Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אני לא להיט בלהבין מידי, היום יש לי טרנסנד כזה :

 

http://ksp.co.il/?select=.1033..152.&list=1&sort=2&glist=0&uin=32983&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=..&rintersect=&store_real=

 

ביחס אליו?

 

בן

 

אני לא מכיר השוואה ישירה, אבל מהכרות שלי ה- MX300 יהיה מהיר יותר.

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם
בן בוקר טוב

מה אתה שואל?

 

את זה מאתמול ראית?

 

אייל תודה,הוזמנה לבסוף זו

Braun Silk-épil 9 9-561 Epilierer (Epilator, Epiliergerät trocken und nass einsetzbar (Wet und Dry)) weiß/violett https://www.amazon.de/dp/B00R9HOIW8/ref=cm_sw_r_cp_api_DkJnybN3D8X95

 

פשוט כי האביזרים יותר התאימו - קצת פחות מ400 שח.

 

אגב 2, איך אני בודק מסגרת אשראי? נראה לי שאני מכניס כמה כרטיסים כדי שלא יהיו פדיחות.

 

בן

 

יש לך עצות לגבי בדיקה פשוטה של מסגרת אשראי? אולי כדאי לי לשים כרטיסים נוספים, גם של אשתי, כדי לא להיתפס במערומיי?

לגבי הדיל על ה-SSD? שואל אם אמין ואיכותי? האם יכול ויהיה דיל יותר טוב (נניח סמסונג )?

 

אני לכ מכיר השוואה ישירה, אבל מהכרות שלי ה- MX300 יהיה מהיר יותר.

 

https://www.cnet.com/uk/products/crucial-mx300/review/

 

קראתי את הסקירה הזו, נרא לא רע, לא?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

C-NET זה לא אתר טוב לבחינה של מוצרי מחשוב.

אתה יכול לראות כאן:

 

http://www.anandtech.com/show/10274/the-crucial-mx300-750gb-ssd-review-microns-3d-nand-arrives

 

אני לא אומר שזה כונן רע, אבל סדרת ה- MX בעבר נתנה ביצועים תחרותיים יותר ביחס למתחרים. היום הביצועים תחרותיים פחות, אבל המחיר באמת מצויין.

פורסם

האמת, לא הצלחתי להבין את השורה התחתונה שלהם. וכמי שלא מבין את הנתונים, אני תוהה מה אני למד מהם.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
בבקשה כלי קטן אבל עוצמתי ,לבית אין יותר טוב במחיר הזה.

Makita DF330DWJ קצת אוביר קיל אבל כלי שישמש אותך שנים קדימה כולל 2 סוללות ליטיום.

 

תודה!

לפני כמה ימים המחיר היה 20 יורו פחות. נשים עליו מעקב.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ממליץ על סט איכותי יותר, שווה להשקיע פעם אחת במשהו שיוכל להיות רב שימושי ולא ייעודי לדברים מסוימים.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איזה מצחיק זה, פעם שלישית שהמבצע על הadd עולה, יאללה קניתי.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

הלכתי להכין הפוך מה נהיה.

בן הכונן הוא מעולה crucial זו חברת בת של מיקרון ששיכת לבחרה חסרת שם בשם אינטל.

לא אכנס איתך לרמות ייצור של השבבים MLC TLC ושאר מושגים.

למחיר שלו אין יותר טוב.

ממש כמו במכוניות.

אם אתה לא לחוץ תמתין קצת אולי יעלו דילים נוספים עם ששבי MLC.

 

מעולה מדוזה שים התראת מחיר על המוצר. יופי של כלי.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
הלכתי להכין הפוך מה נהיה.

בן הכונן הוא מעולה crucial זו חברת בת של מיקרון ששיכת לבחרה חסרת שם בשם אינטל.

אם אתה לא לחוץ תמתין קצת אולי יעלו דילים נוספים עם ששבים מבוססים שבבי MLC..

 

לא לחוץ אבל גם אין לי דרישות מיוחדות ואתה אומר שהוא סבבה, אז סבבה אזמין, נראה לי שיסגו לי פינה לתק' די ארוכה ואת ה240G אעביר ללפטופ.

 

רק שא', איזה משלוח לבחור:

 

Choose a delivery option: averages 9-14 business days

$7.10 - AmazonGlobal Standard Shipping

averages 7-10 business days

$14.12 - AmazonGlobal Expedited Shipping

 

 

יש טעם לבחור הפעם ביותר יקר או ללכת על האופציה הזולה?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מחפש רמקול נייד.

יש את ה jbl flip3 במחיר שווה לכל נפש?

בארץ הכי זול שמצאתי, 440 כולל משלוח.

 

הרמקול מצוין אבל יקר, לא ראיתי מבצע מיוחד, אני חושב שבבאג עכשיו 400 ש"ח שזה הכי זול אי פעם נתקלתי (קניתי לאחי במחיר הזה בדיוטיפרי לפני חצי שנה).

 

אומנם לא באיכות שלו, אבל שקול את הרמקול של ג'ברה, יש מבצע באמזון צרפת - אומנם רק 9W אבל אם זה מספיק אז הרמקול עובד סבבה והוא זול יותר.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...