Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מעידעל מקוריות או איכות המוצר?

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בן.אתה מכיר את האריזות פלסטיק שאטומות בוואקום שצריך מסור חשמלי לפתוח. לזו הכוונה.

המוצר הוא אותו המצור.רק האריזה קלה לפתיחה

 

Sent from my LG-H960

פורסם
עוד שאלה ברשותכם,

מה הקטע של הfrustration free packing?

 

מה זה אומר?

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

https://www.youtube.com/watch?v=xdWsQscIyWQ

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שאלה למי שיצא לו לקנות ממארקט פלייס באמזון.

שמתי לב שכל המוצרים שנמכרים באמזון מארקט פלייס ונשלחים לארץ, סעיף של תוספת מיסים לא קיים.

באיזה שלב משולמים את המיסים?

פורסם

תודה לכולם

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
אתגר - רדיאטור חימום תלוי (לא מצאתי בארץ בכלל). אין אפשרות להתפשר על רגיל כי זה מעבר ברוחב של 60 ס"מ. רק שישלח לארץ ויהיה במחיר סביר של 500-600 ש"ח והספק של 1.5-2KW. משהו כזה:

https://www.amazon.co.uk/Purus-Electric-Bathroom-Radiator-Included/dp/B01M0MXM4M/ref=sr_1_18?ie=UTF8&qid=1479455723&sr=8-18&keywords=Electric+Panel+Heater

לקחת אייל?

 

נראה טוב רק שאין כאלו מוצרים בארץ.

מה קורה אם ילד נוגע בפנאל החימום?

למה לא לקנות תנור אמבט הלוגן שנמכר בכל הום סנטר כ 100 שח .

 

המותג HYPERX שייך לחברת קינגסטון (בניגוד למה שנאמר לפניי). זאת מחלקת מוצרי האיכות של קינגסטון.

בין השאר, הם מייצרים גם אוזניות.

http://bit.ly/2a3jW3H

 

(מי שחולק על מידע זה, מוזמן לבדוק באתר מה מופיע במידע אודות החברה -> About HyperX.)

 

יש מספר דגמים שנמכרים בארץ (בדקתי באתר של KSP)

 

ידידי תיקון קטן .

אכן יש יצרן בשם קינגסטון על זה אין עוררין .

חלק מן המוצרים (אגב כמעט כמעט כל היצרנים, לדוגמה דל עם המסכים, הפנלים הם של LG) הם לא מייצרים בעצמם את המוצר, הם מייצרים במפעל אחר תחת השם של החברה במקרה שלנו הייפרX.

לי היה על המכסה שמכסה את שקע ה-3.5 למיקרופון היה רשום

QPad , איפה QPad מייצרים זו כבר שאלה אחרת.



 

בן בטח זוגתם בשמיים איזה תיק קנית לה וכמה חסכת.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

 

בן[/color] בטח זוגתם בשמיים איזה תיק קנית לה וכמה חסכתם.[/right]

 

קניתי לה את התיק הזה:

 

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01BWDKNBO/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1479505763&sr=8-1&pi=SY200_QL40&keywords=aldo%2Bman%2Bbags&dpPl=1&dpID=41bij9OEfPL&ref=plSrch&th=1&psc=1

 

אומנם תיק לגברים לכאורה (לא הבנתי) אבל בדיוק מה שחיפשה. הוזמן ביחד עם הנעליים שהמבצעים ויצא יחד 280 ש״ח, כלומר נניח ש140 שח - נראה הוגן לגמרי. היא לקחה את הצבע השחור.

 

מה שכן, אמאזון פיצלו לשני משלוחים משום מה. שלחתי מייל כדי להיות ודאי. שמע, קיבלתי טונות של התנצלויות ואין לי מושג על מה, לא כתבתי על בעיה או משהו.

 

אגב, שני המוצרים נשלחו, הפעם עם iparcel, כאמור כל אחד בנפרד. יש מה לדאוג?

 

גם הזמנתי לבן משפחה את הערכת תינוקות.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין מה לדאוג, אבל קח בחשבון שכנראה המשלוח יהיה איטי יותר ממה שאתה רגיל אליו.

מהניסיון שלי לפחות, השירות של החברת שליחויות בארץ די איטי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אין לחץ, העיקר שיגיע. באמזון תאריך היעד הוא 2.12

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

חברים שאלה- ההנחות של הסייבר מאנדיי, יהיו גם באמזון UK או רק בארה"ב?

ומה לגבי אתרים אחרים דוגמת בננגוד?

אם אני כבר מזמין דברים באמזון ארה"ב, עדיף לי לרכז הכול שם (אם ההפרש בממחיר לא גדול) או לקנות חלק באמזון וחלק בבנגוד?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הסייברשני הוא יותר לדילים שבאתרי המכירות הגדולים אינטרנטי . להבדיל מ-BF שהוא כביכול למכירות פיזיות בחנויות.

אתרים סינים כל המחרים הם בלוף אחד גדול. זבל סיני אפשר לקנות כל השנה.

עדיף לך להזמין מהמקום הזול ביותר אם מדובר על מוצר זהה.

מוצרי חשמל כדאי לקנות מאירופה עניין של תאימות החשמל לרשת שלנו בארץ.

פורסם

אני צריך שני טלפונים (אחד טוב והשני פשוט לגיבוי), משקפי שמש, אוזניות ועוד כמה דברים קטנים... אולי נעליים אם יהייה מבצע טוב

 

ומה לגבי האמזון הבריטי? צפויות הנחות גם שם או לא?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...