Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קיבלתי משימה מהאישה:

bfca9de35c88287bd70d89d1cda8e335.jpg

Contigo kids autospout gizmo flip

אבל גם דגם אחר בא בחשבון.

יש כיוון?

עריכה אחרונה על ידי zx12r
פורסם (נערך)
אם מישהו מוצא שעון ממותג עם רצועת מתכת / שחור קומפלט עד 400 ש"ח אשמח לשמוע

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אופציה א

אופציה ב

אופציה ג

אופציה ד ניקסון יפיפה

 

אני עורך כאן

דיל מעולה על אורל בי 6500 ב400 שח עד הבית

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

אני צריך 20 סוללות AA אינלופ פרו

ו10 סוללות AAA ואינלופ LITE טלפונים אלחוטיים

10 סוללות AAA אינלופ פרו.

 

אני מחפש ומצאתי מלא.

ההפרשי מחיר מטורפים בין 12.5 שקל לסוללה ועד 21 שקל לסוללה.

מצאתי בליסטרים של ENELOOP PRO וPANASONIC. וכאלו בקופסת פלסטיק שקופה.

איך יודעים מה מקורי ומה מזוייף?

לא צריך מטענים וקופסאות.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חוזר ושואל - סופטשל איכותי של חברות מוכרות. יש כבר משהו מעניין או שנחכה לימי מבצעים הגדולים?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם
מזלך , ביצהחדשה לא שולחים ארצה.

חייבים כ.א עם כתובת אמריקאית .

עכשיו תבינו כמה מזמב** אותנו בארץ.

 

כתובת אמריקאית לאשראי זה דווקא לא בעיה. כל בעל אמריקן אקספרס ישראלי יכול לשייך כתובת אמריקאית לכרטיס שלו, אני שייכתי כתובת של אחד מהשולחים הגלובליים ככתובת החיוב שלי. כך אני גם שולח בתוך ארה"ב ואפילו כתובת החיוב זהה לכתובת המשלוח.

פורסם
חגורת עור שלא תתפרק אחרי חודשיים?

כנס לחנות שמוכרת נעלי רד בק ובקש חגורה של רד בק. מחירה בחנויות כ-100-115 ש"ח.

 

מחזיק נצח, לי יש 4 שנים ונראית כמו חדשה.

לאבי יש 7 שנים+-.

 

אני קניתי בחנות לציוד עבודה שמכרה גם נעלי רד בק וביגוד עבודה, לא יודע אם אלו חגורות שנמכרות בחנויות הנעלה רגילות.

 

יש מגוון צבעי עור/ הפוך/ רגיל/ עם תפר/ בלי/ צורת אבזם.

 

ראיתי פעם שמוכרים גם מקבילה מבית בלנדסטון, לי אין נסיון איתם.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

כן כנראה באמת מזל שאין משלוח ארצה ואין לי אמריקן אקספרס...

בכל אופן המלצות למכונת גילוח טובה בסביבות ה300 שקל יש?(אמזון/איביי/משהו אמין שנבדק כבר)

פורסם
כתובת אמריקאית לאשראי זה דווקא לא בעיה. כל בעל אמריקן אקספרס ישראלי יכול לשייך כתובת אמריקאית לכרטיס שלו, אני שייכתי כתובת של אחד מהשולחים הגלובליים ככתובת החיוב שלי. כך אני גם שולח בתוך ארה"ב ואפילו כתובת החיוב זהה לכתובת המשלוח.

 

אל תגלה דברים כאלו, בגללך לא תשאר לי משכורת.

×
×
  • תוכן חדש...