Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להבנתי - תקדים= שלב שעדיין לא נראה קודם לכן.

ומחיר של 2400 ש"ח למכשיר הזה עדיין לא היה. לפחות לפי גמלגמלגמל.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
קניתי סיני מאיביי בפחות ממאתים שח , עובד מעולה , התניע גם מנוע דיזל וגם בנזין v8

 

יש לך לינק למוצר ולמוכר שרכשת ממנו?

תודה

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מעוניין להזמין BOSE SOUNDSPORT מחו"ל. המחיר בארץ בין 700-800 ש"ח צפונה.

איפה כדאי לי לחפש? ומה העלויות שעלי לצפות במידה ואתפס במכס?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
חסר תקדים זה 2000שח ומטה..

 

גומובייל מוכרים ב 2530שח

http://www.gomobile.co.il/items/838357-Samsung-Galaxy-S7-Edge-

 

כן אבל צריך להגיע לאילת, וזה עם אביזרים תואמים (לא מקוריים) וכמובן שינסו לשכנע אותך בעדינות "לשדרג" ליבואן רשמי (שהוא גם לא מציאה).

מה גם לך תדע מאיפה המכשיר הגיע, אולי זה ריפרב? אולי נפל מהמשאית? לא חסר קומבינטורים

 

מנגד אתה יכול לשבת בבית בתחתונים מול הטלוויזיה ולקבל אותו עד הדלת עם שליח, חדש, מקורי.

ואפילו לשלם פחות.

 

no brainer.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למישהו יש המלצה לטאבלט עם מערכת הפעלה אנדרואיד עד 75 דולר?

שימוש בסיסי מאוד (אינטרנט). מעדיף מסך כמה שיותר גדול על חשבון מעבד וזכרון.

עקב ניסיון עבר מוצלח עם הסינים מעדיף לרכוש דגמים לא ממותגים (סמסונג, אפל וכו') בכדי לשפר את התמורה לשקל.

מקפיץ

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בטח ידידי

כ-כלל אבצע ממליץ להזמין שעונים מאמזונים אירופיים כך "נרוויח" את הורדת המע"מ המקומי.

קצת דוגמאות.

Certina C0134071105100 אוטומטי ב 2320 שח כולל הכל ,בארץ מעל 3500.

Certina C013.417.21.057.01 ב 1541 עד הבית , בארץ 2200.

Certina C0014171105700 עם זכוכית ספיר ב 1400 שח ,בארץ 2600-2100.

Certina C001.639.22.207.01 עד הבית 1712 שח. בארץ ממש מערב הפרוע 2900-4800.

להמשיך?

לא כל כך רחוק מהמחירים בארץ, את ה-DS Podium שלי קניתי ב-1600, אפילו יותר זול מאמזון...

לעומת שעוני אופנה כמו ארמאני וכל המייקל קורס למיניהם שאותם כן שווה להזמין מאמזון כי המחירים בארץ גבוהים במאות אחוזים.

גילוי נאות - יש לי הנחת יבואן על רוב השעונים :wink:

פורסם

צריך כונן נייד 2.5 לשמירת תמונות ווידאו של המשפחה. כרגע יש 500gb אבל בקצב שאישתי מצלמת, זה יגמר מהר.

חשבתי על לפחות טרה. העיקר שיהיה אמין ו-2.5 בגודל.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

מבצעים על טלוויזיות OLED של LG:

 

הנה זה בא חברים יקרים.

מבצע בלאק פריידיי & סייבר מאנדיי שלנו, החל ממחר 21.11 ועד 28.11 כולל, או עד גמר המלאי...

בגזרת ה OLED המבצעים העיקריים הם:

55B6 במחיר 9,990 ש"ח.

55C6 במחיר 12,990 ש"ח.

65B6 במחיר 18,990 ש"ח.

65C6 במחיר 19,990 ש"ח.

 

ניתן להשיג החל ממחר אצל המשווקים הנבחרים, והחל מהיום בחצות באתרי הסחר הזריזים קורץ אולסייל, לאסט פרייס, וואלה שופס, פי אלף, הייטק זון ועוד.

 

תתחדשו ותהנו חיוך

תמונות...

 

אירחתי בבית את הדגם הבסיסי למשך חודש. אין ספק שזה המכשיר הטוב ביותר שראיתי אי פעם בפער גדול.

פורסם
אני צריך שני טלפונים (אחד טוב עד 2K ש"ח והשני פשוט לגיבוי עד 500 ש"ח), משקפי שמש (ריי באן, דגם מאוד ספציפי), אוזניות (סנהייזר HD25) ועוד כמה דברים קטנים... אולי נעליים אם יהייה מבצע טוב

 

ומה לגבי האמזון הבריטי? צפויות הנחות גם שם או לא?

טוב ביומיים התווספו 405786 דפים אז מקפיץ בקטנה

 

בנוסף אני צריך סוללה לגיבוי של 20K ותומכת quick charge 3.0 עם USB טייפ C, מטען קיר שתומך בQC3.0 (לא יותר מ2 יציאות וכבל)

 

תודה לכולם. הוספתי כמה אתרים למועדפים (וזה לא טוב כי מובטל כרגע :) )

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שלום למומחים!

 

מחפש מסך מחשב 23-24" תקציב 600-700 - לרכוש בבלאק פרידי מחו"ל?

מחפש גם עכבר ומקלדת אלחוטיים שיעבדו נוח גם בסלון-טלווזיה וגם בשולחן עבודה על מחשב נייח.

אם לא קיים, אשקול רכישה של MX ANYEHERE 2 ומקלדת עם עכבר.

ועוד סט נייח של עכבר ומקלדת לשולחן עבודה.

המלצות?

בנוסף, נעלי ניו באלנס ואסיקס - יש טעם לחכות לבלאק פריידי? מאיפה לרכוש חוץ מאיביי?

מעילים / סופטשל עם כובע ?

 

 

תודה ענקית כל עזרה!!

Fiat Bravo 2011 TJET​

×
×
  • תוכן חדש...