Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא עם השואב לא הייתה לי בעיה, פשוט הזמנתי וזהו. לא הייתה שום הערה על כך שהמוצר אינו נשלח לכתובת שלי בישראל (לא תא דואר).

הם אכן לקחו לי 17% מע"מ (אזור 10 פאונד), אבל המע"מ הוא רק אם המוצר עלה מעל 75 דולר ולא עלות מוצר + חבילה, בכל מקרה מוזר...

 

ד"א בד"כ עדיף לשלם את הסכום בשקלים לאחר המרה של אמאזון או לשלם עם המטבע המקומי ולתת לחברת אשראי להמיר (2.5 אחוז עמלה) ?

ROOONEEYY

פורסם
למי שזה מדאיג אותו - תנוח דעתכם. יש לי את הדור הקודם של המכשיר, הסוללה שכבה במחסן במשך שנתיים, ולאחר מכן הכל חזר לפעול כתמול שלשום. לא בדקתי כמה שעות היא סוחבת, אבל מנסיון עבר עם מברגות, ההבדל הוא מזערי. בסופו של יום זה ליתיום ולא NiCd/NiMH שבאמת מתפגרות אחרי תקופה.

 

זה ממש לא משנה אם מדובר במברגה, משחזת ציר, או בויברטור של הבחורה מהמשרד למעלה. כל סוללה מאבדת מהקיבול שלה בכל יום שעובר. בטח כשלא משגיחים שמתח התא לא ירד מתחת למינימום המוגדר (תלוי בסוג הסוללה) רמז - מתי הטלפון הסלולרי שלך מתריע לך על סוללה חלשה?! זה לא סתם שהוא מתריע ב 20%.

לכלי שיעמוד ללא שימוש תדיר מובטחת סוללה בקיבול נמוך תוך זמן קצר מאוד.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

כל כך קשה למצוא ויברטור? מה שמצאנו באמזון לא נשלח לארץ, ohmibod רק לגירוי חיצוני וחוץ מזה מה אפליקציה ומוזיקה עכשיו? את מי זה מעניין. בארץ היא אומרת מחיר לאחד נורמלי זה 500~ ש"ח

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
איפה אני יכול לקנות גלקסי 4 במחיר טוב ושיעבוד בארץ? (כן, אני יודע שזה פלאפון קצת ישן והמותג יקר, אבל זה מה שהיה לאחותי ונשבר לה וכזה היא רוצה)

https://www.amazon.com/Samsung-Galaxy-S4-SGH-I337-Cellphone/dp/B00O2ALRNS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1479890616&sr=8-1&keywords=samsung%2Bgalaxy%2Bs4%2BInternational%2BVersion&th=1

 

זה טוב?

 

תודה מראש!

 

תודה מראש

פורסם

אתם לא נורמלים! כמה שעות שלא עקבתי אחרי השרשור ויש פה חצי מאמאזון + ויברטור אחד.

 

אז אם כבר בדברים רוטטים עסקינן, מה עם איזה מבצע על מברגה לשימוש ביתי? לא ברמה של הרכבת פרגולות, אבל משהו שיעשה עבודות בסיסיות ללא בעיה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אתם לא נורמלים! כמה שעות שלא עקבתי אחרי השרשור ויש פה חצי מאמאזון + ויברטור אחד.

 

אז אם כבר בדברים רוטטים עסקינן, מה עם איזה מבצע על מברגה לשימוש ביתי? לא ברמה של הרכבת פרגולות, אבל משהו שיעשה עבודות בסיסיות ללא בעיה.

בוא נשלב כוחות

http://m.aliexpress.com/item-desc/1853635589.html

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

איילוש, מה אומר על האוזניות החדשות של שיומי? מחפש אטימה טובה ובאסים טובים עד כמה שאפשר לצפות מדרייברים בגודל גרגר אפון

פורסם
אם החבילה והמשלוח יחד פחות מ 75$ לא אמורים להיות מיסים, גם לא מראש.

איך הזמנת את השואב? הרי זה לא נותן לשלוח לישראל

 

אני מחפש:

מברגה חשמלית איכותית עם סוללה נשלפת שאפשר לשים במטען

שואב אבק ידני נטען איכותי

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00L3XK05I/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם
מישהו ראה מבצעים על ציוד רכיבה לאופניים? לא רוזן מנץ..

במיוחד נעלי רכיבת שטח (MTB)

http://www.wiggle.co.uk/

יופי של אתר, ויופי של מבצעים ללא קשר לבלאק.

הכרתי אותו רק לאחרונה לצערי.

משלוח חינם מעל סכום מסויים, ועוד עשרה אחוז הנחה בהרשמה הראשונית.

×
×
  • תוכן חדש...