Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
טוב, השאלה שלי נעלמה בשירשור - אעלה אותה שוב ברשותכם:

 

שלום לכולם,



 

מחפש את הדיל הכי טוב שאפשר על האוזניות הבאות:

Bose QuietComfort 35 Wireless Headphones

 

אשמח להמלצות היכן לקנות, סיכוי להנחה בבלאק פרידיי.סייבר מאנדיי וכ"ו.

תודה רבה!

 

קרא נא בבקשה אודות הדגם הבא:

Sony MDR-1000X

1700 שח מהארץ מי היה מאמין על הבוס.

http://www.headsound.co.il/Product/bose-qc35---%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%99---%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D-1

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)
רוצה להזמין זוג מברשות oralB 3000 שהעלו כאן,

צריך בשבילם גם מתאם לשקע ישראלי? איך זה עובד?

 

לבריטים יש תקע מיוחד בחדרי אמבטיה...

הוא דומה לתקע שלנו אבל לא מתאים (פינים קצרים יותר, צמודים יותר ועבים יותר).

 

מתאם פשוט יעשה את העבודה.

לינק:

http://www.ebay.com/itm/Hot-5Pcs-US-USA-to-European-Euro-EU-Travel-Charger-Adapter-Plug-Outlet-Converter-/131376568882?hash=item1e96a75a32:g:U5oAAOSwnDxUiUe4

 

שים לב שזה לא מתאם רק לאמריקאי אלא גם מעוגל כזה.. מתאים גם ל Shaver plug האנגלי.

 

תמונה של התקעים :

 

למעלה האנגלי , למטה שלנו

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/BS_4573_shaver_plug_compared_to_Europlug.jpg

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם
רוצה להזמין זוג מברשות oralB 3000 שהעלו כאן,

צריך בשבילם גם מתאם לשקע ישראלי? איך זה עובד?

איך זה עובד עם זוג?בסיס משותף ו2 יחידות נטענות? או יחידה אחת שרק הראשים מתחלפים?

פורסם

תודה רבה לכולם על העידכונים לגבי ה-Bose.

כנראה יצטרך להמתין לטיסה הבאה בעוד 3 שבועות (רציתי שהם יהיו עלי כבר בטיסה הלוך... לא נורא).

פורסם

למי שחיפש כלי עבודה רציני.

לא לקחת מקיטה 18V. מנסיון הוא כלי פחות טוב.

לבית ה10.8V של מקיטה כלי מעולה. פשוט מעולה.

 

אבל !! בגרסת ה18V. הוא לא.

עדיף בוש / מילווקי / דיוולט / הילטי.

הם חזקים יותר. המילווקי בכלל רמה אחרת כלים מעולים.

והילטי ברמה משלהם. אבל יקר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
יש מה לעשות? :\

כן, לשלוח לחבר או לקרוב משפחה שיש לו מיקוד.

 

אצלי יש בעיה דומה - מתגורר כרגע בשכונת מצוקה שגונבים בה דואר. בשביל זה שכרתי תיבת דואר בסניף, אבל חלק מהמוצרים לא ניתן לשלוח לשם. אז אני שולח אותם לאחותי שגרה בשכונה קצת פחות קרימינלית, או לחבר שלי בעיר אחרת.

 

אל תתן למכשול לוגיסטי קטן לעצור אותך בדרך להתאבדות כלכלית. :-)

פורסם

וואו השירשורפלצת הזה צומח מהר... שוב מקפיץ:

- טלפון טוב עד 2000 ש"ח, כנראה אני אקח את האקספריה X. נראה אחלה מכשיר

- טלפון פשוט עד 500 ש"ח??? מעדיף לא סיני מידי

- משקפי שמש של ריי באן: זה או זה

- אוזניות סנהייזר או V-MODA

- מטען נייד 15-20K עם קוויק צ'ארג' 3.0

- מטענים QC 3.0 וכבלים אני אזמין בבנגוד כנראה (אלא אם יש הצעות אחרות)

- נעלי רוקפורט- לצערי בארץ מצאתי רק שני דגמים שאהבתי ויכולתי למדוד: אחד (שיש לי) ושני

-

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

Steam החלו במבצעי הסתיו שלהם, אם למישהו נשארו כמה שקלים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...