Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב מקפיץ (עבור 5-6 עמודים)

אני צריך סוללה לגיבוי של 20K ותומכת quick charge 3.0 עם USB טייפ C, מטען קיר שתומך בQC3.0 (לא יותר מ2 יציאות וכבל)

 

תודה לכולם. הוספתי כמה אתרים למועדפים (וזה לא טוב כי מובטל כרגע :) )

 

אני צריך שני טלפונים (אחד טוב עד 2K ש"ח- נוטה לכיוון הנקסוס 5X והשני פשוט לגיבוי עד 500 ש"ח), משקפי שמש (ריי באן, דגם מאוד ספציפי), אוזניות (סנהייזר HD25) ועוד כמה דברים קטנים... אולי נעליים של רוקפורט אם יהייה מבצע טוב

 

ומה לגבי האמזון הבריטי? צפויות הנחות גם שם (לסייבר מאנדיי) או לא?

 

אני אשמח לקבל הצעות לדברים שלא פרטתי או קישורים לאתרים עם הנחות כלליות לחברות\ מוצרים :)

 

תמשיכו בעבודת הקודש בשרשור הזה. החוסך שקל ליהודי חוסך עולם ומלואו

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אשמח גם ללינקים כללים, דברים שווים וכו'.

I.G -

Prevatior אתר סקוטי/בריטי עם מחירים מעולים!

לדוגמא, משקפי ראייה שבארץ עולות 1700-3000 (לא מגזים!!) עלו לי באתר 1150 עד הדלת, עם מיסים ועדשות.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם (נערך)

לא ממש, כי על כל אחד מהם מופיע תוכן אחר.

שימושי מאוד למתכנתים, מעצבים או סתם למי שרוצה להציג יותר מחלון אחד בכל רגע נתון.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
שוב מקפיץ (עבור 5-6 עמודים)

 

 

אני צריך שני טלפונים (אחד טוב עד 2K ש"ח- נוטה לכיוון הנקסוס 5X והשני פשוט לגיבוי עד 500 ש"ח),

 

בקשר לטלפון לגיבוי אני ממליץ לא לקנות אלא רק כאשר הטלפון מת/נשבר/נעלם. אם יקרה תקנה ישר טלפון ב700-800 לדוגמא redmi 3. יכול להיות שלא תצטרך גיבוי בשנה הקרובה וברגע שיקרה משהו תה פשוט קופץ לחנות או ונה בלי סקרי שוק של שנה בלי לחץ על משלוח מסין או ארה"ב כשכל העלויות ידועות מראש. כמובן שאם תצטרך משהו רק עוד שנה תוכל לקנות מכשיר יותר חדיש במחיר זהה.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
מהיכן מזמינים מעיל סופטשל של קולומביה (או מעיל דומה מחברה אחרת)?

באמזון 52$ אבל לא נשלח לארץ,

בארץ 500 ש"ח.

 

לפני שנה הזמנתי את המעיל הזה:

https://www.aliexpress.com/item/FREE-SOLDIER-outdoor-sport-clothing-for-camping-climbing-hiking-jackets-softshell-Fleece-fabric-instant-waterproof-coat/32356600435.html?spm=2114.13010608.0.0.aqyiJU

 

אחלה תמורה לכסף.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

איילי, אשמח ליעוץ ממך.

ה GTX 1060 6GB GAMING X עולה 1230 ש"ח [אחרי מיסים ועמלת המרה]. אומנם בארץ הוא עולה 1550 (ובצדק, כי זו אחת מהגרסאות הכי טובות לכרטיס), אבל ניתן לרכוש את הכרטיס של PALIT ב 1260 בארץ, וזה לא הפרש משמעותי.

לדעתך שווה לאבד אחריות לטווח ארוך לטובת כרטיס מקורר ואיכותי יותר?

על הדרך כבר אוכל לקנות 2X8GB DDR4 ב 370 שקל, 100 שקל פחות מבארץ. לרכוש את הזכרון לבד לא משתלם כל כך.

 

לא רואה טעם לחכות ל BF כי הכרטיס הזה נחטף, כבר עכשיו הוא במלאי רק מה 30 בנובמבר.

פורסם

 

תודה על ההמלצה אבל הוא נראה סופר מחמם.

מחפש משהו פחות מחמם :roll:.

מישהו יודע איפה ניתן למדוד את מעילי רגטה בארץ?

פורסם
פורסם

המיקסר עצמו (בלי כל התוספות) היה עולה בדיוטי 200 $

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
איילי, אשמח ליעוץ ממך.

ה GTX 1060 6GB GAMING X עולה 1230 ש"ח [אחרי מיסים ועמלת המרה]. אומנם בארץ הוא עולה 1550 (ובצדק, כי זו אחת מהגרסאות הכי טובות לכרטיס), אבל ניתן לרכוש את הכרטיס של PALIT ב 1260 בארץ, וזה לא הפרש משמעותי.

לדעתך שווה לאבד אחריות לטווח ארוך לטובת כרטיס מקורר ואיכותי יותר?

על הדרך כבר אוכל לקנות 2X8GB DDR4 ב 370 שקל, 100 שקל פחות מבארץ. לרכוש את הזכרון לבד לא משתלם כל כך.

 

לא רואה טעם לחכות ל BF כי הכרטיס הזה נחטף, כבר עכשיו הוא במלאי רק מה 30 בנובמבר.

 

בשמחה

מה מטרת הכרטיס?

איזה רזולוציה אתה משחק?

בקשר לזכרונות תמתין ליום שישי יהיו מבצעים.

תודה על ההמלצה אבל הוא נראה סופר מחמם.

מחפש משהו פחות מחמם :roll:.

מישהו יודע איפה ניתן למדוד את מעילי רגטה בארץ?

יש ב H&O

×
×
  • תוכן חדש...