Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הפריים ישנה תקופת התיישנות .

את שלי ביטלתי לפני כשנה אז יש לי שוב.

בכל מקרה זה עולה 9.90$ לחודש כדאי.

 

התראת דיל שווה כבר הזמנתי 3 עכברים.

Logitech G502 הדגם החדש יותר ,יש דגם זהה עם בעיות שימו לב ב 190 שח עד הבית. בארץ 375.

פורסם
לגבי הפריים ישנה תקופת התיישנות .

את שלי ביטלתי לפני כשנה אז יש לי שוב.

בכל מקרה זה עולה 9.90$ לחודש כדאי.

 

התראת דיל שווה כבר הזמנתי 3 עכברים.

Logitech G502 הדגם החדש יותר ,יש דגם זהה עם בעיות שימו לב ב 190 שח עד הבית. בארץ 375.

 

אייל פנק אותנו באיזה מחשב נייד עד 2 אלפיות

פורסם
הSSD יצא לאחי 513 שקל, איך יצא לכם 480?

שילמת בשקלים....

שולחן במטבע המקורי, שער ההמרה של אמזון גבוהה יחסית

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
שילמת בשקלים....

שולחן במטבע המקורי, שער ההמרה של אמזון גבוהה יחסית

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

תודה רבה, בוטל וניקנה מחדש :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אייל,

 

תודה על ה Crucial!!

 

עכשיו נשאר לי למצוא דילים על הבאים:

 

1. קונטרולר ל Xbox one (ממתין לדיל טוב יותר מ 35 פאונד באמזון אנגליה)

2. Vax cordless floormate deluxe (לא מוצא במחיר טוב, 220V עם משלוח)

3. מתנת יום הולדת לבן 5 - סגנון לגו הנדסי, מנועים, שלטים - סביב 100 דולר / פאונד.

 

תודה מראש למחפשים ולמוצאים..

...CASKA for life

פורסם

קיפוד גם אני מחפש שלט של XBOX אבל ל-PC הילד שיחק אצל חבר עם שלט יותר התחבר, קל יותר משאר מהמקלדת.

שמתי התראת מחיר על 2 שלטים שרק הושקו.

את זה ועל זה.

מה אתה אומר?

פורסם

נשמע טוב. אני בפנים. מקריאה קצרה, הבנתי שיש דגמים מסויימים שתומכים בחיבור בלוטות' למחשב בלי הדונגל הנוסף. שווה לבדוק.

...CASKA for life

פורסם

בדיוק אני לא הבנתי את הנקודה עם הדונגל.

בהנחה שאני קונה את החוטי אני יכול לשחק באל חוטי. הרי השלט הוא בלאו הכי אל חוטי.

קיפוד עזרתך

פורסם
התראת דיל בדיוק כמו שחזיתי .

היה כאן חבר פורום שביקש אוזניות גיימינג.

קיבלתי התראה

Logitech G933 Artemis Spectrum RGB 7.1 אל חוטיות ב 513 שח עד הבית! בארץ מתקרב לאלפיה.

יש לי את הגרסה החוטית.

בצד החיוב, אלה אוזניות נוחות ללבישה למשך פרקי זמן ארוכים,

בצד השלילה בערך כל דבר אחר. סאונד מאוד מאכזב. לא לגעת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אייל אני מאמין שמגרמניה המחיר יהיה זול יותר משמעותית. כרגע 66eur כולל, זה בדיוק המחיר שאני רכשתי לפני כמה חודשים וזה בטח עוד ירד.

 

קחו בחשבון שהשלט החדש של הxbox one s תומך BT וחיבור למחשב ללא מתאם

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

×
×
  • תוכן חדש...