Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא לחוץ אבל גם אין לי דרישות מיוחדות ואתה אומר שהוא סבבה, אז סבבה אזמין, נראה לי שיסגו לי פינה לתק' די ארוכה ואת ה240G אעביר ללפטופ.

 

רק שא', איזה משלוח לבחור:

 

Choose a delivery option: averages 9-14 business days

$7.10 - AmazonGlobal Standard Shipping

averages 7-10 business days

$14.12 - AmazonGlobal Expedited Shipping

 

 

יש טעם לבחור הפעם ביותר יקר או ללכת על האופציה הזולה?

בן

הזול יותר הוא סוג משלוח חדש שרק התווסף, אני לא בטוח שלמישהו יש כאן ניסיון איתו. היקר יותר במה שאתה נתת הוא המשלוח הזול שהיה עד כה. I-Parcel ושליח של הדואר עד הבית.

פורסם

בן המבצעים הגדולים עדיין לא התחילו ,שוב אם אין לחץ אפשר להמתין למוצר מקביל.

נשארו עוד 10 שעות ל D DAY .

לקחתי יום חופש במיוחד.

החמ"ל בבית מוכן.

בקשר למשלוח בחר את הזול ביותר.

פורסם

הזמנתי, לא משנה מה יהיה במחיר שלו כולל מיסים זה ממש בדיחה :-).

יש לי כונן 120GB ישן.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
טוב אז קראתי קצת, ומסתבר שהרבה מים עברו במיסיסיפי מאז ההתעסקות האחרונה שלי עם טאבלט של אמזון, והיום אפשר להתקין גוגל פליי בלי לפרוץ, קניתי את ה-8 HD.

 

תודה.

לא עדיף לחכות למבצע שיעשו עליו בבלאק? או שמבצע כבר נכנס לתוקף? אפשר קישור וכמה עולה? תודה רבה

 

מה עשית עם המשלוח?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי -מוטי-
פורסם
ממליץ על סט איכותי יותר, שווה להשקיע פעם אחת במשהו שיוכל להיות רב שימושי ולא ייעודי לדברים מסוימים.

כמו מה?

או שלא התכוונת אליי?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
בן המבצעים הגדולים עדיין לא התחילו ,שוב אם אין לחץ אפשר להמתין למוצר מקביל.

נשארו עוד 10 שעות ל D DAY .

לקחתי יום חופש במיוחד.

החמ"ל בבית מוכן.

בקשר למשלוח בחר את הזול ביותר.

 

עזוב, האויב של הטוב, הוא הכי טוב וזה דיל טוב. אתה בטוח שכדאי ללכת על המשלוח הזול ביותר?

אגב, יצא לי עם המשלוח הזול ביותר 125.30$. אני משלם ב$, אבל ראיתי ששער כולל המרה סביב 3.95 - יצא לי 495 ש"ח, איך יצא לך פחות, מה אני מחמיץ?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

אגב לא הזכרתי.

תחדשו את מינוי הפריים שלכם .

אני חידשתי .

ב-ארה"ב, גרמניה ,ובאנגלי.

זה חינם אין כסף וניתן לבטל בכל עת.

מנוי פריים נותן לכם גישה\קדימות של חצי שעה לפני שהדיל עולה לשאר הרוכשים.

 

אני עורך כאן בן.

לך על המשלוח הזול ביותר.

לי יוצא 485 שח עפ"י הממחיר של XE שיש לי בפון.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לי יש נסיון עם המשלוח החדש והמוזל של אמאזון.

 

לא הבנתי עדיין האם זו שליחות או מסירה בסניף.

 

בינתיים חבילה שהוזמנה ב08.11 עוד לא הגיעה, ומאחר וזמן האספקה המצויין היה ל22.11 עבר, יצרתי עם אמאזון קשר והם אמרו לי שיבדקו עבורי ויחזירו תשובה תוך 24 שעות.

 

אחרי מס' שעות שלחו לי הודעה שהחבילה ככל הנראה הלכה לאיבוד בארץ (כאשר החבילה הועברה מאחריות I-Parcel לאחריות דואר ישמעאל), ולכן הם מזכים אותי, במקום לשלוח מחדש, בגובה ההזמנה שכן אחד המוצרים כבר לא נמכר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אגב לא הזכרתי.

תחדשו את מינוי הפריים שלכם .

אני חידשתי .

ב-ארה"ב, גרמניה ,ובאנגלי.

זה חינם אין כסף וניתן לבטל בכל עת.

מנוי פריים נותן לכם גישה\קדימות של חצי שעה לפני שהדיל עולה לשאר הרוכשים.

 

אני עורך כאן בן.

לך על המשלוח הזול ביותר.

לי יוצא 485 שח עפ"י הממחיר של XE שיש לי בפון.

 

ממתי מנוי פריים זה חינם? (בהנחה שכבר מיציתי את הטרייל)

 

מצטרף לשאלה, אם כבר השתמשתי בחודש חינם של הפריים איך אני מחדש ללא עלות?

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
לי יש נסיון עם המשלוח החדש והמוזל של אמאזון.

 

כשאתה אומר המשלוח החדש, זו האפשרות הראשונה שסימנתי?

האמצעי שם זה מה שרץ עד עכשיו עם UPS?

 

על מוצר יחסית יקר, לא בא לי להתקמצן על 7$.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אשמח לשמוע על דילים נחמדים לנורות Philips Hue, אם מישהו מכם נתקל.

חשוב שיתאים לרשת החשמל שלנו (קרי, משהו אירופאי).

 

תודה !

!AWDSOME

פורסם
אני עורך כאן בן.

לך על המשלוח הזול ביותר.

לי יוצא 485 שח עפ"י הממחיר של XE שיש לי בפון.

 

תראה מה נרשם מעט מעלי, לא מסוכן על מוצר שהוא לא זול?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
כשאתה אומר המשלוח החדש, זו האפשרות הראשונה שסימנתי?

האמצעי שם זה מה שרץ עד עכשיו עם UPS?

 

על מוצר יחסית יקר, לא בא לי להתקמצן על 7$.

 

בן.

 

המשלוח החדש הוא הראשון שסימנת.

השני הוא הזול הישן. I-Parcel עד לארץ ודואר שליחים אחר כך.

יש משלוח יותר יקר שלא צירפת - הוא ה- UPS.

 

לפעמים הם משדרגים ממשלוח זול יותר ליקר יותר מטעמים שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...