Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Gap – 50% off sitewide w/ code TGIF50

Banana Republic – 50% off one regular priced item w/ code BRFIFTY

or 40% off sitewide w/ code BRFORTY

Old Navy – 50% off sitewide – no code required

Nordstrom – up to 40% off clearance – no code required

L.L.Bean – 20% off $50 purchase w/ code THANKS20

Levi’s – 40% off sitewide w/ code HOLIDAY40

Eddie Bauer – 40% off sitewide w/ code HARVEST

Original Penguin – 30% off sitewide – no code needed

Fossil – 30% off sitewide w/ code WOOHOO30

Sperry – 50% off select styles w/ code BLACKFRI50

Reebok – 50% off sitewide w/ code BF50

Express – 50% off sitewide – no code required

Back Country – up to 40% off sitewide – no code required

Nautica – 50% off sitewide – no code required

Sorel Boots – up to 25% off sale – no code required

Nike – 25% off clearance items w/ code EXTRA25

פורסם
מחפש טאבלט. כ-8", לגלישה, משחקים וסרטים.

חשוב שיהיה אמין וטוב. חשבתי על ה-Fire HD, אבל לא בא לי להתעסק עם פריצה רק בשביל גוגל פליי. מישהו נתקל באיזה דיל מעניין?

 

למה לפרוץ? מה רע בחנות של אמזון? מה אתה צריך בפליי שאין באמזון?

פורסם
למה לפרוץ? מה רע בחנות של אמזון? מה אתה צריך בפליי שאין באמזון?

 

טוב אז קראתי קצת, ומסתבר שהרבה מים עברו במיסיסיפי מאז ההתעסקות האחרונה שלי עם טאבלט של אמזון, והיום אפשר להתקין גוגל פליי בלי לפרוץ, קניתי את ה-8 HD.

 

תודה.

פורסם

בעיקר למוזיקה.

אמשיך להתעדכן כאן, תודה!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
דיל הזוי על SSD Crucial MX300 אל תגידו לא ידעתי לא שמעתי להזמין !

750GB כן כן ב תחזיקו חזק ב 475שח עד הבית כולל הכל.

מהרו פן ייגמר.

 

זה נחשב כונן איכותי, (יודע שזה לא סמסונג) כי המחיר באמת מטורף (חצי מהארץ)?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

האישה צריכה מעיל פוך טוב ואיכותי לטובת טיול לאירופה בסוף דצמבר.

 

היה בממון מכרז השבוע על מעיל קולומביה. המלאי התחסל מיידית.

 

מחפש דיל טוב בחו"ל למוצר איכותי ומחמם. רצוי שהמעיל יהיה ארוך (בגובה).

 

תודה!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
זה נחשב כונן איכותי, (יודע שזה לא סמסונג) כי המחיר באמת מטורף (חצי מהארץ)?

בן

 

כן, מנסיון עם 4 כוננים שלהם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אוי ואבוי לי, אתם חושבים שיכול ויהיה דיל עדיף על הנתונים הללו?

אגב, לא נותן לי לבחור אפשרות לאחריות, איזה באסה

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

שלום לכולם,

 

מחפש את הדיל הכי טוב שאפשר על האוזניות הבאות:

[h=1]Bose QuietComfort 35 Wireless Headphones[/h]

אשמח להמלצות היכן לקנות, סיכוי להנחה בבלאק פרידיי.סייבר מאנדיי וכ"ו.

תודה רבה!

פורסם
זה נחשב כונן איכותי, (יודע שזה לא סמסונג) כי המחיר באמת מטורף (חצי מהארץ)?

בן

 

הכונן הזה לא מבריק מבחינת ביצועים, אבל במחיר הזה הוא נותן תמורה לא רעה.

פורסם
הכונן הזה לא מבריק מבחינת ביצועים, אבל במחיר הזה הוא נותן תמורה לא רעה.

 

אני לא להיט בלהבין מידי, היום יש לי טרנסנד כזה :

 

http://ksp.co.il/?select=.1033..152.&list=1&sort=2&glist=0&uin=32983&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=..&rintersect=&store_real=

 

ביחס אליו?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...