Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסופו של דבר החלטתי ללכת על בטוח, הוזמן הדיל של הסוני עם 3 משחקים מכמה דפים אחורה.

 

לגבי הPS4 שעלה פה

 

Sony PlayStation 4 1TB Gamer Pack Bundle (Uncharted 4, The Last of Us, DriveClub) https://www.amazon.co.uk/dp/B01M35QSAZ/ref=cm_sw_r_cp_api_Zd1mybCGG0TM6

 

המבצע מצוין רק שא לפני הזמנה

לקחת את האחריות של אמזון? בצ'אט אמרו לי שתקף גם לישראל

הוא יתאים לפעולה בארץ?

יש משהו נוסף שכדאי לבדוק?

חושבים שכדאי לחכות לשישי השחור עצמו?

 

אשמח לעזרתכם

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אם הזמנת תוכל לאולי לעזור לי בשא׳ שלי?

ובנוסף, לא כדאי לחכות לפרו?

 

בתודה מראש,

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אם הזמנת תוכל לאולי לעזור לי בשא׳ שלי?

ובנוסף, לא כדאי לחכות לפרו?

 

בתודה מראש,

בן

 

ניסיתי לרכוש את האחריות, היא מצוינת. כשצרפתי אותה לסל קפצה הודעה שהמוצר(האחריות) לא נשלח לישראל אז ביטלתי, זה נראה לי טוב מידי מלכתחילה אז לא טרחתי לפנות לתמיכה וסגרתי עסקה ככה. לגבי הפרו, הם ליטשו את הקונסולה במקומות שלא קריטיים בשבילי, תקרא קצת ביקורות(כבר הופיעו גם בעברית) ותחליט אם זה חשוב לך מספיק בשביל לחכות עוד לפחות שנה עד שהפרו יופיע במבצעים שאיכשהו מזכירים את המחיר שיש לך כאן.

 

1300~ עד הבית כשיש לך סיכוי לקבל 200 חזרה(פיקדון מיסים) ו3 משחקים שכל אחד מהם יכול להמכר כמשומש או חדש ב100-150 ש"ח. במקרה הרע הקונסולה לבד עלתה לך 1000 ש"ח, במקרה הטוב 700.

פורסם

שכנעת אותי.

אגב, בגלל שממש עד לרכישה זה מופיע כלא ניתן לשלוח לישראל, יצרתי קשר בצ׳אט- היו מאוד נחמדים כרגיל, אמרה שאין בעיה לרכוש את האחריות. יחד עם זאת, ושהיא תחול למרות שאנחנו מישראל, אני לא בטוח שיש טעם.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בן לא עושים דבר כזה לבנאדם, סוני 4 במחיר זנות :cry:

חסר לי הבאנדל עם הפיפא 17, ועד שמצאתי אחד עם אז הסוני הוא סוני 4 רגיל ולא סלים :cry:

נחכה ליום השחור נקווה שהוא יספק מציאות

פורסם
בן מה אתה מחפש?

האמת , יש כמה דברים בקנה, הראשון הוא מסיר שיער מסדרה 9 של בראון, בינתיים יקר מאוד.

 

מחיר טוב לבקר נוסף לסוני 4

 

מחיר טוב לכדורגל/ כדורסל לסוני 4

 

בן לא עושים דבר כזה לבנאדם, סוני 4 במחיר זנות :cry:

חסר לי הבאנדל עם הפיפא 17, ועד שמצאתי אחד עם אז הסוני הוא סוני 4 רגיל ולא סלים :cry:

נחכה ליום השחור נקווה שהוא יספק מציאות

 

לא הבנתי מה הבעיה, הדיל הוא על סלים. האמת שאני לא רוכש לי אלא לאחי, שלאישורו אני ממתין (וחבל, יברח לו).

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

היי בן, אני מזמין משחקים בד"כ מbase, מגיע תוך שבוע וחצי-שבועיים בד"כ

http://www.base.com/ps4/pg735/bn10005853/products.htm?filter=a:525:375658

יש גם שלטים במחירים טובים

ואם כבר אז כבר, ממליץ להזמין grips מוגבהים לשלטים

https://www.aliexpress.com/item/16pcs-Enhanced-Increased-High-Analog-Silicone-ThumbStick-Thumb-Stick-Grips-Cap-Skin-Cover-for-Sony-Play/32597443093.html?spm=2114.30010308.3.174.bnMxnh&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10 068_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_1006 2_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_ 10079_10077_10073_10100_10096_10070_10052_423_1005 0_424_10051,searchweb201603_6&btsid=8979c4b3-ada6-43b5-b1b4-0c2f35fd48a1

8 שקלים לחבילה, לי אישית זה משפר את השימוש בשלט ומגן על הסטיק המקורי

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

תודה רבה.

הם שולחים לארץ או שצריך חברה חיצונית?

הם עובדים מסודר כמו אמזון או לא לעבור את 75$?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אומנם לא QC3,אבל לדעתי יותר ממספיק (מה כולם עפים על טעינה מהירה? אפשר לחשוב אתם מחוברים לטיפשפון עם אינפוזיה והסוללה נגמרת בדקות :))

 

http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-18W-Quick-Charge-2_0-Power-Bank-p-1011289.html?p=SW06011876179201507Z&admitad_uid=3239eb73903bd4993366e301637e892b

 

נא לממש את הקופון

67f8b0 וזה יירד ל27$



 

קרדיט לקבוצת smartbuy בשיטבוק ועוד מישהו בשרשורפלצת הזה..

 

 

 

פרט נמק והסבר ללא-מעודכן שכמותי..

 

תודה אבל הרעיון הוא שאני לא רוצה להסתובב שעות עם המטען בכיס. מטעין חצי שעה- שעה וזורק לתיק (קונה בשביל טיולים, לא ליומיום)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

קשה לי לענות, לא עברתי את ה75 דולר.

אבל כל המשחקים שם נמכרים במחיר נמוך יותר מהארץ גם כ PRE ORDER

הבעיה היחידה היא שאם אתה מזמין משחק PRE ORDER הוא בתכלס יישלח אליך ביום יציאת המשחק, ועד אז יעבור בין שבוע וחצי לחודש (היה לי משחק אחד של חודש, ו3 משחקים של שבוע וחצי-שבועיים המתנה)

שלטים לא הזמנתי אבל הזמנתי מעמד + מטען לשלטים שהחבילה היא בערך בגודל של שלט והגיע ללא בעיה

גם על זה אני ממליץ

המעמד מתחבר ב USB לפלייסטיישן, לכל שלט מתחבר דונגל, ופשוט מניחים את השלט על ה DOCK והוא נטען, בלי שום חיבור כבל

http://www.base.com/buy/product/venom-twin-docking-station-ps4/dgc-venomtwinps4.htm

והוא גם נראה כמו הפלייסטיישן, אז בכלל מגניב

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אוקי הבנתי. האמת שבאמזון ראיתי שלטים בפחות - לא זול הסיפור הזה.

 

יש למישהו מושג אם שלט של PS3 יעבוד?

בן

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
בטח בשמחה ידידי.

מזמין מאתר ששמו fragrancex .

שים לב, חובה להשוות מחיר לארץ כי לא תמיד משתלם להזמין משם.

לי יש רשימה קבועה כך שאני יודע שאני תמיד קונה בזול ביחס לארץ.

חשוב לא לעבור את ה-75$ אחרת תשלם מס.

אפנק אותך בקופון של משלוח חינם FSW ללא מינימום בקופה. (אפילו בושם ב 15$)

משלח מאוד מהיר של DHL .

רחרוח נעים.

הזמנתי עכשו מונבלאן לנסיון. חצי מחיר מהמבצע החד פעמי-חברי מועדון-רק היום של המשביר.

אם הכול יהייה בסדר נתחיל רכבת אווירית :)

 

תודה!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אצלי בדיוק היום נשלח הבושם שרכשתי לאשתי עם dhl.

 

אומנם טסטר, אבל עלה כ60 שח בממוצע פחות.

בן

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...