Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסוני שנמכרים בישראל מיבוא מקביל לא כוללים עברית, כך שסביר להניח שלא.

אפשר להוסיף עם האפליקציה Morelocale2, אם כי ההפעלה שלה יותר מסובכת מפשוט "להוריד ולהתקין".

זאת הדרך שבה משתמשים היבואנים המקבילים.

פורסם
כמה כסף אתה תגיד לי. לא מחפש לעוף, אבל כן רוצה מותג איכותי שיחזיק לאורך זמן.

 

כמו שציינתי בהודעה הראשונה - שימושים ביתיים רגילים. לא ברמה של הרכבת פרגולות.

בבקשה כלי קטן אבל עוצמתי ,לבית אין יותר טוב במחיר הזה.

Makita DF330DWJ קצת אוביר קיל אבל כלי שישמש אותך שנים קדימה כולל 2 סוללות ליטיום.

פורסם

שלום,

 

יכול להיות שפספסתי בדפים האחרונים, אבל יש אוזניות קשת מומלצות (גם אם לא בדיל כלשהו) באזור ה300 ש"ח, לשימוש משרדי בעיקר.

התכונות החשובות ביותר לפי סדר יורד: נוחות, סאונד גודל.

זו הפעם הראשונה שאני רוכש אוזניות כאלו, עד היום השתמשתי באוזניות כפתור, אך הן לא נוחות לשימוש רצוף של מספר שעות.

 

אשמח לכל המלצה,

אריאל

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
כל כך קשה למצוא ויברטור? מה שמצאנו באמזון לא נשלח לארץ, ohmibod רק לגירוי חיצוני וחוץ מזה מה אפליקציה ומוזיקה עכשיו? את מי זה מעניין. בארץ היא אומרת מחיר לאחד נורמלי זה 500~ ש"ח

 

חבל שזה לא נשלח לארץ :-D

 

וברצינות

קבל1

קבל2

פורסם
שלום,

 

יכול להיות שפספסתי בדפים האחרונים, אבל יש אוזניות קשת מומלצות (גם אם לא בדיל כלשהו) באזור ה300 ש"ח, לשימוש משרדי בעיקר.

התכונות החשובות ביותר לפי סדר יורד: נוחות, סאונד גודל.

לא ברור מה השימוש המיועד.

אני מניח כי הכוונה לאוזניות עבור טלפון סלולרי.

 

אזניות של פיוניר, חיבור BT (אני קניתי. דווקא מרוצה מהן, אך אינני בטוח שאני דוגמה טובה). שים לב שהמחיר כל הזמן משתנה.

דגם : Pioneer SE-MJ561BT-T

http://amzn.to/2ftZiKk

 

אזניות של סוני. חיבור עם כבל. ראיתי בעבר המלצה עליהן בפורום. לי אישית אין ניסיון איתן.

דגם : Sony MDR-V150 MDRQ-5

http://ebay.to/2fU7xA3

פורסם
שלום,

 

יכול להיות שפספסתי בדפים האחרונים, אבל יש אוזניות קשת מומלצות (גם אם לא בדיל כלשהו) באזור ה300 ש"ח, לשימוש משרדי בעיקר.

התכונות החשובות ביותר לפי סדר יורד: נוחות, סאונד גודל.

זו הפעם הראשונה שאני רוכש אוזניות כאלו, עד היום השתמשתי באוזניות כפתור, אך הן לא נוחות לשימוש רצוף של מספר שעות.

 

אשמח לכל המלצה,

אריאל

יש המון דגמים זולים ,אבל בגלל שאנחנו בתקופות ה BF יהיו דילים מעולים על אוזניות פרימיום, שווה לעקוב כאן.

פורסם

מחפש טאבלט. כ-8", לגלישה, משחקים וסרטים.

חשוב שיהיה אמין וטוב. חשבתי על ה-Fire HD, אבל לא בא לי להתעסק עם פריצה רק בשביל גוגל פליי. מישהו נתקל באיזה דיל מעניין?

×
×
  • תוכן חדש...