Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן בקטנה .

הקושי הוא להעלות את כל החומר.

אנשים מבקשים ואז אני שולח שאילתות לוקח זמן לעבד את כל המידע.

אגב יש לך שריפה לא? מקווה שהכל בסדר ידידי

פורסם
בן בקטנה .

הקושי הוא להעלות את כל החומר.

אנשים מבקשים ואז אני שולח שאילתות לוקח זמן לעבד את כל המידע.

אגב יש לך שריפה לא? מקווה שהכל בסדר ידידי

*מחפש מטף מאמאזון משלוח מהיר כמה שיותר*

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
איילי בחייאת איילי, מה ביקשתי? טאבלט עד 60 דולרים שגם יגיע לישראל ויהיה אחלה vfm. תעזור לי לשמח את האחיין שלי.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

מצאתי כמה

אופציה א

אופציה ב

קח בחשבון את המוגבלות של המכשיר.

פורסם (נערך)
מקודם

ענו לי פה שעדיף בארץ.

אני עדיין מחפש עסקה משתלמת למסך מעל 23~

מחר\היום אעלה לייעוץ את כל האופציות שאני מוצא.

איזה מסך תזכיר לי TN או IPS

לא חשוב

בדוק את זה זה

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

איילוש, שאלתי מקודם וכנראה פספסת. מה דעתך על האוזניות החדשות של שיומי? vfm טוב? כרגע יש לי סנהייזר MM 30i ואני בסה"כ דיי מרוצה מרמת הסאונד. חשוב שיהיו נוחות, אטימה טובה ובאסים ככל שאפשר להוציא מדרייברים בגודל חצי אפון

פורסם (נערך)

שאלה, ראיתי שיש שאמאזון גובים "דמי ייבוא" שיהיה בהם שימוש עבור חברת השליחויות. במידה ואני מזמין אוזניות לצורך העניין במחיר העולה על 75$ (לא כולל משלוח וביטוח) אני מחויב (לפי אתר המכס) ב-17% מע"מ, לפני ביצוע ההזמנה ראיתי שאכן המס מחושב נכון. אך איך אפשר לדעת שלא יחייבו במסים נוספים כשהפריט יגיע לארץ?

 

בנוגע לאוזניות ראיתי את הבא:

 

-AKG K240, ב260 ש"ח, בארץ 550 ש"ח.

https://www.amazon.co.uk/AKG-K240STUDIO-Professional-Headphones/dp/B0001ARCFA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480016823&sr=8-1&keywords=AKG+K240

 

דעתכם?

 

ראיתי עוד כמה דגמים מומלצים: Audio-Technina ATH-M40X ו-Sennheiser HD 280 pro,

אך הבעיה היא שהם עולים כ-450~ ש"ח עד הבית :cry:

 

לא מצאתי דילים ממש טובים על אוזניות under-100$ (בין 10%-20%), מי שמוצא שיצעק :-)

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
IEM = In Ear Monitor .

ואלו בדיוק האוזניות שנכנסות לתוך האוזן.

 

כן, אז כאלו בדיוק אני מחפש. הסנהייזר שיש לי כרגע עם חיבור רופף ושומעים פחות טוב באוזניה הימנית. הגיע הזמן להחליף אבל התקציב דחוק אז חשבתי על שיומי, מה אומר?

×
×
  • תוכן חדש...