Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאכל את הלב, ולכן אני ממתין, כי הבנתי שמדובר בדגם הבסיסי מבחינת האבזור, ומעיון בהיסטוריה של הגמל, לא מדובר בבשורה מיוחדת בתמחור.

 

אני טועה?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אייל רק תיקון קטן הפיליפס עובד ללא שמן בכלל זה Air-fryer אני משתמש בדגם הזה מעל שנתיים ומאוד מרוצה

 

עריכה: הזמנתי 2 זוגות נעליים ב360, מעולה

לא אמורים להסיף כף 1 של שמן? איך יוצא הציפס?

איזה נעלים קנית , אגב מה עם הרחפן?

 

מתייעץ לגבי הסט לתינוקות.

כאחד ללא ניסיון כלל, ושב"ה מחכה לצאצה ראשון שבדרך, כמה הסט הזה יהיה חיוני ושימושי?

תשאיר את הסוגיה הזו לבת הזוג . יש המון סוגי בקבוקים.

אצלי הגדול היה עם BFREE הקטנה עם טומי שרכשתי בדיל דומה.

פורסם
הבשורה היא שזה נשלח לארץ ונמכר קומפלט ע"י אמאזון.

 

אני מבין שזה לא קורה הרבה?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני לא יודע לאמר כמה פעמים זה קורה בדיוק ומה המחירים כשזה קורה. אני כן יודע לאמר שחיפשתי כבר מספר פעמים לרכוש את השואב במחיר דומה ותמיד היה איזה עניין.

או שהם לא שלחו, או שהם לא מכרו ואז לא היה בחשבון מיסים וכו', או שהמחיר ההתחלתי היה הרבה יותר גבוה.

בקיצור, זה לא היה הדיל הזה.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לא אמורים להסיף כף 1 של שמן? איך יוצא הציפס?

איזה נעלים קנית , אגב מה עם הרחפן?

 

 

תשאיר את הסוגיה הזו לבת הזוג . יש המון סוגי בקבוקים.

אצלי הגדול היה עם BFREE הקטנה עם טומי שרכשתי בדיל דומה.

לא מוסיפים בכלל שמן. הרעיון של המכשיר שיש גוף חימום מעל האוכל ומעליו מאורר שזורק אוויר חם למטה ויש צורה ליציקה בתחתית המגירה שזורקת את האוויר חזרה למעלה ויש סירקולציה של אוויר רותח וזה "מטגן" הכל מעולה! ציפס כאילו טבלת אותו בשמן, פוטטוס, בצל, עוף, you name it, שלי יושב בחוץ ליד המנגל מרביץ בטטות ותפוחי אדמה בעל האשים איזה 3 פעמים בשבוע

 

נעליים:

image.jpg.

 

הרחפן האמת אפילו לא נשלח עדיין, אם אמזון עצמם ישחררו למכירה לפני שהוא ישלח אבטל ואקנה דרכם

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

תשאיר את הסוגיה הזו לבת הזוג . יש המון סוגי בקבוקים.

אצלי הגדול היה עם BFREE הקטנה עם טומי שרכשתי בדיל דומה.

 

אחלה, תודה!

פורסם (נערך)
אני לא יודע לאמר כמה פעמים זה קורה בדיוק ומה המחירים כשזה קורה. אני כן יודע לאמר שחיפשתי כבר מספר פעמים לרכוש את השואב במחיר דומה ותמיד היה איזה עניין.

או שהם לא שלחו, או שהם לא מכרו ואז לא היה בחשבון מיסים וכו', או שהמחיר ההתחלתי היה הרבה יותר גבוה.

בקיצור, זה לא היה הדיל הזה.

 

מעיון קצר בביקורות באמאזון, ראיתי תגובה שממנה עולה התמונה הבאה:

 

V6 זו סדרה כשלכל דגם יש הספקי מנוע שונים:

 

הסטנדרט (שבמבצע), פלאפי ואנימל כוללים מנוע 20W.

הקלין כולל מנוע 35W.

האבסולוט מגיע עם מנוע 50W.

 

לדעתי זה משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
דייסון טיים

זהירות הורס מסיבות לפניך!

מה תעשו אם כבר רכשתם את ה V6 ואז יהיה מבצע על ה V8?

בינתיים אף אחד מה V8 מאירופה לא נשלח לארץ אז לא יעזור לנו מבצע.

פורסם (נערך)

השעון של ג'רמיין הדגם הישן 230 עם רצועת חזה ב-820 שח עד הבית. בארץ מעל 1600 שח.

אני עורך כאן

 

לכל חובבי המלצות DSLR של Pentax K-S2 קיט של 18-50 ב 2434 עד הבית.

מה אני פספס כאן . גוף בלבד עולה בארץ כ-3150 שח.

קיט רק של גוף ב 1820 שח.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

היי,

(מקווה שזה השרשור הנכון)

אחותי התחילה לימודים השנה ומחפשת לפטופ ללימודים. הדרישות נמוכות יחסית. חשוב בעיקר אמינות, קל משקל ובין 13 ל14 אינץ. סה"כ השימושים יהיו אופיס, גלישה וסרטים. התמזל מזלה וההורים שלי בניו יורק בבלק פריידי. העדיפות היא הזמנה דרך אמזון (יש פריים) ושיגיע ישר אליהם לדירה (אבא שלי לא מוכן להוציא את האף ביום שישי. הוא חושב שהאמריקאים הופכים לזומבים או משהו בסגנון). התקציב הוא עד 750 דולר אבל היא תשמח להוציא פחות עם אפשר. הצעתי לה לסנן למחשבים בעלי SSD ומעבדים מסוג i כלשהו. פחות חשוב מסכי מגע מתהפכים אבל זאת בהחלט תוספת נחמדה.

יש למישהו רעיון למחשב?

בנוסף, הבנתי שהמבצעים מתרחשים לכל אורך השבוע. עדיף לחכות ליום שישי או שאפשר לקנות כבר במהלך השבוע הקרוב?

פורסם

הגרמין דיל טוב אבל ה235 עדיף במספר פרמטרים וגם המחיר לא כ"כ גבוה ביחס ל230, מחכה לדיל ממש טוב על אחד מה3 תותחים הכבדים 235,735 והגרמין פניקס 3. עדיפות ל235.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם
הגרמין דיל טוב אבל ה235 עדיף במספר פרמטרים וגם המחיר לא כ"כ גבוה ביחס ל230, מחכה לדיל ממש טוב על אחד מה3 תותחים הכבדים 235,735 והגרמין פניקס 3. עדיפות ל235.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

 

ה235 נמכר אתמול במירוץ לילה של תל אביב ב1400 שקל והמחיר הרגיל שלו בארץ לא הרבה יותר יקר מזה. אם יהיה דיל טוב ל235 אשמח לרכוש גם.

×
×
  • תוכן חדש...