Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יוצא זול יותר בפיצול?

 

בנוסף בזמן האחרון (ולפי תגובות כאן גם כן) כבר נדיר שמקבלים את ההחזר, תקנו אותי אם אני טועה..

 

בלי החזר המעמ זה דומה, עם ההחזר זה מן הסתם יותר זול, אני חוסך את המשלוח הכפול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

אני אנסה את הקטע עם הTEIVAT DOAR, וכן הקלדתי את הכתובת עם התיבת דואר בהגדרות הכתובת של אמאזון.

 

נרשמתי לאמאזון UK אבל ממה שאני רואה זה אותו השם משתמש גם DE COM וכ"ו, כמו באיביי.

ROOONEEYY

פורסם
מה אתה אומר על ה OLED של LG שווה ?

 

אירחתי בביתי את ה- 55" B6 שלהם למשך חודש. הוחזרה לפני כשבועיים.

מסך הטלוויזיה הכי טוב שראיתי בהפרש משמעותי. נקודה, סוף פסוק. כשהייתי בהשקה שלה, בחדר חשוך טלוויזיות ה-LCD שהיו לידה נראו פשוט מקולקלות.

הפלזמה (הטובה מאוד) שיש לי בחדר השינה פשוט נראית אומללה לעומתה.

 

ביחס תמורה למחיר, קצת יותר קשה. אם בטלוויזיה רוב הזמן רואים ערוץ 2 /10 חדשות ברקע או בוב ספוג, אני מניח שקשה להצדיק את תוספת העלות. אם אתם אוהבים בערב לשבת ולראות סרט/סדרה טובה באיכות טובה, לדעתי ההשקעה משתלמת. ב- 10,000 ש"ח עבור ה-55" בדגם הנוכחי שפתר כל מני בעיות של דגמים קודמים - זו כבר עסקה לא רעה. לסלון שלי ה- 55" קטנה, וה-65 עוד יקרה מעט. שנה הבאה אולי ארכוש.

פורסם

משתפת בחוויה מפתיעה לטובה מyellow click&pick.

מי שלא מכיר (גם אני לא הכרתי עד היום בבוקר), מדובר בשירות של yellow בו קונים מוצרים באתר, בוחרים סניף של yellow בו רוצים לאסוף את הקניה, וזה מגיע לשם תוך עד 3 ימי עסקים, מקבלים סמס והולכים לאסוף.

יש להם כרגע, ועד יום ראשון, מבצע "בלאק פריידיי" שנותן הנחה של 50 ש"ח על קניה מעל 150 ש"ח, ועבור חלק מהמוצרים מדובר במחירים מאוד תחרותיים, גם יחסית להזמנה מאמזון.

 

למשל, הזמנתי הבוקר את החמודות האלה ב170 ש"ח אחרי הנחה (220 בק.ס.פ, 300 בקרביץ):

 

8a0407a2f4bf99eb4a56c882a685b9fd.jpg

 

אחרי 4 שעות קיבלתי הודעה שהחבילה בסניף (תחנת דלק שקרובה לעבודה). אספתי אותה בדרך הביתה ואפילו זרקו לי חבילת מסטיקים של מאסט במתנה פנימה.

 

מבחר המוצרים שם לא גדול אבל מגוון (אלקטרוניקה, תיקים, אביזרים לטלפון, למחשב, לקמפינג וכדומה), ואם מוצאים משהו שצריכים, המחיר יכול להיות מציאה, והאיסוף פשוט ונוח.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אני אנסה את הקטע עם הTEIVAT DOAR, וכן הקלדתי את הכתובת עם התיבת דואר בהגדרות הכתובת של אמאזון..

 

זה בוודאות הסיבה.

אצלי יש שתי כתובות, אחת עם תיבת דואר ולא ניתן להשתמש בה באמזון

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אני עורך כאן

אני בד"כ לא ממליץ על קופסאות אנדרואיד (לא בשל עדיין ,פתרון X86 עדיף)

Beelink GT1 מבוססת Amlogic S912 הדי טרי כולל תמיכה ב HDR HDMI2.0.

ב 60$

סקירה על הדגם

 

מבצע מצויין למכשיר טוב, רכשתי לאחרונה וכבר שבועיים עובד קשה במשפחה...

 

קיבל עדכוני ota לאנדרואיד 6...

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

מחזק לגבי -click and pick.

קניתי לבן שלי כמה חפצים לכבוד הרכב הראשון שלו, אחד מהם היה צידנית חשמלית ממקור זה. גם לה היה מצורף המסטיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני אנסה את הקטע עם הTEIVAT DOAR, וכן הקלדתי את הכתובת עם התיבת דואר בהגדרות הכתובת של אמאזון.

 

נרשמתי לאמאזון UK אבל ממה שאני רואה זה אותו השם משתמש גם DE COM וכ"ו, כמו באיביי.

 

אבל מה זה יעזור אם יגיע שליח ? היכן ישים את החבילה ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מישהו יודע אם יש תאימות מלאה במוצרי חשמל בין ישראל ליפן?

 

מצאתי אקסבוקס וואן הרגיל עם משחק ב700~ ש"ח, דיל טוב?

פורסם

מי עושה לנו שיעור קטן על DAC?

מעוניין לרכוש בקרוב אבל טובע בכל המידע על זה.

יש לי מגבר ימאהה AS-301 שעלה בערך 3K לפני שנה וחצי~.

תודה :D

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לא. המתח ביפאן 100 וולט (ייחודי למדינה זו). תדר 50 או 60 הרץ בהתאם לאזור (לא צריך להוות בעיה במטען). השקע והתקע אמריקאיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...