Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחשוב שוב לפני שאתה מייבא קסדה לאופנוע.

שמעתי על יותר ממקרה אחד שנדרש להביא אישור של מכון התקנים לקסדה.

(דורש עמיל מכס עם חיבור למכון התקנים + עמלת שקר למכון התקנים )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני פחות מתלהב מהזמנת קסדות מחו"ל.

נכון, הבדלי המחירים עצומים - אבל.

מעבר למידה, קסדה צריכה להתאים במדויק לצורת הראש. אלא אם כן הקסדה נמדדה בפועל על הראש, הסיכון להתאמה לא מושלמת גדול.

שנית, תהליך היבוא של קסדות לארץ מתיש ויקר. מעבר לתשלום המכס יש צורך בבדיקת מעבדה שמסבכת את התהליך.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
מצטרף לבקשה של בן עבור שלט נוסף.

 

מקסצ'ר - המבצעים של משחקים בקצת יותר מ10 פאונד קורים לעיתים תכופות או שאני צריך להזמין עכשיו?

 

מחפש משחק בסגנון של rocksmith לPS4, או את המשחק עצמו עם כמות שירים יותר רצינית מה50 שהוא מציע.

לפעמים יש מבצעים, האחרון שהזמנתי היה JUST CAUSE ב88 שקלים

ובכלל ממליץ על החלפות, ולהכנס לקבוצת "פלייסטיישן 4 - הגרעין הבוגר" בפייסבוק

מפרסמים שם דילים

 

אגב, יש רסיברים בפחות מ1000 ש"ח? משהו סביר

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אז לא

כבר היה כאן דיון בעבר על הנושא.

מה שהכי מצחיק עפ"י משרד התחבורע (הטעות במקור)

חייב להיות לך רישיון על אופנוע \טרקטורון וכו'.

אפילו אם הקסדה זהה 1 ל 1 לדגם שנמכר בארץ עדיין צריך אישור טכניון או המקביל לו.

בדיחה

פורסם
קצת אוף ..

 

הבירוקרטיה בארץ הורגת הכל.

זה פשוט עצוב.

 

ראה את הסיפור מהיום של קרנית פלוג

http://www.themarker.com/news/1.3129598

 

מכיר את הסיפור הזה מקרוב מאוד ,הנשוא של רישוי עסקים

אם מישהו נתקל במבצע על NAS (+דיסקים) אז לשתף בבקשה. בינתיים באמאזונים השונים לא ראיתי מבצעים מעניינים בכיוון.

צפה פגיעה מי אמר סינולגי

פורסם (נערך)

שאלה קצת לא שגרתית

מישהו פה מבין ב VAPORIZORS ?

מחפש מכישר אידוי אבל לא מבין בדגמים ובחברות

 

ועוד משהו

http://ksp.co.il/?enter_zap=1&store=shipment&uin=30371&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap

290 ש"ח כונן 2GB של SEAGATE ללא חיבור חשמל רק USB - שווה מאוד

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הבן שלי מחפש אוזניות קשת BT (עם חיבור 3.5 מ"מ) - רצוי מאוד on ear, אבל גם over ear יתקבלו.

חשוב מאוד הבידוד - נוסע הרבה ברכבת ולא מעוניין שכל הקרון ישמע אותו (אל תעשה לחבריך...). הוא ממש לא אודיופיל ככה שאיכות סבירה היא חשובה אבל לא צריך להתפרע.

התקציב הוא סדר גודל של עד 100$ כולל משלוח. ניתן להתגמש (לשני הצדדים :)).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...