Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצטרף לבקשה של בן עבור שלט נוסף.

 

מקסצ'ר - המבצעים של משחקים בקצת יותר מ10 פאונד קורים לעיתים תכופות או שאני צריך להזמין עכשיו?

 

מחפש משחק בסגנון של rocksmith לPS4, או את המשחק עצמו עם כמות שירים יותר רצינית מה50 שהוא מציע.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם

כן אבל סנאפ 810

מאמין (מקווה) שיהיה משהו יותר מעניין

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הי חברים,

יש לי שאלה כללית לגבי אמזון:

 

נניח שאחת הכתובות למשלוח שאני רוצה לתת היא מקום עבודה. כידוע, אין מספרי דירות- האם כדאי לרשום שם שורת הדירה הניח את שם המקום (למשל: בניין אלקטרה)?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
הזמנתי עכשו מונבלאן לנסיון. חצי מחיר מהמבצע החד פעמי-חברי מועדון-רק היום של המשביר.

אם הכול יהייה בסדר נתחיל רכבת אווירית :)

 

תודה!

 

הזמנתי גם יצא בערך 110 ש״ח כולל עמלות המרה של כ.א.

בארץ המחיר ההכי זול כ160 ש״ח.

פורסם
הי חברים,

יש לי שאלה כללית לגבי אמזון:

 

נניח שאחת הכתובות למשלוח שאני רוצה לתת היא מקום עבודה. כידוע, אין מספרי דירות- האם כדאי לרשום שם שורת הדירה הניח את שם המקום (למשל: בניין אלקטרה)?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בן למה לסבך.

חברת ההובלה מתקשרת לפני בקש ממנו אם ניתן לקבל את החבילה במקום העבודה.

אם לא בקש שעת הובלה שמתאימה לך כאשר אתה בבית.

למשל ב DHL כיום לפני יום המסירה אתה מקבל SMS שמאפשר לך לקבל את החבילה במקום שמתאים לך ועוד כל מיני אופציות מסירה.

פורסם
הי חברים,

יש לי שאלה כללית לגבי אמזון:

 

נניח שאחת הכתובות למשלוח שאני רוצה לתת היא מקום עבודה. כידוע, אין מספרי דירות- האם כדאי לרשום שם שורת הדירה הניח את שם המקום (למשל: בניין אלקטרה)?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כתובת הבניין עם מיקוד, שם הבניין, קומה, שם החברה, מספר כניסה אם יש, מספר דלת, כל דבר מזהה. כמובן גם את מספר הטלפון שלך.

יש לך שתי שורות בכתובת, כל מה שמעבר לכתובת של הרחוב, הולך לשורה השניה.

 

את כל המשלוחים מאמזון אני מקבל למקומות העבודה שלי כבר שנים.

!AWDSOME

פורסם
בן למה לסבך.

חברת ההובלה מתקשרת לפני בקש ממנו אם ניתן לקבל את החבילה במקום העבודה.

אם לא בקש שעת הובלה שמתאימה לך כאשר אתה בבית.

למשל ב DHL כיום לפני יום המסירה אתה מקבל SMS שמאפשר לך לקבל את החבילה במקום שמתאים לך ועוד כל מיני אופציות מסירה.

 

יש לי נטיה לסבך דברים קצת :). מהנסיון (ואומנם דל) שיש לי עם ups, הם מתקשרים שניה לפני שהם מגיעים.

 

 

בכל מקרה, ובשונה ממני, במקרה הזה מדובר באחי והלכה למעשה, הוא פשוט זמין יותר בעבודה. אין לי מושג אם כל חברות השילוח עושים משלוחים נניח בערב, שרק אז ניתן במקרה שלו.

 

 

כתובת הבניין עם מיקוד, שם הבניין, קומה, שם החברה, מספר כניסה אם יש, מספר דלת, כל דבר מזהה. כמובן גם את מספר הטלפון שלך.

יש לך שתי שורות בכתובת, כל מה שמעבר לכתובת של הרחוב, הולך לשורה השניה.

 

את כל המשלוחים מאמזון אני מקבל למקומות העבודה שלי כבר שנים.

 

אוקי, נשמע סבבה.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
Motorola G4 Plus או OnePlus 2 ?

שניהם אחלה, וההבדל לוואן פלוס הוא בערך 300 ש"ח.

 

המוטורולה.

יש לי ניסיון עם גרסאות קודמות של שני המכשירים - היו לי אין ספור בעיות עם הONE+, בזמן שהמוטורולה עבדה חלק.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...