Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בשמחה

מה מטרת הכרטיס?

איזה רזולוציה אתה משחק?

בקשר לזכרונות תמתין ליום שישי יהיו מבצעים.

 

כרטיס ל 3 שנים לפחות, בעיקר למשחקים (GTA 5, BF1 וכו') עד כמה שיהיה לי זמן אליהם.

יחובר אליו DELL P2416D, רזולוציה 1440p.

היה גם RX 480 4GB, גם כן של MSI, ב 970 שקל. ויתרתי בגלל החשש הקל מ 4GB, אבל עדיין מתלבט.

 

בעניין הזכרונות - קשה לי להאמין שהכרטיס עוד יהיה במלאי ב BF, ואז אצטרך לקנות את הזכרונות לבד.

המחיר יוצא משתלם בעיקר בגלל שקונים אותם עם הכרטיס.

 

לדעתך תהיה הנחה כלשהי על ה i5 6500/6600 ב BF?

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

ראה הליבה אותה ליבת פסקל של NVIDIA לכל שותפות הייצור.

ההבדל בין הגרסאות .

קירור שונה, נורות LED כרטיס עם OC מהמפעל. האם שווה את התוספת זה אתה צריך להחליט.

אתה יכול להוסיף הרחבת אחריות של אמזון עוד כ -20$ ל3 שנים.

אני הפסקתי לרדוף אחרי ה FPS אותו הכרטיס חברה שונה הבדל של 7 FSP שווה תוספת של כמה עשרות דולרים? כמובן שלא.

הרי גם ככה אתה משחק על 90FPS אז אולי תהיה נפילה ל 85 עם כרטיס של חברה מקבילה ,אתה לא תחוש בהבדל.

תכלס ההבדלים במחרים הם הכרטיסים של ה 1070 וה 1080 שם יש הבדל של כ 30% לעומת הארץ.

פורסם

מה כוונתך בתוספת? ב 250$ הוא ה 1060 הכי זול, למעט הגיגבייט שהוא באמת כרטיס גרוע.

זאת בעצם גרסא יקרה של הכרטיס, בטיפה פחות מהמחיר של הגרסא הכי זולה בארץ, ובלי אחריות ל 3 שנים. היתרון מבחינתי הוא בעיקר עניין הרעש.

 

אם כי ממך אני מבין שאם כבר עדיף להוסיף 20$ לאחריות של 3 שנים וזה הופך את העסק ללא משתלם?

פורסם
מעניין...

יש גם דיל על ה Sony RX100 II

1850 ש"ח

 

http://tinyurl.com/gnzkahj

 

 

יש מה להשוות ביניהן?

האחת קומפקטית עם חיישן גדול השניה חסרת מראה עם עדשות מתחלפות. לא כלכך בר השוואה

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

פורסם

לגבי הזמנה מDELL ארה"ב, יתכן שהם לא שולחים לארץ? איני מצליח להזין כתובת ישראלית באתר.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

מי שלא הספיק באמזון גרמניה, באמזון בריטניה יש דיל דומה על האקספריה x - בערך 2100 שח (באמזון גרמניה יצא 1900 ומשהו). עדיין דיל טוב

 

Sony Xperia X Performance UK SIM-Free Smartphone - Black https://www.amazon.co.uk/dp/B01HHH2KI8/ref=cm_sw_r_cp_api_oNunybY0KRH4C

 

יש אגב משהו שצריך לבדוק מבחינת תדרים בארץ?

 

בן

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לכרטיס יש שנה אחריות כאשר אתה קונה מאמזון

אתה יכול להוסיף X כסף ולקבל הרחבת אחריות למוצר.

שוב, לא התכוונתי שתקנה את הכרטיס עם קירור מפחוח הישן funder edition,

 

אתה מפספס את מטרת השרשור ידידי.

אנו מעלים דילים להנחות משמעותיות מהמחיר בארץ , בשביל 5% הבדל במחיר נמשיך לקנות מהארץ.

אתה צריך להגיע למצב שהרכישה בחול תהיה זולה משמעותית מהמחיר בארץ.

פורסם

תכלס ההבדלים במחרים הם הכרטיסים של ה 1070 וה 1080 שם יש הבדל של כ 30% לעומת הארץ.

 

אייל, יש כבר דיל טוב על ה-1070 או להמתין לשישי?

פורסם (נערך)

בכל מה שקשור לאלקטרוניקה \ חומרת מחשבים שווה להמתין *** וכו'.

יהיו 2 "פעימות" האחת ב שישי השחור.

ופעם השניה בסייברשני.

נמתין כמובן לראות מה הרשתות בארץ מכינות לנו.

***שלומי כמובן שאם אתה רואה מבצע נקודתי ל 1070 ב 250$ תרוץ לקנות.

שנה שעברה היה טירוף עם הכרטיסים.

 

שלומי רוצה 1070 G1 ב 1862 עד הבית בארץ 2500...

סורי הייתי חייב

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
לכרטיס יש שנה אחריות כאשר אתה קונה מאמזון

אתה יכול להוסיף X כסף ולקבל הרחבת אחריות למוצר.

שוב, לא התכוונתי שתקנה את הכרטיס עם קירור מפחוח הישן funder edition,

 

אתה מפספס את מטרת השרשור ידידי.

אנו מעלים דילים להנחות משמעותיות מהמחיר בארץ , בשביל 5% הבדל במחיר נמשיך לקנות מהארץ.

אתה צריך להגיע למצב שהרכישה בחול תהיה זולה משמעותית מהמחיר בארץ.

הבנתי, נחכה לראות אם יהיה משהו מעניין ב BF, בארץ או בחו"ל.

תודה.

פורסם
מעניין...

יש גם דיל על ה Sony RX100 II

1850 ש"ח

 

http://tinyurl.com/gnzkahj

 

 

יש מה להשוות ביניהן?

 

אין מה להשוות, אם אתה צריך אולטרה קומפקטית לשים במעיל לך על ה RX

אגב היה דיל גם על המארק 4 ב3200

אבל הדיל על ה A6000 ממש טוב לדעתי.

פורסם (נערך)

דילים על השעונים של הוואווי באמזון ארהב, על דגמי הנשים עם סברובסקי מגיע ל 200 דולר הנחה מהמחיר המקורי

את השעון פשוט עדיין ניתן לקנות באמזון אנגליה במחיר של 860 שקל עד הבית

 

עריכה:

 

 

Router Netgear Nighthawk AC1900 ב560 שקל עד הבית

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם

ראוטר פסיכי Linksys AC1900, בזאפ מתחיל ב1400 ש"ח, באמזון 720 ש"ח עד פתח הבית.

 

linksys-li-WRT1900AC-9-a.jpg

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

×
×
  • תוכן חדש...