Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי מבעד לשורות, עדיף לחכות או לקחת את הדיל? לדעתך כמובן בללי התחייבויות

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
למי שעוד לא הזמין דייסון V6 ב כ 978 שח עד הבית.

מישהו כאן חיפש נעלי Rockport מגוון דגמים בצניחת מחיר , תעשו השוואת מחיר לארץ.

 

אני עורך כאן

בן עלו מבצעים על מסירי שיער סדרה 9 של בראון ,בבקשה

א. אשמח לעדכון אם/כש יש משהו מעניין מבחינת מודם ראוטר, אציין גם שאין לי בעיה עם רכישה מאמזון ארה"ב (פנים יבשתי) כי יש לי הרבה חברים באזור

ב. מהלינק שלך הגעתי לשואב הזה, חצי מחיר מהדייסון, נראה מאוד שימושי ונוח. בהנחה שאני מעוניין באפלקטיביות שאינה כוללת רצפה (רכב, סלון, מיטה וכד') - יש סיבה לא להעדיף אותו על פני הדייסון?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אור אם יש אפשרות למשלוח פנים ארצי בארה"ב אז בכלל כל האופציות פתוחות לפניך.

אחפש לך משהו בביצהחדשה.

שנית , ההשוואה שלך לא נכונה שימושים שונים , אגב השואב שבליק שלך עלה כאן מס פעמים בדיל.

מצאתי אותו ב 350 שח עד הבית.

 

בן לא ממליץ להמתין המחיר הוא הזול ביותר שהיה אבר.

יתרה מכך, גם אם המחיר ירד הוא ירד בעוד כמה 5-10 אירו לא ישבור אותך.

 

 

pricehistory.png?domain=de&asin=B00R9HOM0Q

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

קיבלתי, יש דגם שמומלץ יותר מהאחרים לדעתך? ההפרשים די זניחים

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
Braun Silk-epil 9 Skin Spa 9-969 wet & dry + Exfoliation Brush

נראה ממש מומלץ כך לפחות עפ"י התגובות.

 

בן תעשה לי צורה של לב?

אפילו יש שבלונות

יותם כבר כתב DJI

מוזר שאין לוגו. נייקי קל לעשות אבל סובארו כבר יותר מסובך.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

1. מבצעי

Black Friday בארץ, למחשבים וציוד נלווה, רק הרשתות הגדולות אייבורי / KSP ? או שיש משהו מעניין בעוד מקומות?



2. יש אפשרות לדעת כבר מעכשיו מה הדילים המומלצים, או שזה רק עד הרגע האחרון [יום ששי ב8 בבוקר?]?

 

אשח לעוד טיפים בנוגע לניצול הימים האלה, ברכישות פה בארץ

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
בקשר לטלפון לגיבוי אני ממליץ לא לקנות אלא רק כאשר הטלפון מת/נשבר/נעלם. אם יקרה תקנה ישר טלפון ב700-800 לדוגמא redmi 3. יכול להיות שלא תצטרך גיבוי בשנה הקרובה וברגע שיקרה משהו תה פשוט קופץ לחנות או ונה בלי סקרי שוק של שנה בלי לחץ על משלוח מסין או ארה"ב כשכל העלויות ידועות מראש. כמובן שאם תצטרך משהו רק עוד שנה תוכל לקנות מכשיר יותר חדיש במחיר זהה.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

 

כן אני יודע

הבעיה שכשאני צריך טלפון אני צריך אותו עכשו- לא לחפש את עצמי בחנויות ולא להתקע בלי יומיים אם במקרה שלי מת בסופ"ש.

אני לא צריך את ההכי חדיש- לגיבוי גם טלפון בן 4 יהייה לי סבבה (גלקסי 3 או HTC ONE S\M7...). שיהייה GPS עובד, כרום ויומן.

 

ומה עם הטלפון ה"נורמאלי"? יש מישהו יותר טוב מהנקסוס X5 במחיר של עד 2000 ש"ח? סוללה, זיכרון ואמינות זה הפרמטרים הקובעים (עד 5.2 אינצ')

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
מי שלא הספיק באמזון גרמניה, באמזון בריטניה יש דיל דומה על האקספריה x - בערך 2100 שח (באמזון גרמניה יצא 1900 ומשהו). עדיין דיל טוב

 

Sony Xperia X Performance UK SIM-Free Smartphone - Black https://www.amazon.co.uk/dp/B01HHH2KI8/ref=cm_sw_r_cp_api_oNunybY0KRH4C

 

יש אגב משהו שצריך לבדוק מבחינת תדרים בארץ?

 

בן

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נייס

תודה!

יש טעם לחכות לסייבר שני בשביל לתפוס מחיר טוב יותר או שזה התחתית?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...