Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למה הפורום עושה רידיירקט ללינק למקור אחר בכלל?!

 

https://www.amazon.co.uk/Philips-BT5200-13-Stubble-Trimmer/dp/B015IU8SSW?th=1

 

נסיון: https://www.amazon.co.uk/Philips-BT5200-13-Stubble-Trimmer/dp/B015IU8SSW?th=1

 

עריכה: טוב, קטע הזוי. משום מה המחיר עלה שוב ל39 פאונד?!

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם

גם אני רואה שהמחיר הסופי אצלי הוא בכלל 25 פאונד ולא 29. לא יודע מה הולך פה...הירידה מ39 ל29 היתה היום, כ"כ מהר המחיר עולה חזרה? :?

פורסם
אמזון uk פשוט מדהימים. העכבר שהזמנתי בתחילת השבוע כבר אצלי.

מחפש מבצע לשעון החדש של סמסונג gear S3

 

אם מישהו מצא דיל על סטרימר ( TV Box) , אשמח לקישור.

זה מה שמצאתי בינתיים

 

אני כאן עוד לפני 21:00

העלתי של BELINK לפני כמה ימים חפש

פורסם

מחפש מיקרוגל. אני יודע שסביר להניח שלהזמין מחו"ל יותר יקר, לכן, אולי מישהו שמע על דילים טובים בארץ ל-BF.

23-30 ליטר, סביב 350ש"ח.

Veni Vidi Vici

פורסם
אני כאן עוד לפני 21:00

העלתי של BELINK לפני כמה ימים חפש

איילי בחייאת איילי, מה ביקשתי? טאבלט עד 60 דולרים שגם יגיע לישראל ויהיה אחלה vfm. תעזור לי לשמח את האחיין שלי.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
"חייבים"

תצהיר שיש בננות בפנים, למי אכפת

 

אם מדובר על ה FIRE 7 אז הוא נכנס לקופסה בגודל הזה:

[ATTACH=CONFIG]477105[/ATTACH]

שילמתי בזמנו $15 על המשלוח, לא יודע כמה זה עכשיו

לUSPS מאוד אכפת וזה מופיע בתנאי השימוש, אבל כמובן שפה חייבים לרמות אם לא מרוצים ממשהו.

כמובן שאם החבילה תאבד תשכח מכל פיצוי.

 

במשקל הזה, משלוח דרך מוסטפ ודומהים יהיה זול יותר.

פורסם

נשבע לך שאני לא עומד בלחץ.

הטלפון כבר התרוקן לי פעמיים. טלגרם מהנשמע.

בפרטי אנשים פונים שזה מעולה חלילה לא מתלונן .

זוגתי חושבת שיש לי מאהבת.

אני ממש משתדל כמות הדילים לא נורמאלית ואני עובד עם כולה 10 אתרים מתוך כ 40-50.

 

 

איילי בחייאת איילי, מה ביקשתי? טאבלט עד 60 דולרים שגם יגיע לישראל ויהיה אחלה vfm. תעזור לי לשמח את האחיין שלי.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
מצטרף מסך, 27,28 אינצ' לקנות בארץ או בחו"ל?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

מקודם

ענו לי פה שעדיף בארץ.

אני עדיין מחפש עסקה משתלמת למסך מעל 23~

מחר\היום אעלה לייעוץ את כל האופציות שאני מוצא.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

חברים,

אייל באמת תותח, אבל אני חושב שאנחנו קצת מגזימים (ואני מבחינתי חפרתי לו בערמות). אפשר לראות שהשרשור רץ בקצב רצחני, כך שהוא גם מאבד אפקטיביות כי מחמיצים מבצעים.

 

שלא תבינו לא נכון, אני מכוון את הדברים קודם כל לעצמי.

 

ואייל, המון תודה, גם על עד היום וגם מהיום. אני אשתדל להיות ממוקד יותר ולחכות בסבלנות לתשובה כאן.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...