Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שחיפש אוזניות אחלה במחיר באחלה:

סאונד מאג'יק- לא הכי נוחות אבל סאונד די מפורט ומאוד מאוזן- לא באסי מידי יש לי אותן כבר איזה 4-5 שנים והכול מעולה חאמסה חאמסה

ההמלצה הסטנדארטית- סנהייזר - לא היה לי אותן אבל ממה שאני מכיר גם סאונד טוב ועם יחסית הרבה באס, איכות בניה טובה.

 

בגדול אם אין איזה נטיות אודיופיליות אז JBL, סנהייזר, AKG וסוני זה חברות שאי אפשר לטעות איתן יותר מידי.

אוזניות יקרות יותר חייבים (!) לשמוע לפני קנייה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תודה על התגובה. יש סיבה למה אני לא מצליח לפתוח את הלינקים?

אפשר את השמות של הדגמים?

 

תודה!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
מי שחיפש אוזניות אחלה במחיר באחלה:

סאונד מאג'יק- לא הכי נוחות אבל סאונד די מפורט ומאוד מאוזן- לא באסי מידי יש לי אותן כבר איזה 4-5 שנים והכול מעולה חאמסה חאמסה

ההמלצה הסטנדארטית- סנהייזר - לא היה לי אותן אבל ממה שאני מכיר גם סאונד טוב ועם יחסית הרבה באס, איכות בניה טובה.

 

בגדול אם אין איזה נטיות אודיופיליות אז JBL, סנהייזר, AKG וסוני זה חברות שאי אפשר לטעות איתן יותר מידי.

אוזניות יקרות יותר חייבים (!) לשמוע לפני קנייה

טוב לא יודע מה הקטע של הקישורים שלא עובדים-

סאונד מאג'יק e30-

www.amazon.co.uk/Soundmagic-E30-BK-SoundMAGIC-E30-Earphones/dp/B005HJ38OO/ref=sr_1_15?ie=UTF8&qid=1480020278&sr=8-15&keywords=soundmagic

 

סנהייזר cx 300 - ii-

www.amazon.co.uk/Sennheiser-II-Precision-Isolating-Earphones/dp/B001EZYMF4

/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480020444&sr=8-1&keywords=sennheiser+cx300+ii

 

אפשר לעשות תגובה עם ציטוט של ההודעה כדי לראות תא הקישור המלא ולהעתיק אותו

 

אייל- לא הבנתי, הגבת לי?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

חברה יש ביקוש לקבוצה בטלגרם?

נקשקש בקבוצה ולכאן נעלה רק דילים.

היתרון בטלגרם הוא שמספר הטלפון שלכם נשאר חסוי.

פורסם
נשבע לך שאני לא עומד בלחץ.

אני ממש משתדל כמות הדילים לא נורמאלית ואני עובד עם כולה 10 אתרים מתוך כ 40-50.

 

קודם כל תודה ענקית על הכל!

דבר שני, אולי תשתף את האתרים של הדילים שכל אחד מאיתנו יוכל גם לחפש שם ולהעלות לכאן?

ולבסוף מקווה שנשאר לך כח למחר, :shock:

 

אנשים מחר זה היום הגדול אל תתישו אותו .....עדיין :lol:

פורסם
חברה יש ביקוש לקבוצה בטלגרם?

נקשקש בקבוצה ולכאן נעלה רק דילים.

היתרון בטלגרם הוא שמספר הטלפון שלכם נשאר חסוי.

בהחלט.

 

איך עושים זאת?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני בעניין

ואייל, תודה על הדאגה, אני בסדר, אצל אחרים לא היה ככ מזל

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...