Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי אין בשבילו משימה ספציפית כרגע, אבל אני פריק של כלי עבודה טובים. במחיר הזה, שישכב במחסן עד שיגיע הרגע.

אז זהו, אם אין ל שימוש מחזורי כלשהו בכלי - קח את ה 3000 שפורסם לפני כמה ימים אם עדיין במבצע או תמתין לבלאק. שנה שעברה קניתי את ה 4000 מאובזר בכל טוב במחיר דומה. אני אומר זאת כי הסוללה של ה 8200 סתם תתישן ותאבד מהקיבול שלה אם לא יהיה שימוש קבוע בכלי, ואז דווקא שתרצה כן לעבוד איתו תגלה שהסוללה מתה וחדשה עולה 150₪.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
אז זהו, אם אין ל שימוש מחזורי כלשהו בכלי - קח את ה 3000 שפורסם לפני כמה ימים אם עדיין במבצע או תמתין לבלאק. שנה שעברה קניתי את ה 4000 מאובזר בכל טוב במחיר דומה. אני אומר זאת כי הסוללה של ה 8200 סתם תתישן ותאבד מהקיבול שלה אם לא יהיה שימוש קבוע בכלי, ואז דווקא שתרצה כן לעבוד איתו תגלה שהסוללה מתה וחדשה עולה 150₪.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

+1

גם אני בונה על איזה מבצע טוב על ה-4000 בבלאק, כי גם לי אין איזה שימוש ספציפי ותדיר לדרמל.

פורסם

הבנתי, נראה מדליק הדרמל הזה, האמת גם אני בראש של לקנות את האיכותי והטוב, ומתי ושאני צריך להשתמש, אני עושה את זה עם חיוך.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם (נערך)
קצת יותר זול כי סוללה "דור רביעי" האנלופ החדש מסתיים בקוד BK-4HCDE דור חמישי.

סמוך על סחבק.

 

מה ההבדל בין דור4? לדור 5 בסוללות האלו?

 

מדובר על סוללות AA ו AAA

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אפשר קישור לאנאלופ? יש לי בבית סוללות שלהם, צלמים קונים אותם בעיקר בשביל הפלאש מכיוון שהם חזקות מאוד! מומלצות.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לפני מספר חודשים קניתי רביעיית אנלופ בארץ. ההפרש לעומת הזמנה מאירופה - כ-20% - לא הצדיק את ההשהיה במשלוח. אבל, כאמר, זה היה לפני מספר חודשים וצריך לבדוק עדכונים. חוץ מזה, אנלופ זו משפחה שלמה של מוצרים וצריך לבחור את המתאים לצרכיך.

 

לגבי Dremel - ה-3000 נמכר תמורת פחות מ-180 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ה 4000 חזק יותר מבחינת הספק, וגמיש יותר מבחינת קשת הסל"ד.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

הזמנתי את ה 8200 כבר לפני כמה שעות.

לא עמדתי בפיתוי.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

נדרשת הזמנה של 5 סמארטפונים בקרוב.

 

הכיוון הוא יחידה אחת של Motorola moto G4 play, ו-4 יחידות מהדגם Moto G4 הרגיל שעם מסך 5.5" מתומן הליבות.

 

נכון לעכשיו, גרסת הפליי עולה 620 ש"ח כולל משלוח, והגרסה הגדולה והחזקה יותר עולה כ-850 ש"ח.

 

מה אומרים? יש מה להמתין? או שיש המלצות דווקא על סמאכטפון אחר?

 

שימושים בסיסיים בעיקרם. חשובה האמינות והתמורה למחיר (בשאיפה שיחזיק שנתיים+).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

ניסיון טוב מאד עם G מדור ראשון ו-G מדור שני, ששניהם החזיקו יפה שנתיים והוחלפו בגלל איטיות.

היה גם E ששבק אחרי שתושבת ה-SIM התרופפה, אבל זה אחרי שנה וחצי בכיס של חייל ביחידת שדה.

לפני 3 ימים נחנך ה-G4 החדש של אשתי (זה עם מעבד ה -SD617) שנרכש בגרמניה תמורת 199 אירו (זה המחיר הרשמי, למעשה עלה 180 אירו בזכות החזר מס), והרושם הראשון מעולה. הסוללה מחזיקה בלי קושי 36 שעות.

שים לב שבערכה של G4 מגיע מטען סטנדרטי, אם כי קומפקטי.

שני טיפים:

1. הזמן את המכשירים בהזמנות נפרדות על שמות שונים.

2. הזמן מטעני QC3.0 וכבלי micro USB עבים. אתמול טענתי את המכשיר עם מטעם QC2.0 והטעינה היתה מהירה מאד (מ-15 ל-90% בשעה, תמיד 10-20% האחרונים איטיים בגלל התחממות הסוללה), ואני מצפה שעם מטעני ה-QC3.0 שהזמנתי זה יהיה טוב עוד יותר. נצל את מבצעי FB, קנה מטעני Aukey או Tronsmart באתרים הסיניים (לי יש בבית Aukey ו-Tronsmart עם 1-3 יציאות, וברכב Tronsmart עם 4 יציאות). כבלים הזמנתי לפני מספר חודשים מתוצרת Xiaomi, והם יכנסו לשימוש לאחר שיתקבלו המטענים. יש לי ניסיון מצויין עם כבלי type-c מאותה תוצרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אפשר קישור לאנאלופ? יש לי בבית סוללות שלהם, צלמים קונים אותם בעיקר בשביל הפלאש מכיוון שהם חזקות מאוד! מומלצות.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

https://www.amazon.de/gp/product/B01HXXFSC6/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF&linkCode=sl1&tag=shopix03-21&linkId=bcf9dc9449d99925df297a5a5f98db48

 

סט של מטען מהיר + 4 סוללות AA - 172 ש"ח.



סט של 4 סוללות AAA מחיר 98 ש"ח.

4 סוללות AA + 4 סוללות AAA + מטען מהיר - 229 ש"ח.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

למישהו יש המלצה לטאבלט עם מערכת הפעלה אנדרואיד עד 75 דולר?

שימוש בסיסי מאוד (אינטרנט). מעדיף מסך כמה שיותר גדול על חשבון מעבד וזכרון.

עקב ניסיון עבר מוצלח עם הסינים מעדיף לרכוש דגמים לא ממותגים (סמסונג, אפל וכו') בכדי לשפר את התמורה לשקל.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...