Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אייל! איפה הטלוויזיות 4K איפה ?? יש גדולות שנשלחות לארץ ? Target ?

 

יש את הסוני המדוברת 49 אינצ' .

תכף אני אשלח לינק לחוברת המבצעים של טרגט לכבוד שישי השוורצע.

 

תודה, אבל כפי שכתבתי, מחפש מסחטה איטית (masticating juicer או slow juicer). מכיר דיל טוב על משהו כזה?

 

חפש את אלו של חברת ברוולי על כל נגזרותיה יש דיון כאן על חברות הבת.

פורסם
שואב אבק של בוש חוטי נראה די טוב בהנחה של 80% ב 615 שח עד הבית.

 

שימו לב אמזון איטליה התחילו לשלוח לארץ גם בשיטה של Priority מה שאומר משלוחה זול החל מ-8 אירו.

 

 

 

זה המשלוח שצריך לבחור?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בן בוקר טוב

מה שאלת בני?

הלינק לשואב הוא מאמזון UK בריטניה.

המשלוח הזול הוא למוצרים קטנים דרך אמזון איטליה.

פורסם

בוקר טוב גם לך אייל.

התכוונתי לשאול האם המשלוח הזה עדיין מגיע עם שליח וכו? או שמדובר במשלוח פשוט בדואר?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
תודה, אבל יוצא בצ׳קאאוט 1875 ש״ח, וזה לפני מיסים... בארץ אפשר למצוא מכונה טובה ב-1500. אתם חושבים שיש סיכוי בכלל למצוא דיל יותר טוב בחו״ל (כולל משלוח ומיסים)?
פורסם (נערך)

תלוי בגודל החבילה.

חבילה קטנה מעטפה בדואר רגיל.

ללא שליח, בגלל זה זה זול.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
תודה, אבל יוצא בצ׳קאאוט 1875 ש״ח, וזה לפני מיסים... בארץ אפשר למצוא מכונה טובה ב-1500. אתם חושבים שיש סיכוי בכלל למצוא דיל יותר טוב בחו״ל (כולל משלוח ומיסים)?

איך הגעת לזה? - יצא לי כ 1750 בערך כולל מיסים ומשלוח

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B004040HRI/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1761JQ2TRO5TU

omega1.jpg

קובי

:-)

פורסם (נערך)

קובי שים לב .

לא אמזון שולח אלא החנות בעצמה.

אין חיוב על מס.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אוקיי, מצאתי מכונה ב-200$ שנשלחת לישראל. דמי משלוח = 59.76$.

 

אבל בסיכום הסופי תחת estimated taxes רשום אפס. לעומת זאת יש סעיף שנקרא import fees deposit ושם מופיע 44.16$.

 

מה זה אומר? הרי לא יכול להיות שאין מיסים על 200$ (+59.76$). האם הסעיף השני הוא למעשה המיסים? ואם כן, האם אפשר לבנות על כך שזה כל מה שאשלם (מבחינת מיסים)? כלומר האם המחיר הסופי כולל הכל למרות שבמיסים מופיע אפס?

 

(סליחה על החפירה, זו הפעם ראשונה שאני קונה באמאזון משהו שעולה מעל 50$...)

פורסם

אייל,

לגבי target - האם מבצעים משלוח לישראל או שצריך מתווך? האם תשלום המס מראש?

ורק אצלי האתר חסום או לכלל יושבי ארץ הקודש?

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם
זה בסדר, זה השדה הנכון. Tax מתייחס למס בתוך ארה"ב.

שים לב שהמוכר אינו אמאזון, אלא אמאזון משמשים בתור המחסן הלוגיסטי.

אוקיי, אז בבוטום ליין, זה כל מה שאשלם? אין סיכוי שיגיע ואקבל עוד הפתעה מטעם המכס או משהו דומה?

×
×
  • תוכן חדש...