Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5000-6000 זוז חדש כולל הכל .

בארץ נע 8000-1000.

אגב יש דגם עם SSD.

Asus ROG GL702VM GC005T מגרמניה

ASUS ROG Strix GL702VT-GC018T מ אנגליה זה הדגם בלי ה SSD ,

2-הדגמים שבאותו העמוד לא נשלחים ארצה באסה.

פורסם (נערך)

אם מישהו רואה מבצע טוב על IPAD Mini 4 16GB אשמח לדעת.

עקרונית היום כל האמאזונים מפגיזים. לדוגמא Surface 4 ב- 3,400 ש"ח עד הבית, מפרט סביר.

 

https://www.amazon.de/gp/product/B01M0A578U/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם

מי שבקטע של שעונים חכמים: מבצע מעולה של בסט ביי על Pebble 2 SE

http://www.bestbuy.com/site/pebble-2-se-smartwatch-black/5624092.p?skuId=5624092

69 דולר (63 אם קונים open box) אבל, אי אפשר לשלוח לארץ - הם חוסמים את שירותי השליחויות.

אם יש חבר פורום שנמצא שם ויוכל להביא אחד כזה איתו בשבילי (כמובן שאני אבצע את ההזמנה ואשלם) אני אודה לו מאוד.

פורסם

מה רק אני לא יכול להזמין כלום ממה שאתם מפרסמים באמאזון UK?

 

מודה אני חדש באמאזון, נרשמתי לאתר וניסיתי לקנות את העכבר, בקישור המצ"ב:

 

https://www.amazon.co.uk/Logitech-Master-Wireless-Mouse-Windows/dp/B00ULNAOMA/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1479723191&sr=8-2

 

הוא כותב לי שלא ניתן להמשיך מכיוון שהמוצר לא נשלח לכתובת שלי, (אולי מכיוון שזה תא דאר), מה אני מפספס?

ROOONEEYY

פורסם

Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order. You can also see if this item is available for delivery to your address from another seller.

 

 

זה יכול להיות קשור לזה שרק פתחתי את החשבון והוא חדש? או שזה בוודאות התא דואר?

 

שאלה נוספת, אין אפשרות לעבוד עם פייפאל באמאזון, נכון?

ROOONEEYY

פורסם

תודה על העכברים! הוזמן MX MASTER :)

מנסה את מזלי שוב,

מסך מחשב - 23-24 אינץ' FHD עד 700 ש"ח (חריגה קטנה)

מקלדת שתתאים לסלון-טלוויזיה ולמחשב נייד.

מעיל לחורף המקפיא בירושלים?

תודה!

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
מה רק אני לא יכול להזמין כלום ממה שאתם מפרסמים באמאזון UK?

הוא כותב לי שלא ניתן להמשיך מכיוון שהמוצר לא נשלח לכתובת שלי, (אולי מכיוון שזה תא דאר), מה אני מפספס?

במקום לכתוב 1234 POB, נסה לכתוב 1234 TEIVAT DOAR ותראה אם זה יעבוד.

×
×
  • תוכן חדש...