Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה והחבילה מגיעה עם UPS תעקוב אחר המשלוח וכאשר הוא נוחת בארץ תתקשר ל-UPS ותבקש לעשות שינוי כתובת משלוח ותסביר לאן אתה רוצה שהשליח יגיע.

מנסיון אישי עם לא מעט משלוחים דרך UPS זה עובד חלק.

אין צורך לחכות שהשליח עצמו יתקשר אליך.

פורסם

היי חבר'ה, יש לי בקשה מעט מוזרה

אנחנו לפני שיפוץ בבית וצריכים לקנות המון ספוטים של תאורה (כמה עשרות רבות). חשבתי להזמין את זה מחול, מה דעתכם?

מתכון ל קפה נוטלה

פורסם
בוקר טוב

עוד 3 ימים ל D DAY

עלה מבצע על סלולרי HTC One M9 ב 1250 עד הבית , בארץ החל מ 2200 שח.

 

מה אני מפספס? הוא עולה 405.71 אירו, איך זה יוצא 1250?

 

סעמק עם האמאזון הזה, אכן שיניתי את הכתובת ועכשיו אין לי בעיות עם הכתובת אבל אני לא מצליח לראות את המחירים שלכם ולא רואה מחירים בשקלים.

 

שאלה נוספת, באמאזון המשלוחים מתבצעים ע"י דואר ישראל?

 

נראה לי אני חזור לאיביי :|

ROOONEEYY

פורסם
היי חבר'ה, יש לי בקשה מעט מוזרה

אנחנו לפני שיפוץ בבית וצריכים לקנות המון ספוטים של תאורה (כמה עשרות רבות). חשבתי להזמין את זה מחול, מה דעתכם?

 

איזה סוג פרט,

מה אני מפספס? הוא עולה 405.71 אירו, איך זה יוצא 1250?

 

סעמק עם האמאזון הזה, אכן שיניתי את הכתובת ועכשיו אין לי בעיות עם הכתובת אבל אני לא מצליח לראות את המחירים שלכם ולא רואה מחירים בשקלים.

 

שאלה נוספת, באמאזון המשלוחים מתבצעים ע"י דואר ישראל?

 

נראה לי אני חזור לאיביי :|

 

נגמר הדיל

אייבי רק לדברים עם משלוח חינם. עד 75$

פורסם
היי חבר'ה, יש לי בקשה מעט מוזרה

אנחנו לפני שיפוץ בבית וצריכים לקנות המון ספוטים של תאורה (כמה עשרות רבות). חשבתי להזמין את זה מחול, מה דעתכם?

 

הדבר תלוי בדגם המבוקש, יהיה עליך לכתת רגליים ולבדוק פרטנית בחנויות ובמרשתת.

איכות המוצר חשובה מאוד, החלפת ספוטים שקועים בעלי נורה קבועה עלולה לפגום את הקיר. כמוכן, חשוב זה דרייברים יהיו איכותיים, אחרת הם יתקלקלו די מהר כיון ששמע לא מאוורר בקיר. מתחמם מאוד.

אני עמדתי לפני דילמה דומה לך י 3.5 שנים, בסופו של דבר הרכישה בארץ לא היתה מקרה מרגישה ברשת, וראיתי את המוצר, דבר חשוב כאשר מדובר בעיצוב. בדוק מה היה כעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היי חבר'ה, יש לי בקשה מעט מוזרה

אנחנו לפני שיפוץ בבית וצריכים לקנות המון ספוטים של תאורה (כמה עשרות רבות). חשבתי להזמין את זה מחול, מה דעתכם?

 

הדבר תלוי בדגם המבוקש, יהיה עליך לכתת רגליים ולבדוק פרטנית בחנויות ובמרשתת.

איכות המוצר חשובה מאוד, החלפת ספוטים שקועים בעלי נורה קבועה עלולה לפגום את הקיר. כמוכן, חשוב זה דרייברים יהיו איכותיים, אחרת הם יתקלקלו די מהר כיון ששמע לא מאוורר בקיר. מתחמם מאוד.

אני עמדתי לפני דילמה דומה לך י 3.5 שנים, בסופו של דבר הרכישה בארץ לא היתה מקרה מרגישה ברשת, וראיתי את המוצר, דבר חשוב כאשר מדובר בעיצוב. בדוק מה היה כעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחפש משחק בסגנון של rocksmith לPS4, או את המשחק עצמו עם כמות שירים יותר רצינית מה50 שהוא מציע.

 

מישהו שמע את התחינה שלי, 150 ש"ח באמזון ארה"ב כולל כבל מקורי.

 

יש גם אופציה לרכוש עם גיטרה חשמלית אבל אני לא בטוח ששולחים את גיטרה לארץ.

פורסם

וואלה דפוס החלו, גם זאפ יחלו בקרוב

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
יש משהו מעניין בתחום המשאבות הנקה?

החבילה מבריטניה מתעכבת, ואני חושש שלא תגיע מעולם( ללא מסםר מעקב). הכילה משאבה הנקה.

 

מחפש אוונט או מדלה חשמליות. עדיין לא סגור סופית איזו בדיוק.

כדאי לחכות לשישי השחור או לקפוץ לשילב הקרוב לביתי?

 

לצורך העיניין, מדלה סווינג עולה 850שח ואוונט 550שח.

העמודים רצים כאן מהר.

פורסם
מה אני מפספס? הוא עולה 405.71 אירו, איך זה יוצא 1250?

 

סעמק עם האמאזון הזה, אכן שיניתי את הכתובת ועכשיו אין לי בעיות עם הכתובת אבל אני לא מצליח לראות את המחירים שלכם ולא רואה מחירים בשקלים.

 

שאלה נוספת, באמאזון המשלוחים מתבצעים ע"י דואר ישראל?

 

נראה לי אני חזור לאיביי :|

רגע, מה הקשר בין הכתובת למחיר?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
רגע, מה הקשר בין הכתובת למחיר?

 

אין קשר. פשוט קודם לכן הייתה לי בעיה של משלוח לכתובת תא דואר, כעת נראה שזה נפתר.

 

פשוט אני לא מצליח לראות את המחירים שמפרסמים פה בתרד אלא רואה סכומים אחרים יקרים יותר, כנראה מכיוון שהמבצעים פשוט נגמרו.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...