Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האנס, אני בתמימות דעים כמוך ידידי.

ביקשו העליתי.

 

אני עורך כאן.

שלום אדון ט או ת?

זה דגם חדש שמיקרוסקופ השיקו לפני כשבועיים.

למה אתה מסבך אותי .

למען בודהה ,למה הדונגל משמש בחיבור ל PC אני מדגיש.

הדונגל הוא לא BT אלא RF.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

תום.

 

אכן, הדונגל הוא RF כמו בשלט של הXbox 360 למחשב.

השלט החדש של הs (שכבר נמכר גם בנפרד) מתחבר בBT ולא מגיע עם הדונגל בקופסא. אם הלוח שלך לא כולל אחד, אתה צריך להתארגן על דונגל BT בשקל וחצי מebay.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

איילי,נוכח?

 

נשארו לי רק 5-6 עמודים לסקור מה העלתם (אך זז כעת לעבודה,משמרת צהריים - כל ה***...)

 

,איזה שרשור מסוכן לאשראי זה :p

 

בעיה - אמזון החננות לא מוכנים ל"וותר" לי על זה שאין לכתובת שלי (של ההורים ת'כלס,בעיר) מיקוד (zipcode)

 

ועקב כך הרבה מוצרים לא ניתן לשלוח - מדבר על כפתור הבדיקת מחיר סופי,לא על תהליך CHECKOUT כי עדיין מעודי לא הזמנתי שום דבר מאמזון..

 

אבא שלי וודא מול הדואר,ובאמת אין,יש כתובת רגילה (שם עיר,שם רחוב ומספר בית,מס' טלפון,וישראל כמובן),לשם כל ההזמנות שלי (מהארץ ומחו"ל) תמיד הגיעו.

 

יש מה לעשות? :\

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
התראת דיל בדיוק כמו שחזיתי .

היה כאן חבר פורום שביקש אוזניות גיימינג.

קיבלתי התראה

Logitech G933 Artemis Spectrum RGB 7.1 אל חוטיות ב 513 שח עד הבית! בארץ מתקרב לאלפיה.

אני המבקש, אז המון תודה!

מצד שני האנס אומר לא לגעת.

מה עושים?

(השימוש: בעיקר גיימינג ו-HTC VIVE עומס החוטים משגע אותי, חייב אלחוטי)

פורסם

איכות סאונד גרועה זה קריטי אם אתה מתכוון לשמוע איתן מוזיקה. אחרת מה אכפת לך?

דבר נוסף, יש לחבר אוזניות שנראות זהות (לא יודע אם זה בדיוק אותו דגם), והוא אומר שיש להן בעיה מוכרת של כניסה ספונטנית למצב שינה, שקשה להעיר אותן.

שווה לבדוק אם זה אלו.

הוא אומר שזה מבאס, אבל עדיין אחלה אוזניות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

טום תודה הלכתי לאיבוד.

העליתי 2 לינקים . אלו הם הדגמים החדשים ביותר.

זה הדגם הישן בסוף העמוד ישנה התראה על דגם חדש.

 

שאלה פשוטה.

אם אני קונה את הדגם החוטי האם אני עדיין יכול לשחק אלחוטי?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

בקיצור - הדגם החדש מתחבר בבלוטות' עם כפתור Pair למעלה (ראה סרטון) - יזוהה ע"י Windows 10.

 

כרגע המחיר הכי זול שלו עם משלוח דרך UK זה באזור ה 200 ש"ח. אני ממתין למחר, מקסימום נצרף עוד מוצר קטן שיישאר עדיין מתחת לרף המס ונחסוך במשלוח של שניהם.

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...