האמזונים יש דף נחיה ייעודי ל-BF.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לגבי כל המבצעים באמזון, הכנסתי מיקוד וכל שאר הדברים איפה שמזינים בכתובת, ואז נאמר לי שמוצר מסויים לא נשלח לארץ בעוד שמוצר אחר כן, זה אמין? אם לא קיבלתי שום "הערה" סימן שבוודאות זה ישלח לארץ ולא יתקע איפשהו?

לגבי מיסוי, איך זה עובד? לא אתבקש לשלם עוד על עמלה הזויה כלשהי של הדואר?

 

תודה

פורסם

העמלות ההזויות הן של המכס ולא של הדואר.

אבלל במקרה של אמזון לא תצטרך להוסיף שקל במידה וקנית מאמזון עצמה ולא ממוכר צד שלישי שמשתמש בפלטפורמה של אמזון.

פורסם

יש באג באתרים של אמאזון, הוא כותב בחלק מן המוצרים שלא נשלח לארץ. למרות שכן יש אפשרות לשלוח ארצה.

אבל, לבדיקה סופית אם נשלח או לא , תתחיל תהליך של צ'ק אוט .כך תוכל לדעת ב 100% וודאות אם המוצר נשלח לארץ.

אין תשלום מס מעבר למה שכתוב בפירוט החשבון.

תמיד לוודא שהמוכר הוא אמזון על כל שלוחותיו.

פורסם

אם אני זוכר נכון, המחיר של הלנובו די דומה למחירים שבדקתי לאחרונה בארץ.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

סדרת ה-100 של לנובו עם i5 דור חמישי וכונן SSD מתחילה מאיזור ה-1900 ש"ח (לפי מה שראיתי ב-KSP). באילת המחיר הוא באזור 1600₪.

המחשב דרך אמאזון יוצא גם באיזור ה-1600₪.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שאלה למומחים, האם הדיל על Logitech Mx anywhere 2 בAmazon UK משתלם ? או שכדאי לחכות לדילים של בלאק פרידי Amazon US ?

 

(מצטער שאין לינק מכיוון שאני שולח הודעה זו מהטלפון..)

פורסם
חנויות ספורט זולות באזור חיפה?

למגה-ספורט יש חנות עודפים בצומת קרית אתא (אאל"ט במתחם "ביג"), יש חנות בשם זול-ספורט באזור קרית חיים (רח' איתין, ליד שופרסל ואדידס), החנות החביבה עלי היא יורוספורט במרככז הקונגרסים - רק כאשר יש בה מבצעים, ויש בקניון של יקנעם סניף של אליטל (הייתי פעם אחת ולא מצאתי מציאות, אבל הרשת נחשבת זולה). פעם מצאתי בגדים זולים ואיכותיים בחנות במרכז הקניות בעין המפרץ - ספיח של ביקור בשוק לוד רמלה באיזו שבת.

מנסיון עם אליטל וזול ספורט, שוב, במותגים המחירים קופצים.

מגה ספורט ויורוספורט שווה בדיקה, תודה.

ועדיין, יש אתר שווה מחול?

פורסם

הפעם משהו פשוט. מטען וכבל מיקרו USB טוב.

כל הזבלה שקניתי ברשת בד"כ התפגרו מהר (הכוונה שפתאום מתחילים להטעין לאט, וטעינה לוקחת 5-6 שעות :cry:)

הבנתי שבד"כ הבעיה היא הכבל...

יש לינק לכבל איכותי במחיר סביר (נניח עד 20 ש"ח)? או כבל + מטען? דרך אגב ANKER שיש בבאג, לא מצאתי בשום סניף בחיפה והקריות....

ואם יש כבל מסולסל איכותי לרכב, אני הרבה יותר מאשמח.

תודה,

ליאור.

פורסם

מכרה ביקשה המלצה על מצלמה, בעקבות מות המצלמה הקודמת שהיתה לה. לשם השוואה - מדובר ב canon powershot sd550 והיא מאוד מרוצה מהרמה שלה.

אשמח לעזור לה לקנות משהו באותה הרמה בתקציב כמה שיותר מינימלי( מדובר במצלמה בת כ-8 אז סביר להניח שגם מוצרים זולים יחסית יכולים לספק רמה דומה).

 

רוב תודות

×
×
  • תוכן חדש...